To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić L200 - Kondolencje

Anonymous - 05-01-2009, 20:43
Temat postu: Kondolencje
Użytkowałem dziś L200 w warunkach zimowych.

W związku z powyższym:

chciałbym w tym miejscu złożyć kondolencje tym, którzy kupili pikapa bez centralnego mechanizmu różnicowego.

No :D

HugoOrmo - 05-01-2009, 21:07

elili wczoraj powrocilem po swietach z Gdanska do Jeleniej Gory...temp -11 sniegu w pip jezdze kazdego dnia przez "Kapele" - wtajemniczeni wiedza o co chodzi - i powiem tak: jazda Navara albo Hi-lux'em jest mozliwa ale komfort podrozowania i bezpieczenstwo absolutnie bez porownania...juz w pierwszym pseudo ataku zimy w listopadzie wyciagalem fieste z rowu...a SS + dobre typowe zimowki (tu bede stanowczy: zadne AT, MT i inne wynalazki na zime) to z pewnoscia bezpieczenstwo...samochod jedzie jak po szynach...
dzis jechalem szuter (szuter w lato bo teraz min 30cm sniegu i nikt jeszcze tam dzis nie jechal) i bylo super hiper rewelacja...

kupujac tego typu auto przyswiecalo mi motto:
taki samochod bedzie mial okazje sprawdzic sie (pokazac swoje prawdziwe oblicze) 1-2 lub 3 razy w roku gdy droge zaleje po super ulewie lub sniegu po pas napada, ewentualnie w wyprawie na Sahare i dzis podczas zimy potwierdza swoje mozliwosci, rok temu przeszedlem przypadek zalanej drogi gdy inni stali z otwartymi maskami i czekali na holowanie...

Zaproponuje przewrotna teze: auto przecietne jak na nasze warunki ale mieszkajac w skandynawii albo afryce powinno byc dostepne tak jak "sejczento" albo matiz...

pzdr

Anonymous - 05-01-2009, 21:25

Przyłączam się do tematu jako posiadacz Pajero SS - kondolencje dla osób użytkujących terenówki i pickupy ze sztywno dołączanym przodem.

Kiedy nasypie śniegu i ostro przymrozi jako że najwcześniej na ulicy wyjeżdżam do pracy już po 06:00 sąsiedzi dzwonią do mnie czy pomógł bym wydostać się ich samochodom z garaży..., nigdy nie odmawiam sobie tej przyjemności :D


P.S nie twierdzę, że ES jest nie dobry - jest dobry, ale SS jest lepszy... 8)

namotore - 06-01-2009, 00:05

tez teraz w gory i z powrotem gnalem na 4H 110-130 po sniegu i lodzie, mijajac navarki i hiluxy jadace prawym odsniezonym pasem. Nawet vectra z kamerkami sie nie odwazyla jechac za mna dluzej niz 5 minut :lol: SJ6 zamiata wszystko bez zarzutu. Na 2H bylaby niezla zabawa... pewnie w rowie. Pozdro
---
p.s.z jaka predkoscia mozna max na 4H jechac? w serwisie mowili ze lepiej nie przekraczac 130 ale mozna by ksiazki pisac z ich zlotymi myslami :p

PiotrasL200 - 06-01-2009, 08:09

Witam!
Nie ma ograniczeń prędkościowych jeśli chodzi o jazdę 4H. Wskazane natomiast jest przy niskich temperaturach nie zmieniać 2H na 4H podczas jazdy. Lepiej zrobić to na postoju.
No i nie zmieniać dźwigni w skrzynce redukcyjnej, kiedy koła slizgają się na lodzie albo śniegu.
Jakby co to niech mnie ktoś poprawi :lol:

A szybka jazda po nieodśnieżonych drogach jest po prostu piękna :D Jeździłem (próbowałem) :oops: ostatnio F-150 z napędem tylko na tył - trudno ruszyć z miejsca. Fakt, że 300KM pod maską jest, ale szybciej będzie ZKM. A na pewno lepiej L200 :D

pzdr

PS Aha, dodam, że śmigam na Blizzakach DM-Z3, więc żartów nie ma. :D

Januszl200 - 06-01-2009, 09:34

Witam Kolegów w nowym roku i życzę wszystkiego najlepszego! :)
Niemniej jednak radzę trochę więcej pokory na drogach bo jeszcze nie wynaleziono 100% bezpiecznego auta! Są gorsze i lepsze ale:
(nie wiem czy dobrze zadziała link do tematu, może moderator mnie poprawi)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=20622
Tak więc :arrow: UWAGA na drogach

PiotrasL200 - 06-01-2009, 10:00

Oczywiście że Uwaga, Rozsądek i Koncentracja ponad wszystko. Bez tego nawet SS i świetne zimówki nam nie pomogą :lol: (ale czasem ułatwią :lol: )

pzdr

Gene - 06-01-2009, 10:25

A ja mam ES i jakos sie ogarniam. Jak sie robi nieciekawie na trasie to zwalniam i przelaczam 2H <-> 4H. Coz nie mam wyjscia a jesli przyczepnosc spada to i mozliwosc uszkodzenia czegos w ES tez maleje. Insza inszosc, ze moje Pajero ma ciezsza "doope" od weglary. Tak czy siak SupaSelekta rox!
Anonymous - 06-01-2009, 14:22

Sporty mają sprężyny śrubowe, a nie resory co moim zdaniem też pomaga w prowadzeniu na nawierzchniach o mniejszej przyczepności.

Pozdrawiam

Gene - 06-01-2009, 15:08

no i maja proteze szpery... LSD :mrgreen:
Anonymous - 06-01-2009, 15:26

Czyli Sporty, L200 i Pajero bez 100% blokady mają LSD?

Współczuję mojemu sąsiadowi, który ma "Nawale"
Współczuję Panu budowniczemu, który ma Hi-lux'a

Wszystkim posiadaczom tych i nie wymienionych samochodów szczerze współczuję :badgrin:
I w większości spotkanych przeze mnie posiadaczy tych samochodów nawet nie wiedzą, że nie mogą na 4H po asfalcie...

P.S toyotą chyba można do 60km/h z napędem jeździć

Anonymous - 06-01-2009, 15:45

No tak święta prawda , jest piątek po 3 godzinach w korkach przed Zakopanym jadę już spokojnie 80 km/h w kierunku Białki a tu znowu zator a raczej 15 km/h i coś się wlecze , "myknołem" z 20 aut a tu co? Nawarka się wlecze i mimo prędkości żółwia miota po śniegu brak napędów brak nadbudówki tragedia , biedactwo. :lol:

NO CHYBA ŻE MIAŁ JAKĄŚ AWARIĘ . :badgrin: :badgrin: :badgrin:

namotore - 06-01-2009, 17:35

co ma nadbudowka do przyczepnosci? dociska? :lol: lepiej kilka workow piasku na kipe :p tylna klapa otwartej eLki pelni role spojlera zwiekszajacego nacisk strumienia powietrza oplywajacego dach na tylna os by zmaksymalizowac stabilnosc samochodu przy wiekszych predkosciach :mrgreen: , w nissanie zapewne podobnie dziala, czekam na wnikliwe badania w tunelu aerodynamicznym :badgrin:
Kibloo - 06-01-2009, 19:57

awarię miał??? no tak w tych warunkach navaea to rzeczywiście awaria... :D
Anonymous - 07-01-2009, 20:29

Dzięki Kibloo !!!
A z jakiej to okazji życzenia ???



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group