Carisma - Techniczne - Pasek rozrządu Gates - nada się?
Anonymous - 30-05-2006, 17:40 Temat postu: Pasek rozrządu Gates - nada się? Witam
Od paru dni jestem szczęśliwym posiadaczem Carismy 1.6 Classic, oczywiście benzyna. Jako że fura ma na liczniku 80 tyś., a nie znam poprzedniego właściciela, postanowiłem od razu wymienić rozrząd. W euforycznym szale nabyłem na allegro Pasek rozrzadu GATES (Oznaczenia katalogowe: 5212XS i 58153x1HSN). Dopiero po wygraniu aukcji połapałem się, że służy on do Diesla 1.9.
Przyda mi się do czegoś?
Hubeeert - 30-05-2006, 17:42
Nie sądzę...
Sam mam Gates'a ale trochę mocniejszego niż standard.
Forumowicze polecają paski Mitsuboshi
Chooper - 30-05-2006, 17:44
Hubi, czy ty nie masz nic innego do roboty? przed chwilą nic tu nie było, niezdążyło się doładować i już jesteś...och ty
Co do Gatesa....daruj sobie
Bartek - 30-05-2006, 17:49
Nie polecam - przeżyłem strzał z paska gatesa przy przebiegu 60 kkm od wymiany. Na moje szczęscie pierwszy strzelił pasek balasowy, ale przy demontażu okazało się, źe główny trzyma się siłą woli (zniszczone zęby i mocno rociągnięte połącznie paska). Przebieg 100% pewny, ponieważ wymieniłem pasek tuż po zakupie, a strzał nastąpił 2,5 roku później.
Jak Hubeeert, wspomniał mitsuboshi (choć ostatnio przenieśli produkcję do Korei) lub Sun......- paski porównywalnej jakości z oryginalnymi.
KaWu - 31-05-2006, 14:05
Jezeli Gates produkowany w Legnicy, czyt. Polski to sobie odpusc.
woxy - 31-05-2006, 14:11 Temat postu: A co o paskach firmy Conti Tech - czy jakoś tak ? Mam wymieniać rozrząd i proponują pasek firmy ContiTech (nie wiem dokładnie jak się to pisze), że niby zakładają już od lat i działają dobrze. Co Wy na to?
Anonymous - 31-05-2006, 14:17
do mitsubishi zaklada sie paski MITSUBOSHI - dobre i niedrogie
jesli chca Ci wlozyc contitecha to znaczy ze maja chody u hurtownika i chca wiecej
zarobic na tym...
woxy - 31-05-2006, 14:32
A jak mam szukać żeby dobry pasek wybrać, chodzi mi o oznaczenie czy coś.
Jeśli VIN pomoże to podaje:
XMCLNDA2AWF020139
1.8 GDI rok 97
Bo jest tych pasków kilka i piszą tylko SHOC DOHC a GDI oznaczeni nie znalazłem
Krzyzak - 31-05-2006, 14:54
Conti się koledze rozpadł w rękach - przy skręcaniu na boki (po przebiegu 60 tkm); drugi pasek (Mitsuboshi) - z tym samym przebiegiem - wyglądał jak nowy. Ja Conti odradzam.
Anonymous - 31-05-2006, 17:07
Witam kolegów...
Jak wygląda sprawa wymiany rozrządu w silniku 4G92 (carisma 1,6,16V,97r.)?
? pasek balansowy ?
? ile napinaczy ? (rolek)
? czy napinacz hydrauliczny ?
? jak ustawić koła, czy są jakieś znaki ?
Proszę też o inne wskazówki z własnego doświadczenia... czy coś może się samo przekręcić, jak jest z tą pompą oleju i "wkładanym śrubokrętem w otwór", itd...
Zabieram się do wymiany ale sam chyba polegnę - strach przed skopsaniem czegoś jest większy niż te dwie stówki za robotę u mechanika...
POZDRAWIAM
Hubeeert - 31-05-2006, 17:12
http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=2025 tu są service manuale do ściągnięcia - jak nie będzie samego do 4G92 to ściągnij serwisówkę do Colta 92-96 lub 96- ten sam silnik
Anonymous - 31-05-2006, 17:17
...acha... jeszcze może podam dla porównania ceny,
- pasek MITSUBOSHI - 125 zeta
- rolka KOYO - 110 zeta
ceny pochodzą z "telefonicznej oferty" sklepu Warszawa ul.Chłodna 39 tel.624 76 02
[ Dodano: 31-05-2006, 18:21 ]
...dzięki Hubi, niestety nie ma tam dosłownie 4G92 ale właśnie ściągam tak jak napisałeś do Colta/Lancera 92/96 - zobaczymy...
Matejko - 31-05-2006, 17:36
Hubeeert napisał/a: | 92-96 lub 96- |
masz pewnosc ze rozrzad sie nie rozni?? - w cjo i cao silniki sa o 180stopni obrocone(chyba) a jak nie to w carismie w porownaniu z cao na pewno jest obrocony
Hubeeert - 31-05-2006, 17:38
A cóż kosztuje zassać plik i obejrzeć? Zresztą proszę Cię - możesz z Capsa pokazać jak wygląda rozrząd?
Matejko - 31-05-2006, 17:38
sprawdzilem w cjo i carismie rozrzad po lewej w cao po prawej
pewnie ze moge juz szykuje
|
|
|