To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Lancerek EVO 16 :)))

Anonymous - 11-11-2008, 12:13
Temat postu: Lancerek EVO 16 :)))
Witam wszystkich,
jestem nowym posiadaczem misiaka teraz trochę o nim opowiem:
Mitsubishi Lancer
1.5 GLXi 8v Automat z LPG
v-max (fabrycznie) 160km/h
Autko kupiłem za oszałamiającą sumę tysiąca złotych z zajechanym silnikiem, a że jestem mechanikiem samochodowym to szybciorkiem skoczyłem do hurtowni i pokupowałem wszystko do silnika. Przyszedł czas na głowicę... nie mogłem na nią patrzeć na te porowate kanały ssące i wydechowe, dlatego też zabrałem się szybko za "szukanie koników na łące" i delikatnie poprawiłem głowicę po fabryce :)
poskładałem autko było już całkiem fajnie gdy musiałem znów postawić lancelota na kołki gdyż teraz mnie musieli poskładać w szpitalu :P
kolejną przeróbką w poszukiwaniu mocy była strumienica naddźwiękowa zamiast katalizatorka.
efekt?
przy nawrocie na suchym asfalcie dym palonej gumy leci z osi napędowej :twisted: :twisted: :twisted: a max ile nim jechałem to 220km/h mierzone z mercedesem s600

to chyba tyle z tuningu mechanicznego :) a teraz fotki :)


wichura1 - 12-11-2008, 08:48

Tak gwoli ścisłości historia Lancera EVO zaczęła się od modelu CB0, czyli następej generacji po twoim, na generacji CB0 były oparte EVO1,2,3. A tak w ogóle witamy w klubie :wink:


jacek11 - 12-11-2008, 16:43

Deo napisał/a:
max ile nim jechałem to 220km/h


Pomykałeś na gazie?czy na benzynce?


Robi wrażenie :)

Anonymous - 13-11-2008, 17:53

wichura1 napisał/a:
Tak gwoli ścisłości historia Lancera EVO zaczęła się od modelu CB0, czyli następej generacji po twoim, na generacji CB0 były oparte EVO1,2,3. A tak w ogóle witamy w klubie :wink:


wiem :P
Dla ścisłości nazwa EVO 16 wzięła się po którymś piwie jak zaczęliśmy montować halogenki z malucha :P

Cytat:

max ile nim jechałem to 220km/h


Pomykałeś na gazie?czy na benzynce?


Robi wrażenie :)


na gazie (szkoda było mi benzynki) :P

Anonymous - 13-11-2008, 18:26

Deo napisał/a:
a max ile nim jechałem to 220km/h


niewykonalne :roll:
Deo napisał/a:
mierzone z mercedesem s600


mu tez przeklamywal licznik 8)

Bartek_Carisma - 13-11-2008, 19:04

mój chyba tyle nie pojedzie :D
takiego miśka mieliśmy z kumplem jako pierwszy samochód :lol: tylko 1.6, to była jazda :D :D

Hubeeert - 13-11-2008, 20:32

Deo napisał/a:
max ile nim jechałem to 220km/h mierzone z mercedesem s600

jacek11 napisał/a:
Pomykałeś na gazie?czy na benzynce?


Robi wrażenie


Panowie takie rozmowy nie na tym Forum. Nie bardzo mnie jako administratora interesuje jakim cudem ten Lancer osiągnął ta prędkość. Bardziej zainteresowany byłbym opisem jakie zmiany w zawieszeniu i hamulcach zrobiłeś żeby bezpiecznie się z taką prędkością po niemieckiej autostradzie poruszać. Bo w Polsce maksymalna dopuszczalna prędkość to 130km/h na autostradzie.

Pozdrawiam

Anonymous - 14-11-2008, 08:41

zmiany w zawieszeniu:
nowe amorki tokido+nowe sprężynki na przodzie na tyle amorki KYB+nowe sprężynki (ale tą prędkość osiągnąłem na starych amorkach i sprężynkach). Hamulców z przodu nie ruszałem odkąd go kupiłem, gdyż nie było takiej potrzeby. Z tyłu założyłem nowe szczęki i cylinderki.
w planach mam założyć do przodu klocki ferodo racing i do tego tarcze brembo oraz OZ 15" supergrandturismo WRC i oponki TOYO 185/50R15

Hugo - 14-11-2008, 16:24

Deo napisał/a:
tokido
Tokico :wink:
Hubeeert - 14-11-2008, 16:55

Opony zgaduję homologowane do 170km/h?
Ten samochód nie ma ani zawieszenia ani hamulców do takiej jazdy. Przednie zawieszenie - polecam z diesla (to samo co w GTi), tylne musisz wziąć z Lancera C68A.
Hamulce z GTi - inne nie wytrzymają takiej jazdy. Polecam raczej Colta GTI C53A - ma większe hamulce z przodu.

