To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.9DI-D] tarcze tynie i mocowanie do piasty ??

Anonymous - 29-12-2008, 20:33
Temat postu: [Cari 1.9DI-D] tarcze tynie i mocowanie do piasty ??
Witam
Dzisiaj zmieniałem sobie tarcze z tylu i trochę zgłupiałem bo tarcza przy prawym kole nie byla niczym przykręcona do piasty natomiast tarcza lewa była złapana jedną śrubką a druga chyba się ścięła.
Czy w tym lewym kole po prostu ktoś coś majstrował czy tak powinno być. Z tego co się w sklepie pytałem to niby te tarcze się same centrują czy jakoś tak.
Mógłby ktoś wyjaśnić jak to jest z tym tarczami ??

chmielu115 - 29-12-2008, 20:37

Witam nie martw się to tak ma byc tarcze dociska koło,u mnie też tak było i jest.
Anonymous - 30-12-2008, 14:20

ta srubka trzyma tarcze na piascie po to aby przy sciaganiu lub zakladaniu kola tarcza ci nie odleciala od piasty ale jezeli tej srubki nie masz to nie jest zadna tragedia po przykreceniu kola tracza bedzie na swoim miejscu
Anonymous - 31-12-2008, 00:29

Oki
Wszystkie moje roztargnienia zostały rozwiane

kubas - 05-01-2009, 16:38

fiedzia na jakie tarcze sobie zmieniles?? Ja sobie dziś kupilem tarcze i klocki na tył i zastanawiam sie czy samemu sie za to zabrać czy mechanikowi zostawić tą robótke. Mialeś jakieś problemy przy wymianie?? Czy ciężko jest ściągnąć zacisk hamulcowy i trudne jest zakładanie klocka w zacisk?? Masz jakieś wskazówki co do wymiany tylnych tarcz i klocków? Pozdrawiam
mariusz_skc - 05-01-2009, 20:00

kubas, bierz się śmiało sam do roboty :) na pewno nic nie zepsujesz :) mi się z tym schodziło ok 10 minut z jedną stroną.
kubas - 05-01-2009, 22:52

Obawiam się tego że rozbiore, a złożyć nie będę umial :P :P
Anonymous - 06-01-2009, 12:08

Ogolnie ja robilem to pierwszy raz i wedlug mnie jest to proste. Fakt mialem mala pomoc ale ogolnie zeby tarcze siagnac wystarczy odkrecic kolo i pozniej odkrecic 4 sruby i zacisk jest wolny
Ja polecam wyniemic odrazu rozniaste gumki ktore sa np. przy cilinderku bo jak sa uskodzone to przeszkaadzaja w poprawnym dzialaniu calego hamulca
A podsumowujac to naprawde szkoda do mechanika oddawac bo jest to prosta robotka.

Anonymous - 06-01-2009, 15:16

to nie jest takie proste ciezko jest zalozyc klocki poniewaz trzeba wcisnac tloczek mocno do srodka inaczej nie zalozysz pozniej zacisku z klockami na tarcze
kubas - 06-01-2009, 18:21

fiedzia a gumki przy cylinderkach kupiles jako zestaw naprawczy lub montażowy bo tak to sie chyba nazywa czy da się je kupić osobno?? Kiedyś kupowałem znajomemu taki zestaw, ale do innego auta i tam oprócz gumek były tłoczki.
Anonymous - 07-01-2009, 20:26

spooner tloczka sie nie wciska tylko wkreca kluczem z dwoma zabkami

kubas tak kupilem to jako zestaw naprawczy zacisku chyba bylo tam kilka tych gumek nie wszystkie wykorzystalem albo nie doszedlem do tych elementów albo co :)

Anonymous - 08-01-2009, 17:40

nie wciska sie moja pomylka, zle to ujalem :P nalezy go wkrecic
Anonymous - 09-01-2009, 18:00

powiem jeszcze ze swoich doświadczeń ze po wymianie tych gumek różniastych cylinderek o wiele łatwiej sie wkręcał wręcz leciutko :)
ustas - 13-01-2009, 19:32

spooner napisał/a:
ta srubka trzyma tarcze na piascie po to aby przy sciaganiu lub zakladaniu kola tarcza ci nie odleciala od piasty ale jezeli tej srubki nie masz to nie jest zadna tragedia po przykreceniu kola tracza bedzie na swoim miejscu

Po odkręceniu koła tarcza nie ma prawa spaść i nawet jej tak poprostu nie da się zdjąć,bo zacisk z klockami bardzo mocno ją trzyma! :) Nie ma czego się bać,z śrubką,czy bez,nie robi żadnej różnicy.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group