[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] Czujniki Temperatury
Anonymous - 04-01-2009, 02:56 Temat postu: [CA1A 1.3] Czujniki Temperatury Witam
Szukam w archiwum i nigdzie nie moge znalezc jak sprawdzic i gdzie sie znajduja czujniki temperatury bodajze powietrza i wody. Czy zwyklym miernikiem da rade sprawdzic. Podobno maja duzy wplyw na spalanie tylko nie wiem o ktore czujniki chodzi. Tak przynajmniej mi mowil gosc w "Inter Cars" zeby sprawdzic te czujniki bo jak sa zepsute to auto pali jak smok.
pawela - 04-01-2009, 10:31
wepnij się w ECU a odczytasz ewentualne błędy. Masz CA0 wyprodukowane przed czy po 94? Bo wtedy trochę pozmieniali, m.in. złącze diagnostyczne.
Na tej stronie:
www.mitsubishifan.webpark.pl
masz opisy jak odczytać błędy i co one oznaczają.
Przyczyn może być wiele, zazwyczaj jest to sonda lambda, problem z zapłonem, bądź przepustnicą
Anonymous - 04-01-2009, 11:49
ale podobno nie zawsze komputer wyrzuci blad czujnika mimo ze nadaje sie do niczego dlatego chodzi mi o recznie sprawdzenie z miernikiem.
londolut - 04-01-2009, 14:11
szosiek, ściągnij service manuala z działu download. Dokument 13.pdf strona 39/230 (13-37) jest opis czujnika temperatury silnika a na 44/230 (13-42) opis czujnika temperatury cieczy chłodzącej. Innych czujników temperatury w 4G13 niema.
maciej 63 - 04-01-2009, 15:39 Temat postu: czujnik temp czujników temp w tym silniku jest więcej
- czujnik temp cieczy dla ECU 2 piny
-czujnik temp cieczy dla wskżnika na desce rozdzilczej 1 pin
-czujnik temp cieczy nz chłodnicy dla wentylatora
-
czujmik temp powietrza zasysanego na kolektorze ssącym
za spalanie odpowiedzialne są 1 i 4 opis testowania obu jest SM
Anonymous - 04-01-2009, 17:00 Temat postu: Re: czujnik temp
maciej 63 napisał/a: | czujników temp w tym silniku jest więcej
- czujnik temp cieczy dla ECU 2 piny
-czujnik temp cieczy dla wskżnika na desce rozdzilczej 1 pin
-czujnik temp cieczy nz chłodnicy dla wentylatora
-czujmik temp powietrza zasysanego na kolektorze ssącym |
a ktory z nich ma znaczenie do spalania?
Anonymous - 04-01-2009, 21:30
znaczenie do spalania
temperatury cieczy dla ECU 2 piny
temperatury zasysanego powietrza
|
|
|