To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Lancer CK0 - [CK1A 1.3] Lancer 1,3 GLX

laonda - 08-12-2008, 23:16
Temat postu: [CK1A 1.3] Lancer 1,3 GLX
WITAM

MAM MAŁY PROBLEM MIANOWICIE SAMOCHÓD NA WOLNYCH OBROTACH CHODZI NA 3 CYLINDRY, PODCZAS LAZDY JAK JUŻ WEJDZIE NA OBROTY TO JEST OK.
CZY TO BEDZIE WINA KABLI?. JAKIS CZAS TEMU BYŁ WYMIENIANY PALEC I KOPUŁKA APARATU ZAPŁONOWEGO WIĘC TE ELEMENTY POWINNY BYĆ OK.

POZDR

Anonymous - 08-12-2008, 23:32

Wymień świece, u mnie było to samo, wywaliłem kable, kopułkę, palec, a to świeczka robiła takie numery.
laonda - 09-12-2008, 00:46

świece wyglądaja na dobre ale sprawdze to ...

Dzieki

Hugo - 09-12-2008, 17:51

laonda napisał/a:
świece wyglądaja na dobre
Jak to stwierdziłeś?
pierafal - 11-12-2008, 09:57

Kiedy regulowales zawory? Miałem kiedyś podobne wrażenia, nikt nie wiedział co jest - regulacja zaworów pomogła :!:
laonda - 11-12-2008, 17:17

Kolego odnosnie tych zaworów to zawory chyba niebyły jescze regulowane.
Mechanik mówił że to też może być przyczyną ale niepodchodziłem do tego poważnie, szczerze to myslałem że w takich samochodach są zawory samoregulujące.

Dzieki za pomoc także to sprawdze.

pierafal - 14-12-2008, 11:08

Niestety w naszym silniku zawory nalezy regulowac - ale nie jest to jakas szczegolnie klopotliwa (patrz droga :) ) czynnosc. Ja w tej chwili robie to co ok 20-30 tys km

Poszukaj na forum jakie powinny byc szczeliny i pamietaj aby mechanik regulowal je na rozgrzanym silniku !!! :!:

laonda - 14-12-2008, 11:24

Dlaczego na rozgrzanym silniku ?
Umówiłem sie już z mechanikiem na regulacje ale on podkreślił własnie że silnik ma być zimny do regulacji.
Osobiscie się na tym nieznam ale skoro mechanik sie tego podejmuje więc powiniem wiedziec co robi.

Pozdr

Anonymous - 14-12-2008, 11:27

laonda napisał/a:
Osobiscie się na tym nieznam ale skoro mechanik sie tego podejmuje więc powiniem wiedziec co robi.
Powinien. Ale nie najwidoczniej nie wie. Zawory regulujemy na gorącym silniku.
Hugo - 14-12-2008, 19:18

laonda napisał/a:
on podkreślił własnie że silnik ma być zimny do regulacji
To niech nie dotyka silnika Twojego auta, bo od niego nie odjedziesz.
Anonymous - 14-12-2008, 20:49

laonda napisał/a:
Dlaczego na rozgrzanym silniku ?
Umówiłem sie już z mechanikiem na regulacje ale on podkreślił własnie że silnik ma być zimny do regulacji.
Osobiscie się na tym nieznam ale skoro mechanik sie tego podejmuje więc powiniem wiedziec co robi. Pozdr


Zmień mechanika bo znaczy że jest totalnym imbecylem - nie wszyscy wiedzą jak regulować we wszystkich samochodach zawory ale Ci bardziej inteligentni otwierają żółtą książkę gdzie jest napisane jak wół że na ciepłym!!!!!!!!!!!!

Ssące: 0,20
Wydechowe: 0,25

Aaaaaaaaaaaaaa i niech Ci nie obraca rozrządem podczas regulacji tylko kołem niec kręci - bo wielu jest takich którym się nie chce i potem może być kłopot :!: :!: jak Ci go przestawi ale oczywiście powie że to nie on :wink:

laonda - 15-12-2008, 19:09
Temat postu: Problem rozwiązany :)
Właśnie wróciłem od mechanika po regulacji zaworów.
Okazało sie że jeden zawór był podstawiony. teraz wszystko chodzi ok. Silnik pracuje na wszystkie baniaki. Jestem zadowolony.

Jesli chodzi o sposób regulacji to byłem przy tym i regulował je na zimnym silniku.
Nie lekceważąc twojej rady popytałem jeszcze innych o to dla pewnosci i zgodnie trzymali się wersji że na zimnym silniku.
Mam nadzieje bedzie wszystko ok i że niemiałeś racji :)

Ale dzięki za pomoc. Pozdr

Hugo - 15-12-2008, 20:08

laonda napisał/a:
Jesli chodzi o sposób regulacji to byłem przy tym i regulował je na zimnym silniku
Współczuję. Nie żal Ci auta?
Anonymous - 15-12-2008, 21:50
Temat postu: Re: Problem rozwiązany :)
laonda napisał/a:
Jesli chodzi o sposób regulacji to byłem przy tym i regulował je na zimnym silniku.
Jak mechanik ma taką gruą żółtą książkę to wszystkich aut to nawet tam jest napisane że na ciepłym ;) Ludzie których sie pytałeś niestety nie mieli racji.
Anonymous - 15-12-2008, 21:52

laonda, jesteś tu nowy, a podważasz opinie osób, z których każda z osobna na temat silników Mitsubishi wie wiele więcej niż Twój mechanik i Ty razem wzięci. Daruj sobie. Tobie i Twojemu mECHANIKOWI sugeruję instrukcję serwisową. Do ściągnięcia w Dziale Download.

Edit: literówka



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group