To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - [E5xx] Koło pasowe

jeepo - 26-11-2008, 10:40
Temat postu: [E5xx] Koło pasowe
Witam. Czy ktoś ma może lub wie gdzie mógłbym zakupić koło pasowe wału korbowego do 4G63?
Pozdrawiam.

Anonymous - 27-11-2008, 12:24

jeepo napisał/a:
gdzie mógłbym zakupić koło pasowe


powinni mieć tutaj 4-cars tel. 426403540 Łódź. Nie jest to jednak tania impreza z tego co wiem bo występują tylko w oryginale a jak wiemy Mitsu z częściami się mocno ceni

[ Dodano: 27-11-2008, 12:26 ]
jeszcze jedno pytanko ? Co Ci się stało z tym kołem ? Posypało się kompletnie ? Stanęło ? Czy go słychać zbyt głośno ?

jeepo - 27-11-2008, 13:13

jeszcze jedno pytanko ? Co Ci się stało z tym kołem ? Posypało się kompletnie ? Stanęło ? Czy go słychać zbyt głośno ?


Zewnętrzny pierścień odkleił się od gumy

Anonymous - 27-11-2008, 13:43

Cytat:
Zewnętrzny pierścień odkleił się od gumy


o kur.... !!! To niedobrze będzie spory wydatek do mojego E88A 2.0 tyś

mitsu_pl - 27-11-2008, 16:33

Podobną chisorię miałem, najpierw zespawałem stare koło na stałe, później dałem do ślusarza i wytoczył mi nowe za 400zł z aluminium... Efekt niesamowity i jakie leciutkie :mrgreen:
jeepo - 27-11-2008, 21:08

no własnie swoje też zaspawałem w zeszłą sobote. wszystko swietnie, zero bicia, kręci sie fajnie ale nie wiem jak długo to wytrzyma...z tym toczeniem to niezły pomysł...spróbuje wytoczyć sam zewnętrzny pierścień i spasować ze starym rdzeniem na ciasno. wycięcie tej turbinki z tyłu to niezła rzeźba wiec chyba bedzie łatwiej zrobić tylko sam zewnętrzny. dzięki za podsunięcie dobrego pomysłu.
mitsu_pl - 27-11-2008, 22:18

Nie ma sprawy ;)
jeepo - 11-12-2008, 17:02

no i zrobiłem to koło. tokarz mi wytoczył zewnętrzny pierścień i zaprasowałem go na oryginalny rdzeń. efekt bardzo pozytywny. Koszt materiału 45 zł. robocizna 0,7 luksusowej. działa bez zarzutu.
mitsu_pl - 11-12-2008, 18:16

Oby Ci służyło jak najdłużej :biggrin:
pipi_ja - 11-12-2008, 23:39

Kurde a juz chciałem sie zaoferować, że mam takie koło. Jakiś rok temu uśmierciłem jeden silnik i mam masę dobrych części. Ogólnie rzecz biorąc to mam cały, kompletny silnik tyle, że 14 zaworów jest bardzo delikatnie pouchylanych( ok 1mm). Olałem hydrauliczny napinacz paska rozrządu i sie zemściło.
Jak by ktoś był zainteresowany to zapraszam.

Pozdrawiam.

Ps. Przy silniku jest pogięta miska olejowa. Silnik który kupiłem miał ten defekt i musiałem ją podmienić.

19freeq94 - 16-07-2010, 11:10
Temat postu: [E55A 2.0] koła pasowe
Witam. Chcę wymienić uszczelkę pod głowicą i nie wiem jak zdjąć te wszystkie koła pasowe aby zdjąć głowicę. Czekam na wasze odpowiedzi.
luki_84 - 16-07-2010, 11:16

Kolego chodzi ci o koło pasowe na wale korbowym?
jacek11 - 16-07-2010, 16:00

Żeby zdjąć głowicę,wystarczy zdjąć koło rozrządu.Blokujesz koło (kluczem,lub jakimś prętem)luzujesz śrubę.Potem zwalniasz napinacz paska rozrządu,odkręcasz śrubę mocującą koło,i powinno bez problemu zejść.Dobrze jest przed tą czynnością ustawić rozrząd na znakach :)
Pozdro. :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group