[04-13]Colt CZx - filtr kabinowy
Anonymous - 18-11-2008, 18:35 Temat postu: filtr kabinowy witam wiecie drodzy mitsumaniacy gdzie w colcie jest filtr kabinowy ?
wojtas20 - 18-11-2008, 18:41
Za schowkiem pasażera, trzeba zdjąć schowek.
michalp - 12-12-2008, 10:57
Próbował ktoś wymieniać samodzielnie? Ile czasu to zajmuje? Jak skomplikowane to jest? No i ile kosztuje sam filtr?
Pytam, bo coś paruje rano szyba i filtr kabinowy to pierwsze podejrzenie. Nie mam czasu jeździć po serwisach, więc spróbowałbym zrobić to samemu w jakiś weekend.
Anonymous - 15-12-2008, 00:34
michalp napisał/a: | Nie mam czasu jeździć po serwisach, więc spróbowałbym zrobić to samemu w jakiś weekend. | wyczysc dokladnie szyby od srodka (jesli palisz w aucie to tymbardziej ! ) i popsikaj czyms w tym stylu gwarantuje ze nie bedzie juz parowac a z filterm pobaw sie wiosna
Miroslaw1305 - 17-12-2008, 17:14
na forum jest opisane jak się dostac do filtra kabinowego i gdzie się znajduje .
Anonymous - 17-12-2008, 21:15
michalp napisał/a: | Próbował ktoś wymieniać samodzielnie? Ile czasu to zajmuje? Jak skomplikowane to jest? No i ile kosztuje sam filtr?
Pytam, bo coś paruje rano szyba i filtr kabinowy to pierwsze podejrzenie. Nie mam czasu jeździć po serwisach, więc spróbowałbym zrobić to samemu w jakiś weekend. |
filtr kosztuje ok 50 pln a sama wymiana zajmuje jakieś 5 min
Miroslaw1305 - 25-01-2009, 18:37
pati colt w 5 minut to zmienisz chyba filtr powietrza a nie filtr kabinowy,ktory jest w ciągu działania klimy i znajduje się za schowkiem po stronie pasażera .
Anonymous - 06-02-2009, 19:51
Miroslaw1305 napisał/a: | pati colt w 5 minut to zmienisz chyba filtr powietrza a nie filtr kabinowy,ktory jest w ciągu działania klimy i znajduje się za schowkiem po stronie pasażera . |
no może nie 5 minut , ale około 10 to trwało
MMC - 07-02-2009, 01:22
Mi w serwisie wymienili w jakieś 3 min, później dopełnili płyn w układzie i zaczęli ozonować kabine. Zapłaciłem ponad 1000zł, ale z tego wynika,że za fast pit stop trzeba dopłacać
Anonymous - 07-02-2009, 11:05
Ja kilka dni temu miałem okazję wymieniać filtr kabinowy i zajęło mi to kilka chwil. 6 śrub w schowku jest do odkręcenia, a potem pozostaje tylko zdjąć klapkę trzymającą się na zatrzasku. Mój "fast pit stop " wyniósł mnie 10 zł, bo tyle kosztowały klucze torx
Pozdrawiam
Anonymous - 18-05-2009, 22:55
Zebrałem się i zrobiłem fotorelację z wymiany filtra.
Myślę, że można przenieść wątek do FAQ.
1. Aby wymienić filtr kabinowy potrzebujemy:
a) filtr kabinowy
b) klucz Torx T15,
c) około 10min wolnego czasu.
2. Przy pomocy klucza Torx, odkręcamy 5wkrętów...
3. Wyjmujemy schowek i pojawia nam się widok...
4. Patrząc od spodu, widzimy taką oto klapkę...
5. Wypinamy ją z jednej strony i już bez problemu możemy wymienić filtr.
michalp - 19-05-2009, 09:46
już w FAQ, dzięki
Anonymous - 19-05-2009, 16:06
Uprzejmie donoszę, że do wymiany filtra kabinowego zupełnie niekonieczne jest ściąganie schowka. Dowody:
1. Zdjęcie 2.2 na liście piciu_p. Sami zobaczcie, klapka od filtra w niczym nie koliduje ze schowkiem.
2. Autopsja. Filtr wymieniałem sam już dwukrotnie. Wystarczy zaopatrzyć się w latarkę, odsunąć fotel pasażera maksymalnie do tyłu, połozyć się na plecach z głową skierowaną na spód schowka i włączyć się do akcji w pkt 4 wspomnianej listy. Wygodnie nie jest ale czy to ważne?
Anonymous - 20-05-2009, 08:17
Raffix napisał/a: | Uprzejmie donoszę, że do wymiany filtra kabinowego zupełnie niekonieczne jest ściąganie schowka. |
Przymierzałem się do tego sposobu, ale niestety mnie się nie udało. Może mam za grube palce
Jednak skoro "donosisz" że można, to znaczy że muszę więcej potrenować
Anonymous - 12-06-2009, 19:04
Colt CZ5 wymiana filtra kabinowego z zegarkiem w ręku - niecała minuta.
|
|
|