[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] Ściąga na lewo i stuki pod deską rozdzielczą
pszwar12 - 05-01-2009, 20:34 Temat postu: [CA1A 1.3] Ściąga na lewo i stuki pod deską rozdzielczą słuchajcie mam maly problem ze swoją żabką a mianowicie podczas jazdy jesli puszcze lub trzymam ja lekko kierownice to żaba bardzo mi zjezdza w lewą stronę i musze dosyć czesto kontrować co to może być?nastepna rzecz podczas dodawania gazu w okolicach poduszki powietrznej dla pasażera strasznie cos tam lata tak jakby sie cos poluzowało co to może byc i jak mam tam sie dostać żeby sprawdzić co się stało?czy ma ktoś metalowe żabki lub gdzie mozna dostać od tapicerki tylniej klapy poniewaz gdzies i w jakis sposob poluzowała sie i zdjałem ja a tu brakuje mi 5 żabek i strasznie mnie to irytuje poniewaz podczas jazdy slychac jak jest poluzowana i a ze wole jak jest wszystko idealnie dopasowane to strasznie mnie to irytuje z góry dzieki za pomoc
_________________
tresorex - 05-01-2009, 20:37
Sprawdź zbieżność w stacji diagnostycznej. Pewnie coś się wyrobiło i powstał luz.
Trzeszczenia sprawdzisz jedynie stukając lub szarpiąc w miejscu gdzie trzeszczy. Do poduszki jest dostęp jak zdejmiesz schowek.
Żabki można dostać w sklepach motoryzacyjnych. Są różne do wyboru. Weź swoją na wzór. Lub popytaj na allegro od jakiegoś rozbitka w okolicy.
pszwar12 - 05-01-2009, 20:46
tresorex napisał/a: | Sprawdź zbieżność w stacji diagnostycznej. Pewnie coś się wyrobiło i powstał luz.
Trzeszczenia sprawdzisz jedynie stukając lub szarpiąc w miejscu gdzie trzeszczy. Do poduszki jest dostęp jak zdejmiesz schowek.
Żabki można dostać w sklepach motoryzacyjnych. Są różne do wyboru. Weź swoją na wzór. Lub popytaj na allegro od jakiegoś rozbitka w okolicy. |
jutro pojade do stacj diagnostycznej i zobaczymy co sie tam dzieje
a jesli chodzi o te trzeszczenia jutro sprawdze tak jak mowisz
o żabki pytałem sie brałem na wzór i w każdym mi powiedzieli ze tylko mozna takie dostać w oryginalnym serwisie misiaków a nawet nie ma jakiegos zamienika
popytam jeszcze na allegro no zobaczymy moze cos to pomoże
orz1 - 05-01-2009, 21:11
czy to się dzieje od momentu przełożenia kół na zimowe, chodzi o ściągaie?? a co do żabek to nawet nie wiem co to jest zrób foto i pokaż
Miroslaw1305 - 06-01-2009, 20:34
ściąganie może występować także jeśli przyciera jedna strona na hamulcach.Mogą być zapieczone cylinderki ,które powodują delikatne przycieranie klocków hamulcowych .Samochód będzie wtedy ściągał na stronę przycierającą .Podnieś samochód -przód i zakręć kołem .Naciś nij na hamulec i ponów próbę .Koło powinno się kręcić bez oporów .Ta sama próba z drugim kołem .Jeśli będzie dobrze to szukać usterki w zbieżności lub dobrze obejrzeć ogumienie albo wyważenie ponowne .
pszwar12 - 06-01-2009, 23:31
dzisaj bylem na stacji diagnostycznej i jest niby ok a i tak nadal sciaga mi lewa strone a to sie dzieje od momentu jak zmienilem kola na zimowe, a jesli chodzi o "żabki" to sa takie metalowe jakby zaciski co mocuje sie je od tapicerki tylniej klapy do balchy
Anonymous - 07-01-2009, 00:07
pszwar12 napisał/a: | to sie dzieje od momentu jak zmienilem kola na zimowe |
Skoro wczesniej nie miales z tym problemow to szukaj przyczyny w kolach Zle wywazenie, nierowne cisnienie w oponach, ktoras z opon jest uszkodzona itp.
Anonymous - 07-01-2009, 08:30
Co do kół - sugeruję udać sie do dobrego wulkanizatora na doważenie kół.
Stuki w konsoli środkowej - czy są to stuki czy może brzęczenie w okolicach 3000-4000 rpm?
A stuki z tyłu - zapewne masz na myśli blaszane spinki mocujące tapicerkę tylnej klapy. Dostaniesz takie tutaj. Są też dostępne w niektórych sklepach z częściami, ale trzeba dać na wzór, bo nie sa skatalogowane, że pochodzą od takiego czy innego modelu.
pszwar12 - 07-01-2009, 10:06
gregorbu napisał/a: | Stuki w konsoli środkowej - czy są to stuki czy może brzęczenie w okolicach 3000-4000 rpm? | jest to brzęczenie w okolicach 3000 -4000 rpm
Anonymous - 07-01-2009, 11:01
pszwar12 napisał/a: | gregorbu napisał/a: | Stuki w konsoli środkowej - czy są to stuki czy może brzęczenie w okolicach 3000-4000 rpm? | jest to brzęczenie w okolicach 3000 -4000 rpm | Obawiam się, że usunięcie tego brzęczenia może być trudne i może się też okazać, że ten typ tak ma. Probowałem z tym walczyć przez 4 lata i nie udało mi się zlokalizować źródła tego brzęczenia. Co więcej - w Lancerze CB jest dokładnie to samo, a Harpagan mówił mi kiedyś, że w jego obydwu Coltach CA też to było.
pszwar12 - 07-01-2009, 14:41
teraz mam urlop to troche pogrzebie i moze cos mi sie uda z tym zrobic
|
|
|