Nasze Miśki - AMS Monster EVO build "The Blue demon"
Rysiek@AMS - 08-12-2008, 19:45 Temat postu: AMS Monster EVO build "The Blue demon" Pozdrawiam wszystkich ponownie...
Tym razem chcialbym pokazac EVO ktore budujemy dla jednego z naszych klientow, zabawka na ulice i na tor
Platforma to 2004 EVO, bylo kupione nowe, rozebrane kompletnie i zamoczone w kwasie. Ponownie gola rama byla spawane na wzmocninie i EVO otrzymalo bardzo duzo generalnych modifikacji aby zmniejszyc wage auta i generalnie usztywnic rame.
Jest na prawde duzo pieniedzy zainwestowane. Auto otrzyma nasz silnik AMS 2.3 RR ( 2.3 L. silnik ktory ma czerwona kreske na 8900 RPM i jest specjalnie zbudowany na wyscigi drogowe) i AMS GT35R Turbo kit. Oczekiwana moc jest w okolicach 650 HP.
Generalne przerubki:
-AMS 2.3RR engine
-AMS CNC Race head
-HKS Dry Sump oil system
-AMS GT35R
-AMS VSR Intake Manifold
-Exedy Triple carbon Clutch
-CTG Torqueline CF Driveshaft
-Brembo GT brakes
-AP air jack system
-JRZ Triple Adjustable racing suspension with remote reservoirs
-Dek adjustable front control arms
-ATL Carbon fiber Fuel cell
-AIM Dash
-Zestaw zdezakow C-west na ulice
-Zestaw zdezakow Voltex na tor ( ten sma jak na Cyber EVO)
I w koncu fotki autka:
I know you guys have been waiting to see more pics of the car. Here are some detailed shots of the undercarriage :
SS linie z AN fittings
system olejowy Dry Sump
Tytanowy system wydechu Greddy
Tylnie zawieszenie.
Tim na slonecznej przejazdce...
Na hamowni..
Chris ustawia AEM EMS...
Rysiek@AMS - 23-12-2008, 17:30
Czas na kilka nowych fotek
Tilton zawor na proporcje chamolcow
linie do zaworu proporcji hamolcow
And here is how it looks with the center console back in the car
Eric Jones wycina gruby makaron
niezbedne kable
Zestaw lakkich okien z leksanu ( AMS Lexan window kit)
Now deska rozdzielcza...
ktora sie wpina do pozostalej fabrycznej instalacji elektrycznej GOOD JOB ERIC!!!
Sirodek z powrotem razem
Deska zainstalowana
Oto wyniki z ostatniego tuningu
AMS 2.3RR motor
AMS 35R Turbo kit
AMS VSR intake manifold
AMS Standard FMIC
AMS 3" straight through exhaust
1000cc injectors
AEM EMS
~22 psi on 93oct
~30psi Q16
Z powazaniem
Rysiek
Anonymous - 25-12-2008, 16:48
fajny naprawdę ładna zabawka mógłbym taką dostać pod choinkę
tylko mam jedno zastrzerzenie
dlaczego przy takiej mocy i przeróbkach klatka jest tak uboga? szczególnie zabezpieczenia boczne. uderzenia boczne są najpoważniejsze w skutkach wiem coś na ten temat bo właśnie klatka mnie uratowała przy uderzeniu bocznym.
a teraz to się pochwal swoim
Anonymous - 25-12-2008, 17:22
jesteście mistrzami może jakiś filmik jak to auto jeździ ?
roch_27 - 10-01-2009, 20:34
Zacne autko tylko .... no właśnie wszystko by było oki gdyby nie ten za przeproszeniem "pedalski" tylny spojler rodem "village tuning" sorry ale takie mam odczucia - to nie pasuje do tego auta
Reszta wykonania wielki szacun
pozdro
Rysiek@AMS - 17-02-2009, 22:23
Evo przed malowaniem:
I tak jak wrocilo z malowania wczoraj
Rysiek@AMS - 17-02-2009, 22:25
roch_27 napisał/a: | Zacne autko tylko .... no właśnie wszystko by było oki gdyby nie ten za przeproszeniem "pedalski" tylny spojler rodem "village tuning" sorry ale takie mam odczucia - to nie pasuje do tego auta
Reszta wykonania wielki szacun
pozdro |
its ok... Skrzydlo jest z zestawu calego wide body kit z Voltex Super Suzuka Japan ktore bylo zaprojektowane w tunelu wiatru. Moze wygladac wiejsko ale swoje robote robi
Z powazaniem
Ryszard Karbowiak
Student - 18-02-2009, 08:24
Wielki szacunek ze profesjonalizm i podejście do tematu.
W głowie się nie mieści ile pracy i $ trzeba na taki projekt. Jeszce raz szacunek dla chłopaków za wiedzę którą posiadają.
Co do tylnej płetwy to mam podobne odczucia, jedzie trochę dyskoteką spod Białegostoku z lat 90 ale jeżeli spełnia swoje zadanie to znaczy że tak musi wyglądać.
Powodzenia w dalszych pracach.
Rysiek@AMS - 26-02-2009, 19:13
dziekuje za mile komentarze! Kilka foetk z nastepnej rundy przerubek:
zpowroten na podnosniku czeka na wiecej przerubek...
przymiarka nowej deski rozdzielczej
Zmieniona takrze zostala fabryzna rura pod deska na letrza
Usunelismy wiecej fabrycznych komponentow takich jak ogrzewanie, klimatyzacje i Eryk takze usunol niezbedne kable z fabrzycznej wiring harness
Zainstalowane zegary
Just wspawa montowanie na...
woodward zapadajaca kolumne sterowania
Nowa deska w aucie, jest mocowana dzus aby mogla byc szybko wyciagnieta
Eric takze zrobil mocowania na zmiane biegow i centralna konsole ktore wszytko podnislo ponad 3 incze aby przylegaly do nowej deski
Rysiek@AMS - 25-03-2009, 21:34
kilka nowych zdjec z postepu:
Zainstalowany swiezo pomalowany przedni zdezak
Justin and Eric wykabinowali aby fabryczny sensor od kata sterowania dzialal z Woodward kolumna kierowania
Eric robi wstepne ustawianie zawieszenia
Wykanczanie prac przy sirodku auta
BigTomala - 25-03-2009, 23:02
Wielki szacunek ze profesjonalizm i podejście do tematu. Rysiek pozdrów wszystkich chłopaków, którzy są zaangażowani w ten projekt ! Świetna bryka
Rysiek@AMS - 29-04-2009, 16:37
Evo bedzie testowane na torze w przyszlym tygodniu, a oto kilka nowych fotek z nowymi kolami:
carbonowe panele drzwi
Now kola Forgeline
no i kilka fotek z kolami na aucie
|
|
|