To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E39A 4WD 2.0T] silnik drzy i cala buda, terkocze

Anonymous - 30-11-2008, 15:34
Temat postu: [E39A 4WD 2.0T] silnik drzy i cala buda, terkocze
witam odwczoraj cos dziwnego sie stało z praca silnika : terkocze inny dzwiek wydobowya sie z tłumika, tlumik tez drzy w srodku kabiny czuc tez dreznie niemam pojecia co moglo sie stac
przewody filtry odpadaja na PB gdy sie nagrzeje chodzi gorzej niz na gazie trzeba przycisnac do okolo 6tys obrotow zeby sie ruszył na lpg troche lepiej ciagnie prawie normalnie ale terkocze na pb i lpg

pozatym zauwazylem ze puszka filtra sie niegrzeje przeplywomierz jaknajbardziej okej sprawdzalem wedlog manuala servisiwego

i przy rozruchu kiedy rozrusznik kreci tez jakos inaczej kreci silnikiem:/nieumiem opisac ale inaczej niz przedtem.... prosze o jakas podpowiedz gdzie szukac przyczyny

Bartek - 30-11-2008, 15:38

pękł pasek balansowy.... na 99% - nie odpalaj auta, bo lubię skrawki podejść pod główny pasek, a wtedy masakra.....
Anonymous - 30-11-2008, 16:21

wlasnie tego sie obawialem ze to pasek balansowy czy przesto moze lub moglo jeszcze cos sie uszkodzic??

[ Dodano: 30-11-2008, 16:26 ]
... czyli teraz odrazu najlepiej trzeba wymienic caly komplet rozrzadu

mitsu_pl - 01-12-2008, 10:08

Jeżeli pęk Ci balans to nic nie powinno się stać, gdyż nie ma on na nic wpływu. Tyle, że się kręci... Jednak jak mówi Bartek, lepiej nie jeździć z resztkami paska pod osłoną...
Krzyzak - 01-12-2008, 21:21

widzialem jak taki pasek wpadl pod tarcze czujnika walu korbowego, skrzywil ja i scial czujnik... (za 600 pln u japaneze, bo w ASO pewnie x3)
Anonymous - 01-12-2008, 21:47

... tak wiec rozebralem wszystko pekl pasek balansowy
kupilem juz caly komplet rozrzadu + pompe wody + napinacz hydrauliczny

teraz mam prosbe zeby ktos dal kilka wskazowek przy zakladaniu rozrzadu

napiecie paska rozrzadu jest prawidlowe kiedy mozna wyjac luzno drucik w napinaczu hydraulicznym??
napiecie paska balansowego jak mocna napiac ? w manualu jest napisane 5-7mm naciskajac palecm wskazujacym

i pytanie jeszcze o jaki czujnik walu chodziło??

paski "mitsuboshi"

2 napinacze "gmb"

1 rolka prowdzaca "koyo"

napinacz hydrauliczny orginalny

pompa wody "gmb"

jak oceniacie ten zestaw za wszystko 650 zł okolo

[ Dodano: 05-12-2008, 18:35 ]
... myslalem ze ktos pomoze:////



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group