To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CAxA] Czy silnik krokowy z CA1A będzie pasował do CA4A?

pawela - 17-11-2008, 20:05
Temat postu: [CAxA] Czy silnik krokowy z CA1A będzie pasował do CA4A?
pytanie jak w temacie. Czy silniczek krokowy z przepustnicy CA1A 4G13 będzie grał z przepustnicą CA4A 4G92?
Hugo - 17-11-2008, 20:42

pawela napisał/a:
Czy silniczek krokowy z przepustnicy CA1A 4G13 będzie grał z przepustnicą CA4A 4G92?
Na 99% tak.
Krzyzak - 17-11-2008, 21:56

zalezy od rocznika - w 92/93 spotykalem rozne, potem juz byly takie same
londolut - 17-11-2008, 22:02

Jeśli przepustnice mają te same średnice i budowę wewnątrz to po odpowiednim zasklepieniu kanalików na przepustnicy, można przystosować całą przepustnicę od 4G13.
Anonymous - 17-11-2008, 23:05

Mój-z GTi wyglądał identycznie jak dm17 z Lancera 4g13 :) Więc bardzo prawdopodobne,że będzie pasować :)
harpagan - 18-11-2008, 00:40

We franku siedzi krokowiec z Bartkowego 2.5 V6 :)
Bartek - 18-11-2008, 07:41

Czerwien, harpagan, piszecie o silniczku krokowym (który w większości Miśków jest identyczny), a w temacie chodzi o silniczek wolnych obrotów, który z krokowym ma niewiele wspólnego (poza tym, że mylnie jest tak nazywany ;) ).....

Nie miałem nigdy na stole 2 przepustnic obok siebie, więc nie powiem na 100%, ale na 90% są takie same

harpagan - 18-11-2008, 08:35

Bartek napisał/a:
a w temacie chodzi o silniczek wolnych obrotów

W tym pytaniu najtrudniejsze bylo zrozumiec co autor ma na mysli ... :)

pawela - 18-11-2008, 09:12

harpagan napisał/a:
Bartek napisał/a:
a w temacie chodzi o silniczek wolnych obrotów

W tym pytaniu najtrudniejsze bylo zrozumiec co autor ma na mysli ... :)

hehe, to co jest bezpośrednio przykręcone pod przepustnicą ;)
Samej przepustki nie przeszczepie, wygląda tak samo, ale brak jej kilku kanalików

Hugo - 18-11-2008, 16:36

Bartek napisał/a:
Nie miałem nigdy na stole 2 przepustnic obok siebie, więc nie powiem na 100%, ale na 90% są takie same
Grzebałem przy silniczku liniowym, bo tak się chyba on nazywa, w moim byłym CA4A z 92 roku oraz wymieniałem go w koleżanki 4G13 z roku 1995. Silniczki były identyczne.
pawela - 19-11-2008, 16:06

jedną śrubę już pozbawiłem łba :| Na weekendzie akcja wiercenie.
Hugo - 19-11-2008, 18:29

pawela napisał/a:
jedną śrubę już pozbawiłem łba
Nie dziwię się. Sa bardzo miękkie. Beznadziejne powiedziałbym.
Krzyzak - 19-11-2008, 22:45

srubki puszczaja swietnie - jest jeden warunek: dobry bit i branie udarem
sam uzywam wkretarki Makita - moment 20 Nm w zupelnosci wystarczy, jeszcze nie mialem krokowca, ktorego bym tak nie rozkrecil

pawela - 20-11-2008, 09:08

Krzyzak napisał/a:
srubki puszczaja swietnie - jest jeden warunek: dobry bit i branie udarem
sam uzywam wkretarki Makita - moment 20 Nm w zupelnosci wystarczy, jeszcze nie mialem krokowca, ktorego bym tak nie rozkrecil

ja używam śrubokręta z szeroką końcówką i imadła ;)
Mam wkrętarkę Milwookie, chyba pora ją wyciągnąć

Anonymous - 20-11-2008, 09:35

Krzyzak napisał/a:
srubki puszczaja swietnie - jest jeden warunek: dobry bit i branie udarem
sam uzywam wkretarki Makita - moment 20 Nm w zupelnosci wystarczy, jeszcze nie mialem krokowca, ktorego bym tak nie rozkrecil

W Colcie 1.3 jak bawiłem się w to z Josie nacieliśmy śruby tak aby dało się je odkręcić płaskim śrubokrętem i wtedy do dzieła...ale patent Krzyżaka zdecydowanie najlepszy :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group