[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] Mocowanie wahacza[?]
Mały88 - 30-12-2008, 01:12 Temat postu: [CA1A 1.3] Mocowanie wahacza[?] Nie jestem mechanikiem, nie znam się na tym dlatego z góry proszę nie śmiejcie się ze mnie dzisiaj miałem małą przygodę przy parkowaniu krawężnik był ok, jednak przy zjeździe z chodnika okazał się za wysoki Tak jak mówię nie znam się-zerknąłem pod auto i stwierdziłem że z około 2cm blachy zrobiło mi się jakieś 6mm, nie ukrywam że z deka mnie to martwi, znalazłem książkę techniczną do mojego Colta w internecie i odpowiedni rysunek. Zmodyfikowałem go, abyście mnie lepiej zrozumieli...To na czerwono to to "pękniecie"...Co robić, spaw wystarczy??
[ Dodano: 30-12-2008, 02:04 ]
Zapomniałem napisać opinię znajomych których spotkałem:
a)"Jedź na warsztat"
b)"Zespawaj"
c)"Zaklej szpachlą, ośmiorniczką lub ch... wie czym"
d)"Jeździ?Więc w czym problem?"
Artii - 30-12-2008, 08:31
Jeśli to co zaznaczyłeś na czerwono to też wahacz to radziłbym go wymienić ze względu o własne bezpieczeństwo .
Co do pospawania tego to na pewno nie będzie miało takiej samej wytrzymałości co nowy wahacz.
Jednak nie wydaje mi się aby on pękł po otarciu o chodnik.
Bartek - 30-12-2008, 08:58
b.
albo e. Wymień sanki zawieszenia - najbezpieczniejsze rozwiązanie, ale i najdroższe.....
Artii, wydaje mi się, że nie chodzi o sam wahacz, tylko o jego mocowanie w belce....
Anonymous - 30-12-2008, 10:02
Może dasz rade zrobić zdjęcie? Nie sądzę żeby od samego krawężnika zniknęło nagle tyle blachy
Mały88 - 30-12-2008, 10:08
Tak to chodzi o to co Bartek napisał Jeżeli chodzi o wymianę: ile to kosztuje (i może wiecie skąd to zdobyć?)??
A tak w ogóle: mogę się tym nie przejmować?
Bartek - 30-12-2008, 10:22
odp. d. nie wchodzi w grę...
wymiana na nową raczej będzie finansowo nieopłacalna, na używkę przypuszczam, że w 1500 powinna się zamknąć..... spawanie pewnie ze 30 zł i będzie OK
Mały88 - 30-12-2008, 10:27
Dzięki wielkie za pomoc