To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Archiwum - proszę o opinię

logo - 13-11-2008, 19:43
Temat postu: proszę o opinię
Witam wszystkich grupowiczów,

Z uwagi, że jestem nowy na forum, to krótki opis moich zainteresowań:
**Mitsu Carisma** 1,8 GDI rocznik 2002-2003 :)
Od niedawna szukam mitsu cari dla siebie, w temacie mechaniki samochodowej jestem laikiem, dlatego też zwracam się do poczciwych weteranów tego tematu;).
Proszę o kilka wskazówek czym się kierować przy zakupie. Co myślicie o tym samochodzie?
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C6041234

z góry dzięki za pomoc wszelką

Moomin - 13-11-2008, 20:52

Wygląda chyba OK, ale poczekaj niech ktoś z lepszym okiem do blacharki i spasowania elementów. Bogata wersja Elegance. Dla mnie jest tylko jedno ale. Czemu tak tanio? Ten rocznik powinien być sporo droższy, a wiedząc, że handlarz nie pracuje charytatywnie musiał ją kupić bardzo tanio. Z jakiego powodu?

Edit: Jednak czegoś się dopatrzyłem - brak emblematów GDI na błotnikach.

barthez2183 - 28-11-2008, 15:59

Coś kombinowane przy liczniku bo szybka pęknięta jest.Na drugim zdjęciu,być może złudzenie,ale jakoś koło z przodu dziwnie pochylone.
marcnow - 28-11-2008, 17:28

Moim zdaniem za tanie jak na auto z 2002 w "idealnym" stanie. Na przednim znaczku nie ma jednego diamentu, sam chyba nie odpadł... Z tyłu emblemat GDI mam wrażenie, że jest za bardzo wysunięty na lewo.
Moomin - 28-11-2008, 18:22

Fakt, napisy GDI i Carisma powinny mieć jednakową odległość od krawędzi, a tu jest duża różnica. Nie tyle GDI jest za daleko, co Carisma jest za blisko krawędzi.
Anonymous - 28-11-2008, 18:50

ten samochód pewnie nie miał przodu i może lekko tylu jak to zdarza się na niemieckich autostradach
MotyF - 28-11-2008, 21:41

Ja dodam od siebie jedną rzecz pomijając wszystko inne. Tablice wyjazdowe ważne do maja a mamy listopad (a prawie grudzień). Taka okazja stoi 6 miesięcy w komisie?