Eclipse - Techniczne - [1G 90-94] ECLIPSE 2.0 co zrobić aby założyć TURBO
Anonymous - 23-11-2008, 01:10 Temat postu: [1G 90-94] ECLIPSE 2.0 co zrobić aby założyć TURBO Witam serdecznie wszystkich. Pytanie jak w temcie. Pozdrawiam
[ Dodano: 23-11-2008, 01:11 ]
aha mowa o 1g
Maretzky85 - 23-11-2008, 09:49
Chyba jeszcze nie słyszałem, żeby ktoś uturbiał 4G37 Ale może inni coś wiedzą na ten temat.
Na pewno przeróbka układu wydechowego (kolektora wydechowego), przeróbka dolotu. Trzeba kupić turbinkę, blow-off`a lepciejszy filtr powietrza, no i przede wszystkim wymienić uszczelką pod głowicą na taką która to wytrzyma
Ale będąc szczerym nie wiem czy ten silnik to zniesie
Hubeeert - 23-11-2008, 10:01
Maretzky85 napisał/a: | Chyba jeszcze nie słyszałem, żeby ktoś uturbiał 4G37 | pytanie jest o 2.0 a więc o 4G63
Maretzky85 napisał/a: | Na pewno przeróbka układu wydechowego (kolektora wydechowego), przeróbka dolotu. Trzeba kupić turbinkę, blow-off`a lepciejszy filtr powietrza, no i przede wszystkim wymienić uszczelką pod głowicą na taką która to wytrzyma
Ale będąc szczerym nie wiem czy ten silnik to zniesie | Za mało konkretnie.
www.eclipse.net.pl <- polecam
Anonymous - 23-11-2008, 12:44
co zrobic by zalozyc turbo posiadac okolo 12-15 tysiecy wolnego funduszu
najprosciej zrobic swapa na 4g63T ze skrzynia poloosiami, kompem i calym osprzetem
ale mozna tez uturbic...
czyli tak... wydech... seria ma bardzo restrykcyjny... wiec wydech to koszt okolo2,500 zl w gore liczac taki zestaw turbo back
do tego koelktor wydechowy... albo custom okolo 2 tysi pod dana sprezarke... albo seryjny dorwac za 250zl w gore boirac pod uwage flansze mhi :>
dalej dolot czyli orurowanie z intercoolrerem czyli jakies 2000 zl z filtrem 2500 trzeba liczyc
uklad paliwowy wtryski mozna dorwacc uzywki za 500zl lub za 1600 lub nowe za 2000zl, pompa palwia... nowka wawlbro za 400zl lub uzywka za 200zl
przebudowa ukladu paliwowego to juz custom... czyli przewody itd
do tego dliczyc trzeba regulator cieniania palwia okolo 500zl
przewody smarowania i chlodzenia turbosprezarki przy uturbianiu to custom
elektronika... z wystrojeniem jakies 2000zl
jesli nie bedziemy dmuchac wiecej niz 0,4 bara to seryjne korby i tloki moze to zniosa:) nawet i skrzynia pociagnie... ale sprzeglo do zmiany na wzmocnione... jesli powyzej tego to zalecalbym zmiane skrzyni co za tym idzie sprzeglo, i zamach... jakies 5-6 tysiecy? poloosie? hmmm tysiac :> zakucie... z czesciami m.in 8 tysiecy.. plus masa naprade masa rzeczy
pozdrawiam
milego uturbiania :>
Maretzky85 - 23-11-2008, 16:29
Hubeeert napisał/a: | :roll: pytanie jest o 2.0 a więc o 4G63 |
Oops, znowu wpadka
A mało konkretnie bo tylko słyszałem conieco i chciałem temat przybliżyć mniej więcej
A w ramach OFF TOPu ktoś słyszał/widział uturbione 4G37 ?
