Sporty Motorowe - KTÓRE EVO JEST THE BEST ???
polsaler - 14-06-2005, 16:11 Temat postu: KTÓRE EVO JEST THE BEST ??? W wielu lokalizacjach naszego forum toczy się dyskusja na temat która ewolucja Lancerka jest the best . Postanowiłem ,że taka ankietka pomoże nam ustalić , który Lancer jest numerem 1 ...
A że Lancery Evo to auta sportowe (rajdowe prawie) to ankietka jest właśnie tutaj !!
Po oddaniu głosu prosze o skrobnięcie paru słówek czemu wybór padł akurat na tą a nie inna wersję EVO ?!
Rafal_Szczecin - 14-06-2005, 16:48
wg mnie najlepsze, a przedewszystkim najladniejsze jest EVO VI. i tak zostanie, kupie sobie kiedys takie auto
wichura1 - 14-06-2005, 16:56
Lancer Evo VIII MR FQ-400. Mmmmmmmmmm rozmarzyłem się
TNT - 14-06-2005, 17:11
Wizualnie VI jest najbardziej rasowa, technicznie nie jest tak rozowo ale nadal podoba mi sie najbardziej. Zmieniajac temat zamienie Carisme na takie stare evo VI
Anonymous - 14-06-2005, 18:13
Evo VI jest poprostu mistrzostwem swiata, ale mam nadzieje ze Evo IX skopie dupe konkurencji
kordiank2 - 15-06-2005, 08:12
głos oddałem na ósemkę, bo VI - to już inna epoka, VII jest taka sobie a najnowszymi jeszcze nie jeździłem ósemka dlatego, że oprócz wizuala wziąłem pod uwagę kilka spraw technicznych, chociaż dorzuciłbym jej jeszcze aktywny dyfer.
Anonymous - 17-06-2005, 10:50
VI jest poprostu zajeb...
Anonymous - 18-06-2005, 12:31
ja stawiam na evo V
kordiank2 - 20-06-2005, 12:01
a to tak na potwierdzenie opini wolfa:
SILNIK
R4, 1997cc, 16v, moc seryjnie 280KM GT: wałki rozrządu HKS 280, regulowane kółka rozrządu HKS, mocniejsze śruby głowicy oraz korbowodów ARR uszczelka głowicy Cometic, hybrydowa turbosprężarka Garrett 35/40, pompa paliwa Wallbro, wtryskiwacze lOOOcc, układ dolotowy o średnicy 4", zawór blow-off VTG, filtr stożkowy K&N, downpipe oraz ukiad wydechowy o średnicy 3 cali -VTG, świece HKS, komputer typu stand-alo-ne Autronic, moc maksymalna oraz osiągi owiane tajemnicą
NAPĘD
4x4, 5 biegów GT: długa skrzynia pięcio-biegowa, metalowa tarcza sprzęgła Exedy
ZAWIESZENIE
Przód: typu McPherson, stabilizator Tył: wielowahaczowe, stabilizator
GT zawieszenie gwintowane Tein Flex (regulacja wysokości, twardości oraz geometrii zawieszenia)
HAMULCE
Przód: tarczowe wentyl. Tył: tarczowe wentyl. GT: seryjnie Brembo
KOŁA
Obręcze: 7x17", OZ Racing Fl Opony: 235/50 R17, Michelin
STYL
Seryjny pakiet Evo V
WNĘTRZE
Fabrycznie maksymalnie odelżone: bez wygłuszeń.
zabezpieczenia antykorozyjnego, „goły" bagażnik, brak elektrycznie opuszczanych szyb, elektrycznie regulowanych lusterek i klimatyzacji; w kabinie dodatkowe wskaźniki w słupku przednim (AFR, AGT, ciśnienie doładowania), map-sensor, przycisk „procedury startowej" oraz „flat-shiffu"
AUDIO
Brak nawet instalacji radiowej!
auto przygotowane na 1/4mili - sezon 2005
informacje dotyczące EVO V z firmy VTG pochodzą z NR05(77) miesięcznika GT, foto: Michał Kwiatkowski, tekst: Paweł Kuskowski
Rafal_Szczecin - 20-06-2005, 13:51
tego evo mam na scianie, do GT byl dolonczony mega plakat z evo i szczerze mowiac kupilem to czasopismo za 7 zl tylko dla tego plakatu i opisu evo ale nie powiem reszte gazetki potem tez przeczytalem
Anonymous - 20-06-2005, 20:08
Rafi dokładnie tak samo postąpiłem dla evo
Jackie - 02-07-2005, 10:50
No cóż kolego polsaler zdaje się, że nie tylko ja uważam, że VI to najlepsze evo świata, zdaje się, że ktoś wtopił piwo Będę Cię wypatrywał na zlocie, hehehehe
Pozdrawiam
Rafal_Szczecin - 02-07-2005, 11:14
oj widze ze Polek sie zalozyl ze evo VI nie wygra, ja wiedzialem ze tak bedzie szkoda ze sie ze mna nie zalozyl
:)
polsaler - 02-07-2005, 15:27
Powolutku !!! Przecież ja nigdy nie mówilem ,że EVO 6 nie jest najlepszą edycją Lancera !!!!Sam oddałem głos na VI więc nie kojarzę o co z tym browarkiem chodzi, ale jeśli kolego Jackie mówi,że mam pifko do postawienia to ... tak sie stanie
Jackie ale przypomnij mi o co biega bo serio nie kojarzę !!!
Jackie - 03-07-2005, 12:17
Otóż czas temu jakiś rozgorzała dyskusja dotycząca EVO, gdzie stwierdziłem, że jak dla mnie evo skończyło się na VI, no a Ty stwierdziłeś, że technika poszła do przodu i że VII i VIII to lepsiejsze auta, na co ja pozwoliłem sobie na stwierdzenie, że na zlocie weźmiemy browarek i roztłumaczę Ci dlaczego nie są, i Bóg mi świadkiem, że tak się stanie A co do tego kto komu ma tego browca postawić, to myślę, że uda nam się dojść do konsensusu - znaczy 1 kolejka jest Twoja, 2 moja i tak się jakoś będziemy dogadywać, dobry plan??
Pozdrawiam[/list]
|
|
|