To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - AMS Monster EVO build "The Blue demon"

Rysiek@AMS - 08-12-2008, 19:45
Temat postu: AMS Monster EVO build "The Blue demon"
Pozdrawiam wszystkich ponownie...

Tym razem chcialbym pokazac EVO ktore budujemy dla jednego z naszych klientow, zabawka na ulice i na tor

Platforma to 2004 EVO, bylo kupione nowe, rozebrane kompletnie i zamoczone w kwasie. Ponownie gola rama byla spawane na wzmocninie i EVO otrzymalo bardzo duzo generalnych modifikacji aby zmniejszyc wage auta i generalnie usztywnic rame.

Jest na prawde duzo pieniedzy zainwestowane. Auto otrzyma nasz silnik AMS 2.3 RR ( 2.3 L. silnik ktory ma czerwona kreske na 8900 RPM i jest specjalnie zbudowany na wyscigi drogowe) i AMS GT35R Turbo kit. Oczekiwana moc jest w okolicach 650 HP.

Generalne przerubki:

-AMS 2.3RR engine
-AMS CNC Race head
-HKS Dry Sump oil system
-AMS GT35R
-AMS VSR Intake Manifold
-Exedy Triple carbon Clutch
-CTG Torqueline CF Driveshaft
-Brembo GT brakes
-AP air jack system
-JRZ Triple Adjustable racing suspension with remote reservoirs
-Dek adjustable front control arms
-ATL Carbon fiber Fuel cell
-AIM Dash
-Zestaw zdezakow C-west na ulice
-Zestaw zdezakow Voltex na tor ( ten sma jak na Cyber EVO)


I w koncu fotki autka:





























I know you guys have been waiting to see more pics of the car. Here are some detailed shots of the undercarriage :




























SS linie z AN fittings


system olejowy Dry Sump


Tytanowy system wydechu Greddy




Tylnie zawieszenie.












Tim na slonecznej przejazdce...












Na hamowni..







Chris ustawia AEM EMS...







































Rysiek@AMS - 23-12-2008, 17:30

Czas na kilka nowych fotek ;)


Tilton zawor na proporcje chamolcow


linie do zaworu proporcji hamolcow


And here is how it looks with the center console back in the car


Eric Jones wycina gruby makaron :)






niezbedne kable




Zestaw lakkich okien z leksanu ( AMS Lexan window kit)




Now deska rozdzielcza...


ktora sie wpina do pozostalej fabrycznej instalacji elektrycznej GOOD JOB ERIC!!!


Sirodek z powrotem razem


Deska zainstalowana

Oto wyniki z ostatniego tuningu

AMS 2.3RR motor
AMS 35R Turbo kit
AMS VSR intake manifold
AMS Standard FMIC
AMS 3" straight through exhaust
1000cc injectors
AEM EMS
~22 psi on 93oct
~30psi Q16



Z powazaniem
Rysiek

Anonymous - 25-12-2008, 16:48

fajny :) naprawdę ładna zabawka mógłbym taką dostać pod choinkę :)
tylko mam jedno zastrzerzenie :(
dlaczego przy takiej mocy i przeróbkach klatka jest tak uboga? szczególnie zabezpieczenia boczne. uderzenia boczne są najpoważniejsze w skutkach wiem coś na ten temat bo właśnie klatka mnie uratowała przy uderzeniu bocznym.
a teraz to się pochwal swoim :)

Anonymous - 25-12-2008, 17:22

jesteście mistrzami :!: może jakiś filmik jak to auto jeździ ?
roch_27 - 10-01-2009, 20:34

Zacne autko tylko .... no właśnie wszystko by było oki gdyby nie ten za przeproszeniem "pedalski" tylny spojler :? rodem "village tuning" sorry ale takie mam odczucia - to nie pasuje do tego auta :|
Reszta wykonania wielki szacun :thumbleft:

pozdro

Rysiek@AMS - 17-02-2009, 22:23

Evo przed malowaniem:















I tak jak wrocilo z malowania wczoraj ;)

















Rysiek@AMS - 17-02-2009, 22:25

roch_27 napisał/a:
Zacne autko tylko .... no właśnie wszystko by było oki gdyby nie ten za przeproszeniem "pedalski" tylny spojler :? rodem "village tuning" sorry ale takie mam odczucia - to nie pasuje do tego auta :|
Reszta wykonania wielki szacun :thumbleft:

pozdro


its ok... Skrzydlo jest z zestawu calego wide body kit z Voltex Super Suzuka Japan ktore bylo zaprojektowane w tunelu wiatru. Moze wygladac wiejsko ale swoje robote robi ;)

Z powazaniem

Ryszard Karbowiak

Student - 18-02-2009, 08:24

Wielki szacunek :shock: ze profesjonalizm i podejście do tematu.
W głowie się nie mieści ile pracy i $ trzeba na taki projekt. Jeszce raz szacunek dla chłopaków za wiedzę którą posiadają.

Co do tylnej płetwy to mam podobne odczucia, jedzie trochę dyskoteką spod Białegostoku z lat 90 ale jeżeli spełnia swoje zadanie to znaczy że tak musi wyglądać.

Powodzenia w dalszych pracach.

Rysiek@AMS - 26-02-2009, 19:13

dziekuje za mile komentarze! Kilka foetk z nastepnej rundy przerubek:



zpowroten na podnosniku czeka na wiecej przerubek...


przymiarka nowej deski rozdzielczej


Zmieniona takrze zostala fabryzna rura pod deska na letrza


Usunelismy wiecej fabrycznych komponentow takich jak ogrzewanie, klimatyzacje i Eryk takze usunol niezbedne kable z fabrzycznej wiring harness


Zainstalowane zegary




Just wspawa montowanie na...


woodward zapadajaca kolumne sterowania


Nowa deska w aucie, jest mocowana dzus aby mogla byc szybko wyciagnieta


Eric takze zrobil mocowania na zmiane biegow i centralna konsole ktore wszytko podnislo ponad 3 incze aby przylegaly do nowej deski

Rysiek@AMS - 25-03-2009, 21:34

kilka nowych zdjec z postepu:


Zainstalowany swiezo pomalowany przedni zdezak








Justin and Eric wykabinowali aby fabryczny sensor od kata sterowania dzialal z Woodward kolumna kierowania


Eric robi wstepne ustawianie zawieszenia








Wykanczanie prac przy sirodku auta






BigTomala - 25-03-2009, 23:02

Wielki szacunek :shock: ze profesjonalizm i podejście do tematu. Rysiek pozdrów wszystkich chłopaków, którzy są zaangażowani w ten projekt ! Świetna bryka 8)
Rysiek@AMS - 29-04-2009, 16:37

Evo bedzie testowane na torze w przyszlym tygodniu, a oto kilka nowych fotek z nowymi kolami:



carbonowe panele drzwi


Now kola Forgeline




no i kilka fotek z kolami na aucie












Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group