[96-02]Colt CJ0 - Sportowa kierownica
Jarex - 11-11-2008, 16:05 Temat postu: Sportowa kierownica Witam serdecznie.
Zastanawiam się nad wymianą standardowej kierownicy na sportową,
Jak to zrobić? jak jest potrzebna "naba"? czy jest do kupienia razem z kierownicą.
pozdrawiam.!.
Kaleid - 11-11-2008, 16:57
Nabę dobiera się do typu mocowania kierownicy w samochodzie (rozmiar wielowypustu,itd) Masz kierownicę z poduszką? Ja nie rezygnowałbym z poduszki dla sportowej kierownicy. Są wprawdzie takowe z miejscem na poduszkę, ale nie należą do tanich.
ictus - 15-11-2008, 00:03
skoro w evo9 jest taka sama jak w CA0 to CJ pewnie tez sie lapie
Anonymous - 15-11-2008, 11:39
a czy czasem CAO nie ma takiej jak Evo 1,2,3 ?
Jezeli chodzi o CJ to sportowa MOMO z Lancera Evo 4,5,6 to najprostsza zmiana bez naby, no i zachowujesz poduszke powietrzna przy tym.
Ta sama kierownica wystepowala jeszcze w niektorych FTO i o ile dobrze pamietam, to niektore mocniejsze Galanty tez je mialy.
Wlasnie jestem po zmianie kiery z Evo4 i calosc to doslownie 30 min roboty.
ictus - 15-11-2008, 16:51
Draghu napisał/a: | a czy czasem CAO nie ma takiej jak Evo 1,2,3 ? |
no to na milion procent...
nie wiem jak jest w CJ itp ale wiem ze do CA0 pasuje od evo 9 wiec pewnie od 92roku do teraz w mitsu jest jeden typ wielowypustu
Anonymous - 15-11-2008, 22:04
mozliwe w sumie, ze nie zmienilo sposobu mocowania. Moze poprostu podlaczenie poduszki powietrznej jest inne i stad w CJ ten jeden model kiery jest najpopularniejszy.
|
|
|