[92-96]Galant E5xA - [E5xx] Koło pasowe
jeepo - 26-11-2008, 10:40 Temat postu: [E5xx] Koło pasowe Witam. Czy ktoś ma może lub wie gdzie mógłbym zakupić koło pasowe wału korbowego do 4G63?
Pozdrawiam.
Anonymous - 27-11-2008, 12:24
jeepo napisał/a: | gdzie mógłbym zakupić koło pasowe |
powinni mieć tutaj 4-cars tel. 426403540 Łódź. Nie jest to jednak tania impreza z tego co wiem bo występują tylko w oryginale a jak wiemy Mitsu z częściami się mocno ceni
[ Dodano: 27-11-2008, 12:26 ]
jeszcze jedno pytanko ? Co Ci się stało z tym kołem ? Posypało się kompletnie ? Stanęło ? Czy go słychać zbyt głośno ?
jeepo - 27-11-2008, 13:13
jeszcze jedno pytanko ? Co Ci się stało z tym kołem ? Posypało się kompletnie ? Stanęło ? Czy go słychać zbyt głośno ?
Zewnętrzny pierścień odkleił się od gumy
Anonymous - 27-11-2008, 13:43
Cytat: | Zewnętrzny pierścień odkleił się od gumy |
o kur.... !!! To niedobrze będzie spory wydatek do mojego E88A 2.0 tyś
mitsu_pl - 27-11-2008, 16:33
Podobną chisorię miałem, najpierw zespawałem stare koło na stałe, później dałem do ślusarza i wytoczył mi nowe za 400zł z aluminium... Efekt niesamowity i jakie leciutkie
jeepo - 27-11-2008, 21:08
no własnie swoje też zaspawałem w zeszłą sobote. wszystko swietnie, zero bicia, kręci sie fajnie ale nie wiem jak długo to wytrzyma...z tym toczeniem to niezły pomysł...spróbuje wytoczyć sam zewnętrzny pierścień i spasować ze starym rdzeniem na ciasno. wycięcie tej turbinki z tyłu to niezła rzeźba wiec chyba bedzie łatwiej zrobić tylko sam zewnętrzny. dzięki za podsunięcie dobrego pomysłu.
mitsu_pl - 27-11-2008, 22:18
Nie ma sprawy
jeepo - 11-12-2008, 17:02
no i zrobiłem to koło. tokarz mi wytoczył zewnętrzny pierścień i zaprasowałem go na oryginalny rdzeń. efekt bardzo pozytywny. Koszt materiału 45 zł. robocizna 0,7 luksusowej. działa bez zarzutu.
mitsu_pl - 11-12-2008, 18:16
Oby Ci służyło jak najdłużej
pipi_ja - 11-12-2008, 23:39
Kurde a juz chciałem sie zaoferować, że mam takie koło. Jakiś rok temu uśmierciłem jeden silnik i mam masę dobrych części. Ogólnie rzecz biorąc to mam cały, kompletny silnik tyle, że 14 zaworów jest bardzo delikatnie pouchylanych( ok 1mm). Olałem hydrauliczny napinacz paska rozrządu i sie zemściło.
Jak by ktoś był zainteresowany to zapraszam.
Pozdrawiam.
Ps. Przy silniku jest pogięta miska olejowa. Silnik który kupiłem miał ten defekt i musiałem ją podmienić.
19freeq94 - 16-07-2010, 11:10 Temat postu: [E55A 2.0] koła pasowe Witam. Chcę wymienić uszczelkę pod głowicą i nie wiem jak zdjąć te wszystkie koła pasowe aby zdjąć głowicę. Czekam na wasze odpowiedzi.
luki_84 - 16-07-2010, 11:16
Kolego chodzi ci o koło pasowe na wale korbowym?
jacek11 - 16-07-2010, 16:00
Żeby zdjąć głowicę,wystarczy zdjąć koło rozrządu.Blokujesz koło (kluczem,lub jakimś prętem)luzujesz śrubę.Potem zwalniasz napinacz paska rozrządu,odkręcasz śrubę mocującą koło,i powinno bez problemu zejść.Dobrze jest przed tą czynnością ustawić rozrząd na znakach
Pozdro.
|
|
|