Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] Wiele problemów z jednym GDI
kenty74 - 24-11-2008, 15:24 Temat postu: [Cari 1.8 GDI] Wiele problemów z jednym GDI Jestem posiadaczem miśka z GDI.Rok prod 1997.
Oto następujące problemy:
1.Poranny rozruch przy 3 kręceniu -dopiero.
2.Obroty biegu jałowego -za niskie i gaśnie na krzyżówkach
3.Brak mocy(albo przerywa jakby paliwo nie dochodziło , albo pracuje na 2-3 cylindry)-dodatkowo zapala się kontrolka silnika.
4.Elektrycy (byłem u dwóch)-jeden kazał mi wymienić czujnik obrotów wałka rozrządu , drugi powiedział że siada pompa paliwa niskiego ciśnienia.
Wymieniłem filtr paliwa , wyczyściłem przepustnicę , wymieniłem świece , olej itd.
Rezultat zerowy.
Może wy mi pomożecie.
maciej76 - 24-11-2008, 18:01
Próbowałeś u elektryka w Kostrzynie WLKP?
Ma opinie najlepszego w okolicy. Może coś poradzi. Tylko długie terminy.
Oto namiary:
Zakład Elektromechaniki Pojazdowej. Michał Zieliński
Adres: Wojska Polskiego 6; 62-025 Kostrzyn
Telefon: (061) 817-81-37
Godziny otwarcia: poniedziałek-piątek: 08:00-18:00, sobota: 08:00-14:00
turek61 - 24-11-2008, 19:04
kenty74 napisał/a: | wyczyściłem przepustnicę |
a czy po tej operacji uczyłeś komputer obrotów biegu jałowego ?
Czytałeś cały wątek ?
http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
saphire - 24-11-2008, 19:51 Temat postu: Re: Wiele problemów z jednym GDI
kenty74 napisał/a: | Jestem posiadaczem miśka z GDI.Rok prod 1997.
Oto następujące problemy:
1.Poranny rozruch przy 3 kręceniu -dopiero. |
Czujnik temperatury silnika sprawdzany?
kenty74 napisał/a: |
3.Brak mocy(albo przerywa jakby paliwo nie dochodziło , albo pracuje na 2-3 cylindry)-dodatkowo zapala się kontrolka silnika.
|
Skoro zapale się Check Engine to jaki błąd jest po odczycie na kompie?
MARCIN - 05-03-2009, 15:02
Witam.mam podobny problem z obrotami, są za niskie na światłach i faluja
przepustnica i krokowy sprawdzane i nawet byłem w aso na kompi.
czy może mi ktoś napisać jak sprawdzic czujnik temperatury?
nie chciałbym wydawac pieniedzy na nowy jeśli to nie przez to
przekopałem forum i nic nie poradziłem
dodam że obroty na zimnym silniku są ok tylko czasem szarpnie z raz w czasie jazdy
wichura1 - 05-03-2009, 21:42
Czegoś nie rozumiem. ECU podpowiada co jest zepsute zapalając kontrolkę "check engine", a wy wolicie bawić się w zgaduj zgadulę i dajecie się naciągać na wymianę sprawnych części?
demeone - 05-03-2009, 21:57
wichura1 Nie zawsze sie zapala kontrolka CE a cos jest nie tak, ale kolega MARCIN mowi ze byl na kompie wiec cos tam powinni powiedziec
wichura1 - 05-03-2009, 22:42
Zależy jaki komp, większość źle czyta błędy z Mitsubishi. Marcin ściągnij service manual: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3448 i poszukaj jak zmierzyć czujnik.
MARCIN - 06-03-2009, 06:30
Co do kompa, to byłem w serwisie w Boguchwale.Gostek posprawdzał mi niby wszystko
Zobacze w manualu i posprawdzam czujnik.Zaznaczę jeszcze że gaz mam na linke a przepustnice i krokowy czyściłem i oczywiście uczyłem obrotów.
Anonymous - 06-03-2009, 21:09
Boguchwala Boguchwale nie równa ... trzeba jechac na ASO, gdy jest mechanik - P. Janusz (chyba nic nie pokrecilem) i on powinien sobie poradzic z problemem.
Pozdrawiam
|
|
|