Hubeeert - 23-11-2008, 16:37
Maretzky85 napisał/a: | w ramach OFF TOPu ktoś słyszał/widział uturbione 4G37 ? |
W Mitsubishi Cordia występowały dwa różne 4G37 - N/A 100KM i Turbo 135KM
Wszyc - 18-02-2010, 11:53
odkopie trupa co do uturbiania 4G63 a jak bym dorwał ten silnik i dokupił części z trupa 4g63t to był by dolot byłby wydech było by ecu i korba by się nadała pewnie to by zostało kupić tłoki turbo i zestroić co nie wtedy by nie było chyba tak drogo
Hubeeert - 18-02-2010, 16:11
Wszyc napisał/a: | odkopie trupa co do uturbiania 4G63 a jak bym dorwał ten silnik i dokupił części z trupa 4g63t to był by dolot byłby wydech było by ecu i korba by się nadała pewnie to by zostało kupić tłoki turbo i zestroić co nie wtedy by nie było chyba tak drogo |
4G63 vs 4G63T
inne tłoki
inne korby
inne zawory
inne ECU
inna wiązka
inny wydech
inny dolot
inne wtryskiwacze
nie jestem pewny wałków
inne sprzęgło + docisk
inne poduszki pod silnik
Weź Ty chłopie najpierw zreanimuj ten swój samochód...
Wszyc - 18-02-2010, 19:26
Mój kończy już reanimacje tylko w sumie zostaną hamulce tył na dniach dzięki hubert za info będę myśleć i badać temat uturbienia tego silnika bo widzę że te same koszty jak dorwanie jednostki 4G63T przebadam teraz dokładnie temat cen
zenek_bb - 19-02-2010, 02:24
zawory jak i całą głowicę można zastosować z N/A tyle że lepiej założyć wałek wydechowy od turbo głowicy, wałek ssący zostawić z N/A, daje lepszą charakterystykę silnika niżej, ale podobno większe spalanie, chyba to był wałek B1 oznaczenie, wydechowy obojętnie jaki w sumie nie ma dużej różnicy, chyba że customowe wałki to 272/268 ssący/wydechowy koszt około 2k zł
najpierw pojeździj na N/A i szukaj tymczasem całego auta z 4G63T, wyjdziesz na tym lepiej, potem pojeździsz na silniku turbo na stock 195KM i jak bedziesz miał kase i będzie ci brakować mocy dalej to będziesz dalej inwestował, do 250KM bez zakucia możesz iść, sprężarka 18G albo 48TT, wtryski minimum 450cc, najlepiej 500+ walbro minimum 235, lepiej od razu 255, InterCooler dorwiesz na allegro za 400zł jakiś tylko pewnie do złatania by był, wydech przelotówka 3" z kwasówki może być używka, DET2 lub 3 ze strojeniem tak jak kolega mówił do 2k zł
żeby uturbić trzeba mase małych elementów jak na przykład zegary doładowania, EGT itp, pozatym wiązka i ECU, ale nie zapomnijmy o innej przepustnicy, kolektor ssący ten sam może być, ale trzeba zatkać EGR, oraz robić/dorabiać/przekładać lub odciąć układ spalający opary benzyny z baku, przepływomierz i orurowanie od turbo ;/ lepiej kupić całe auto na przekładke albo sprzedać to co masz i kupić z turbem i jeździć a potem dokładać w miare nadmiaru kasy i niedomiaru mocy... pozdrawiam
Hubeeert - 19-02-2010, 16:10
zenek_bb no offence ale czy widziałęś kiedyś jak "kulturalnie" pracuje silnik na polecanych przez Ciebie wałkach rozrządu?
Pablo1o - 19-02-2010, 16:53
Jeszcze uważaj jaki silnik zastosujesz. Jak nie ma natrysku na denka to też będzie lipa . Ja u siebie w 2G miałem 4G63N/A i też myślałem o zmianie samych tłoków ale mój nie miał natrysku wiec albo dawać kuciznę albo zamienić silnik na 4G63T. Zmieniłem więc cały silnik. Co seria to seria
A tak naprawdę to odradzam swapowanie. Lepiej kupić auto z Turbo. To droga przez mękę :/ Wyjdzie taniej i niezawodniej.
zenek_bb - 19-02-2010, 18:42
Hubeeert napisał/a: | zenek_bb no offence ale czy widziałęś kiedyś jak "kulturalnie" pracuje silnik na polecanych przez Ciebie wałkach rozrządu? |
na 272/268 idle masz normalne 850 jeszcze
[ Dodano: 19-02-2010, 18:43 ]
pozatym jak dojdzie już do momentu kiedy będzie miał turbo, te wszystkie inne inwestycje za sobą to zanim kupi takie wałki będzie miał już wiedzę
|
|
|