To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Forum ogólne - CB RADIO

Anonymous - 28-05-2006, 23:45
Temat postu: CB RADIO
Jestem posiadaczem cb radia(zajefana rzecz :P ) może by tak koledzy oprócz znaczkow na naszych furkach itp rzeczom pozdrawialibyśmy sie własnie przez cb?(oczywiście ci ktorzy je maja :D ale pozostałych zachecam do kupna) stwozenie nawet "assistance" czy pomocy w danym miescie na trasie przejazdu itd a nawet samego pogadania z kolegami mitsumaniakami
było by fajnie no nie? :wink: czekam na wasze reakcje po 2 jestem ciekaw ilu z was ma CB?

Hubeeert - 29-05-2006, 00:02

Assistance już działa - polecam lekturę forum i strony głównej Klubu www.mitsumaniaki.com.
Z CB jeżdżę od 4 lat. Pozdrawiam kierowców Miśków które mają antenkę na samochodzie.

Pozdrawiam

Anonymous - 29-05-2006, 06:33

:lol: wiem że działa ale cb by dużo ułatwiło w jego działaniu
Anonymous - 29-05-2006, 09:03

Z CB jeżdżę od pół roku i nie wyobrażam sobie teraz jazdy bez radyjka :lol:

Pozdrawiam misiomaniaków

Hubeeert - 29-05-2006, 09:37

gg66 napisał/a:
ale cb by dużo ułatwiło w jego działaniu

A to ciekawe - jak radio mające śrdni zasięg 8km usprawni działanie ogólnopolskiego Assistance :?: :lol:

Proszę o odpowiedź ze szczególnym uwzględnieniem osiągnięc kolarskich pingwinów w oparciu o badania wpływu Zorzy Polarnej na życie płciowe Eskimosów. :mrgreen:

arekp - 29-05-2006, 21:18

To ja zmodyfikuje lekko tok dyskusji. Moze Panowie posiadacze CB wprowadzicie pozostalych w temat?

Ile to kosztuje, z czym to sie je i od czego zaczac ;-)

igi - 29-05-2006, 21:23

arekp napisał/a:
To ja zmodyfikuje lekko tok dyskusji. Moze Panowie posiadacze CB wprowadzicie pozostalych w temat?

Ile to kosztuje, z czym to sie je i od czego zaczac ;-)

Popieram przedmówce :)

Może i ja się skusze :)

JCH - 29-05-2006, 22:33

arekp napisał/a:
Ile to kosztuje, z czym to sie je i od czego zaczac