Tu bardziej nas interesuje samochód i człowiek niż to co ten człowiek z nim robi. ;-)
Weź to sobie do serca.

Pozdrawiam

Marcino - 14-11-2008, 22:18

Hubeeert napisał/a:
u bardziej nas interesuje samochód i człowiek niż to co ten człowiek z nim robi

Hubert.. dla mnie to nie było az takie złe....

Hubeeert - 14-11-2008, 22:34

Marcino, nie było to prawda. Tyle, że ponad 200km/h samochodem, który nie ma do tego opon, zawieszenia i hamulców - ja bym się nie odwazył. Tym bardziej, że czytają to różni ludzie.
To Forum jako jedno z niewielu uniknęło tematów typu - ile najszybciej pojechaliście. I tym podobnych. Przechwałek itd. Każdy sam sobie wyznacza limity - również odnośnie jazdy, natomiast Zasadątego Forum, niepisaną, jest to, że ponieważ wspieramy jako Klub każdą akcję odnoszącą się do poprawy bezpieczeństwa na drogach to na Forum publicznym nie opisujemy swoich "wyczynów". Nie ma za to ostrzeżeń, w skrajnych wypadkach mogę ja lub ktokolwiek inny poprosić o dostosowanie się do tego.

Pozdrawiam

Anonymous - 15-11-2008, 00:25

Hubeeert napisał/a:
Opony zgaduję homologowane do 170km/h?
Ten samochód nie ma ani zawieszenia ani hamulców do takiej jazdy. Przednie zawieszenie - polecam z diesla (to samo co w GTi), tylne musisz wziąć z Lancera C68A.
Hamulce z GTi - inne nie wytrzymają takiej jazdy. Polecam raczej Colta GTI C53A - ma większe hamulce z przodu.

Tu bardziej nas interesuje samochód i człowiek niż to co ten człowiek z nim robi. ;-)
Weź to sobie do serca.

Pozdrawiam


to fakt nie ma :(
ogólny plan przeróbek w tym lancerku wygląda tak:
-Bilstein B6 regulowany (z własną specyfikacją pracy)
-sprężyny Ventura sport robionych pod bilki wyżej
-felgi OZ supergrandturismo WRC 15"
-opony 185-50R15 i tu mały problem :( (toyo, yokohama, matador (slick do własnego docięcia bieżnika)
-1.5T od scupe z większą turbinką i lekko zmienionym stopniem sprężania oraz wyważeniem i odchodzeniem ukł. tłokowo-korbowego
plus jakieś audio :)


Hubert w sumie masz rację to było nierozsądne z mojej strony chwalenie się ile jechałem. nie boję się jeździć szybko lecz wiem gdzie i kiedy mogę sobie pozwolić np. tak jak w tedy na autobanie o 4 w nocy...

pozdrawiam.

harpagan - 15-11-2008, 09:56

Deo napisał/a:
-Bilstein B6 regulowany (z własną specyfikacją pracy)

Bilstein nie robi B6 do Twojego modelu
Mozna cos wyrzezbic w zerkopolu za kwote przekraczajaca pewnie wartosc samochodu ... albo kombinowac po znajomosciach

Hubeeert - 15-11-2008, 13:15

Deo napisał/a:
opony 185-50R15
Fabrycznie w GTi i moim turbo siedziały 195-60R14. Na Twoim miejscu poszedłbym w 195 lub 205.
Odpuściłbym też Bilsteina na rzecz KYB z GTi - co prawda nieregulowane ale w zupełności wystarczające a jak dołożysz do tego stabilizatory z GTi oraz rozpórki przód i tył to będziesz miał o tak : :D
Deo napisał/a:
felgi OZ supergrandturismo WRC 15"
Im lżejsze tym lepiej. Wiem, że są (były) dostępne w Tomsonie w Warszawie tanie felgi magnezowe (rosyjskie chyba) - jak nie zależy Ci na lansie to polecam.

Przemyśl koniecznie sprawę hamulców. Twoje są za słabe do seryjnej mocy.
Wyważyłeś wał korbowy?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group