[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A]Prośba o pomoc instalacja sterownika centralnego zamka
Anonymous - 31-12-2008, 16:55 Temat postu: [EA5A]Prośba o pomoc instalacja sterownika centralnego zamka Witam
Zakupiłem sterownik do centralnego. Mój gal z przed liftu 98rok2,5.
Nie potrafię sobie poradzić z instalacją sterownika.
Dostałem instrukcję od sprzedawcy niestety kolory przewodów o których on pisze nie mają się do rzeczywistości.
Załączam oryginalny pudełkowy schemat jak i podesłany niby do galanta.
Pewnie nie jeden z was instalował już taki badziewie i będzie w stanie mi powiedzieć gdzie mam się podpiąć?
Znalazłem na forum post w którym autor pisze ażeby podłączyć się do kostki od lewej strony kierownicy zrobiłem tak i nie hula. Zasilanie chwilowo pociągnąłem z gniazda zapalniczki. Proszę o pomoc.
Link do instrukcji.
http://wgrajfoto.pl/pokaz...schematcf59.jpg
Pozdrawiam
Piotr
czekoladka_1981 - 31-12-2008, 17:24
Zobacz tu:
http://forum.mitsumaniaki...light=centralny
yrdn - 31-12-2008, 18:40
A ja sie podłączę...
mam oryginalnego pilota mitsubishi od poprzedniego galanta
mam centralny zamek w samochodzie
mam centralke
nie mam sterowania z pilota, a bardzo chciałbym mieć
MOTOCHAMP w bydgoszczy powiedzial, ze galant nie byl sprzedawany w PL (sic!)
i nie wokdują mi pilota.
do kogo się zwrócić?
sampler - 31-12-2008, 18:49 Temat postu: Re: [EA5A]Prośba o pomoc instalacja sterownika centralnego z
zefir napisał/a: | Witam
Zakupiłem sterownik do centralnego. Mój gal z przed liftu 98rok2,5.
Nie potrafię sobie poradzić z instalacją sterownika.
Dostałem instrukcję od sprzedawcy niestety kolory przewodów o których on pisze nie mają się do rzeczywistości.
Załączam oryginalny pudełkowy schemat jak i podesłany niby do galanta.
Pewnie nie jeden z was instalował już taki badziewie i będzie w stanie mi powiedzieć gdzie mam się podpiąć?
Znalazłem na forum post w którym autor pisze ażeby podłączyć się do kostki od lewej strony kierownicy zrobiłem tak i nie hula. Zasilanie chwilowo pociągnąłem z gniazda zapalniczki. Proszę o pomoc.
Link do instrukcji.
http://wgrajfoto.pl/pokaz...schematcf59.jpg
Pozdrawiam
Piotr |
Zmierz miernikiem ktory z tych trzech przewodow sterujacych puszcza mase. Potrzebujesz dwa sygnaly masowe do sterowania. Jeden do otwierania, drugi do zamykania. Podpinasz sie pod wiazke z lewej strony i powinno dzialac.
Anonymous - 03-01-2009, 15:33
Zmierzyłem miernikiem, podłączyłem i działa tylko że jak chce. Raz tylko zamyka, a raz tylko otwiera - jakieś sugestie?
irekkczek - 03-01-2009, 17:35
kolego zefir masz centralkę w galancie po lifcie, tak jak ja miałem. Próbowałem z samplerem podpiąć się pod nią, pojawiał się "+5V" taki podałem mu potem i nie chciał działać.
Spróbuj kable we wiązce od strony pasażera. O ile dobrze pamiętam jest to pierwsza kostka jak odsłonisz wykładzinę pod schowkiem na ścianie po prawej stronie, a kale to dwa pierwsze od góry z lewej strony, kolory to fioletowo-biały i fioletowo - zielony. Pewny jestem fioletowo- białego, a ten drugi z fioletowym był pod nim, albo nad nim, ale na pewno dwa koło siebie są. Tylko , że który jest od jakiej opcji to już nie pamiętam. Podaj na jeden z nich masę(bo tak są sterowane) i będziesz wiedział, który czym steruje. W razie pytań pisz. Pozdrawiam!!
sampler - 03-01-2009, 18:03
Sprobuj jesli masz farbycznego pilota zamknac i otworzyc drzwi. Moze sie ustabilizuje.
spown - 03-01-2009, 21:05
zefir napisał/a: | Zmierzyłem miernikiem, podłączyłem i działa tylko że jak chce. Raz tylko zamyka, a raz tylko otwiera - jakieś sugestie? |
Poszukaj, było o tym. Przetnij czarny przewód który idzie przez drzwi do zamka kierowcy - jeśli to pomoże oznacza, że musisz wysterować przekaźnikami dodatkowymi.
pipi_ja - 03-01-2009, 23:58
zefir napisał/a: | Zmierzyłem miernikiem, podłączyłem i działa tylko że jak chce. Raz tylko zamyka, a raz tylko otwiera - jakieś sugestie? |
Sprawdź jaki długi impuls podaje ta centrala. Powinno być w instrukcji jak to pozmieniać, Ty potrzebujesz coś koło sekundy.Nie wiem jaki ustalił producent tego czegoś )
Co do wybadania przewodów sterujących to ja zawsze robię to poprzez wskaźnik 12V na kablu. Zabkę zapinasz do masy i wskaźnikiem kłujesz przewody. Jak trafisz na jakiś plus nic sie nie dzieje tylko wskaźnik sie zapala a jak trafisz na przewód sterujący central zamkiem poprostu usłyszysz zadziałanie.
Tak na marginesie rób to na wyłączonym zapłonie i staraj sie omijać przewody od poduszek bo może być różnie
|
|
|