To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - [2G 95-99] Przygoda z czarnuchem

Anonymous - 19-11-2008, 10:27
Temat postu: [2G 95-99] Przygoda z czarnuchem
Zaczęło się tak.
Jadę sobie spokojnie 8) i nagle widze we wstecznym lusterku piękną błękitną chmure dymu. :shock: Zatrzymałem się. Dymienie z wydechu ustało. Jade dalej. Kilka dni później to samo z dodatkowymi efektami specjalnymi czyli stukiem jak by zaczoł spalać stukowo paliwo. Od razu kontrola silniczka. Olej w obudowie filtra powietrza, myślę że wywalony przez odmę/odpowietrzenie na pokrywie zaworów. Po odkręceniu korka wlewu oleju duże przedmuchy. Spalanie oleju ostatnio było bardzo duże, nawet ok 0.7 na 1000km. Żadnych innych niepokojących odgłosów w pracy silniczka. Podjechałem do mechanika-bez rozbiórki silnika a tylko po zmierzeniu ciśnienia przypuszcza wypalony zawór wydechowy. Miał ciśnienia po 12 na 3 cylindrach na 1 tylko 4. Co dziwne piski na drugim biegu robi bez problemu 8) , mocy nie stracił zauważalnie.
Rozebrali silnik i okazało się, że pękł tłok. Zero progów na cylindrach mimo 200k przebiegu, panewki jak nowe.
Zamawiam pomału części, tłoki ori Mahle są raczej nieosiągalne więc będę zakładał NPR z pierścionkami, uszczelki nie ori. Napiszę co i jak w miarę postępu prac.
Pzdr
LG

Anonymous - 19-11-2008, 20:08

tloki z pierscieniemi i swozniami kiepuczi z usa ori by Ci sciagnal w tydzien... ale skoro juz masz 420a masz rozebrany... to moze lepiej odrazu zakuc? potem dolozyc turbokit :) mocniejsze sprzeglo i generowac spokojnie 300 koni :) ale jak juz robisz to zamaist srub zaloz szpilki glowicy arp... podpory walu arp, w kutych korbach tez mialbys wzmocnione szpilki... do tego metalowa uszczelke i jazda:>
Anonymous - 20-11-2008, 13:52

Pożycz $ 8) oddam tak szybko jak będę mógł :P

Gdybym miał $ nie jeżdziłbym 12 letnim a nowym czarnuchem... :cry:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group