[XX-92]Galant E3xA i starsze - Check Engine :) szukam kogos z okolicy Trojmiasta...
gf999 - 08-12-2008, 14:47 Temat postu: Check Engine :) szukam kogos z okolicy Trojmiasta... Hej, nie wiem albo mam cos z wtyczka albo wzialem złą żarówkę (12V ... ale to taka z domu ) w kazdym razie nie wyswietla mi sie zaden blad, a postepowalem wedlug instrukcji "Krzyzaka"
Opis problemu: jak zatrzymam sie na swiatlach ... to wyczuwam lekkie falowanie obrotow (nie ma przygasania... ale lekko faluja) i co jakis czas pojawia mi sie CHECK ENGINE... jesli sie zapali i rusze... to bedzie sie swiecic az do kolejnego zatrzymania na swiatlach, az zgasnie... jak rusze przy zgaszonym to juz sie nie pojawi
Wiem, ze przepustnica nie byla czyszczona przez przynajmniej 15 tys km ...
Pozatym dodatkowym problemem, ktory mnie zastanawia .. to fakt, ze w czasie rozpedzania sie tak mniejwiecej w zakresie 2,5-3,5tys obrotow czuje lekkie drgania. A mocne drgania zdazaja sie w czasie ruszania ze skrzyzowania... ale to bardziej szarpie sprzeglo (i tu dziwne bo na zimnym silniku praktycznie nie ma szarpania przy ruszaniu, a na cieplym jest - dodam ze nie jest to spowodowane nieumiejetnoscia zeby nie bylo )
I teraz pytanie... czy ktos z okolic trojmiasta bylby taki bardzo mily i pomogl mi w zdiagnozowaniu check engine itp.... podjechalbym kupil tego "kogos" ulubione piwko lub kilka
pozdrawiam
akbi - 08-12-2008, 14:54
gf999 napisał/a: | wzialem złą żarówkę (12V ... ale to taka z domu ) |
w domu używa się żarówek na ~220V
gf999 napisał/a: | I teraz pytanie... czy ktos z okolic trojmiasta bylby taki bardzo mily i pomogl mi w zdiagnozowaniu check engine itp.... podjechalbym kupil tego "kogos" ulubione piwko lub kilka |
napisz PW do Krzyżaka
PAVEU - 08-12-2008, 17:27
ja to robie sobie glosniczkiem takim jak np w obudowie komputerowej sie stosuje ( PC Speaker). wg. mnie lepsze bo wyrazniej i latwiej wychwycic zmiane stanu ...moze sprobuj
pozdrawiam!!
gf999 - 08-12-2008, 18:18
akbi napisał/a: | gf999 napisał/a: | wzialem złą żarówkę (12V ... ale to taka z domu ) |
w domu używa się żarówek na ~220V
gf999 napisał/a: | I teraz pytanie... czy ktos z okolic trojmiasta bylby taki bardzo mily i pomogl mi w zdiagnozowaniu check engine itp.... podjechalbym kupil tego "kogos" ulubione piwko lub kilka |
napisz PW do Krzyżaka |
akbi ta zarowka jest na 100% na 12V idzie przez jakis transformator takie oswietlenie nad lustrem w lazience
Hmmm, a do krzyzaka zaraz naskrobie PM-a
Paveu dobry pomysl z glosniczkiem jutro wyrwe go z kompa ;D
Krzyzak - 08-12-2008, 21:15
te drgania - moze pekl pasek balansowy...
ECU - mozemy sie gdzies w Gdansku ustawic na test - wezme komputer zamiast diody
josie - 09-12-2008, 19:21
Żarówką nie sprawdzisz - to wyjście do którego się podłącza ma bardzo małą wydajność prądową i żarówki nie pociągnie.
Zwykła dioda 5mm + opornik 1kOhm albo dioda 12V - wszystko do kupienia w pierwszym lepszym elektronicznym
|
|
|