Outlander I GEN Techniczne - felgi, filtr oleju, gaz
KkAaZz - 26-11-2008, 19:49 Temat postu: felgi, filtr oleju, gaz Witajcie koledzy!
Od kilku dni jestem posiadaczem Outlandera 3.0 V6 z USA. Oczywiście na letnich oponach. I już problemy.
Nikt nie jest w stanie mi powiedzieć:
- jaki filtr oleju (nawet w serwisie). Choć w końcu cudem udało mi się dowiedzieć HP1008. Mam nadzieję, że to ok.
- jaki olej. Też w końcu znalazłem kogoś kto wie i produkuje OW-20
- ale nikt nie jest mi w stanie powiedzieć jakie felgi stalowe - podobno w Polsce nie ma
- dużo to pali - jak zauważyłem i chcę gaz założyć. Na co zwracać uwagę.
Błagam o odpowiedź:
- filtr - czy dobry
- felgi - jakie gdzie?
- gaz - jaki?
Dzięki,
pozdrawiam
KkAaZz
KowaliK - 26-11-2008, 20:15
KkAaZz napisał/a: | - felgi - jakie gdzie? |
Ze stalowymi felgami problem? Przecież spokojnie będą pasować równie dobrze te od Lancera czy L200... Poza tym Outlander II w najbiedniejszej wersji wychodzi fabrycznie na stalowych felgach. Tylko czy nie lepiej byłoby zainwestować w aluminiowe?
Rozstaw Outka - 5x114,3
Może po tym uda Ci się jakoś dostać felgi.
KkAaZz napisał/a: | - gaz - jaki? |
Nie do tego silnika..
KkAaZz - 26-11-2008, 20:18
ale na zimówki trochę mi szkoda alufelg.
A dlaczego do tego silnika nie? Nie da się? Szkoda? Drogi?
KowaliK - 26-11-2008, 20:20
KkAaZz napisał/a: |
A dlaczego do tego silnika nie? Nie da się? Szkoda? Drogi? |
Bartek napisał/a: | romeo156 napisał/a: | czy można założyć instalację LPG? |
Proszenie się o kłopoty - silnik Mivec ma miękkie gniazda zaworowe, które przy gazie potrafią się wypalać.... |
Może ktoś "bardziej kumaty" w tych sprawach się wypowie?
Antyey - 26-11-2008, 21:28
Zerknij tutaj:
Wygląda na to, że jednak się nie da. Czy może inaczej... dać się da, tylko silnik może tego nie przeżyć.
Hiszpan - 26-11-2008, 21:41
Co do felg
Cytat: | ale na zimówki trochę mi szkoda alufelg. | Od paru lat jeżdżę w zimie na alusach. Nic się im nie działo w poprzednim samochodzie, a i w Outku nic złego się nie dzieje
Poza tym ceny alufelg wcale nie są tak kosmicznie wyższe od stalówek. Jeśli byś chciał kupić nowe, stalowe felgi u dealera Mitsu to już na pewno kupisz taniej alusy
Poczytaj temat http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=14878 znajdziesz tam i porady jakie felgi, ile kosztują i parę innych ciekawych rzeczy
[ Dodano: 26-11-2008, 21:44 ]
P.S.
Jak miałem stalówki w Focusie to po jednej zimie sz.... je trafił
Zardzewiały i potem tylko piaskowanie je uratowało. Tyle, że na następną zimę jeździłem już na alusach a stalowe zostały w garażu.
KkAaZz - 26-11-2008, 21:44
Dzięki za info, choć mam jeszcze większe zamieszanie. Zadzwonię jutro do gości od gazu, choć pewnie usłyszę to co od ciebie
[ Dodano: 26-11-2008, 21:48 ]
dzięki, a ile takie alusy np 17 by kosztowały? mniej więcej
tomekrvf - 26-11-2008, 22:41
KkAaZz napisał/a: | jaki filtr oleju (nawet w serwisie). Choć w końcu cudem udało mi się dowiedzieć HP1008. Mam nadzieję, że to ok. |
Numer oryginalnego filtra (do wyboru):MD332687, MD360935 lub MD365876. W zamienniku np Knechta pasuje OC196
KkAaZz - 26-11-2008, 22:55
czy w takim razie to o czym pisałem HP1008 może być, czy nie
Hiszpan - 26-11-2008, 23:21
KkAaZz napisał/a: | dzięki, a ile takie alusy np 17 by kosztowały? mniej więcej | Na zimę raczej wszyscy zakładają 16. W tamtym sezonie zimowa opona 18 kosztowała tyle co 16 alus+opona
Tu masz temat o oponach OPONY do Outlandera II
A tu podawany już temat o felgach FELGI
Konkretnej odpowiedzi trudno będzie udzielić, bo różne opony ludzie zakładają. Zależy do której firmy mają zaufanie
Felgi z kolei mogą się podobać lub nie. No i są za 400 PLN i za 800 PLN
tkarla - 28-11-2008, 00:03
Hej,
Właśnie jestem po wymianie oleju w Outku z Usa, silnik 3.0 , mam oryginalne filtry ściągnięte jeszcze ze Stanów, numer filtra MZ690072. Może Ci to pomoże szukać zamiennika. Co do oleju wlałem Shell 5W30. Na korku wlewu pisało 5W20 (ciężko dostać, pisałem na forum), autoryzowany serwis zalecał 5W40 lub 5W30 droższy. Zdecydowałem się na ten drugi, ponoc łagodniejsze przejście?;-) Koła właśnie zamówiłem na allegro. komplet alufelg 16 z zimówkami Pirelli, śruby, pierścienie = 3 tyś. Do przemyślenia czy drogo czy tanio.
KkAaZz - 28-11-2008, 08:39
Dzięki za info. Jakaś firma tunning.pl już mi coś znalazła i ślą, mam nadzieję, że będzie ok. To jakiś zamiennik firmy k&n.
A co do oleju, to producent zaleca oW-20, i udało mi się znaleźć takie cudo, we Wrocławiu. Sprowadzili dla mnie olej MOTUL, czyli coś super i to na dodatek z małą cenę. Choć musiałem wziąć 4 butle. Jakby co mogę komuś odstąpić.
Producent jak ekwiwalent poleca 5W-30 - ale podobno jest trochę gorszy.
tomekrvf - 30-11-2008, 22:21
KkAaZz napisał/a: | Jakaś firma tunning.pl już mi coś znalazła i ślą, mam nadzieję, że będzie ok. To jakiś zamiennik firmy k&n. |
KkAaZz, w ASO powinni wiedzieć jaki filtr oleju idzie do tego silnika. Pewnie oryginalny byłby tańszy od tego K&N
KkAaZz - 30-11-2008, 23:08
no właśnie problem polega na tym, iż nie wiedzą we wrocławskim ASO. Kazali przyjechać, podniosą i zobaczą...kpina i żart. Ale to mi daje do myślenia i jak coś się będzie dziać z moim Outkiem, to muszę znaleźć fachowca
kaz
Antyey - 30-11-2008, 23:22
KkAaZz nie mam zamiaru bronić ASO ale obiektywnie rzecz biorąc z jakiej racji mieli by wiedzieć jaki tam jest filtr? To jest samochód w/g specyfikacji amerykańskiej, nie sprowadzany do Europy bezpośrednio przez MMC, nie objęty europejską gwaranacją więc serwis nie ma obowiązku znać specyfikacji tej konkretnej wersji samochodu.
|
|
|