[96-02]Colt CJ0 - [ALL] jak omiąć immobilizer
Anonymous - 09-06-2006, 11:44 Temat postu: [ALL] jak omiąć immobilizer Mam problem z immobilizerem, a raczej kluczykiem do stacyjki. Niestety mam tylko jeden i ten w dodatku wytarł się i czasem mam problemy z przekręceniem go w stacyjce. Niestety mam immobilizer, a nie mam też karty do kodowania kluczyka. Dorobiłem sobie juz kluczyk, ale bez kodu i niestety na tym nie zapalę samochodu. Pomóżcie proszę jak wyłączyć całkiem immobilizer, bo w moim przypadku to tylko kłopot
Mitsubishi colt 1997 rok
silnik 4G13 - CJ1A1
Matejko - 09-06-2006, 11:56
a to nie idzie dorobic kluczyka z immobiliserem?? ja dorobilem normalnie u slusarza ktory dorabia klucze wraz z immo
Krzyzak - 09-06-2006, 12:46
O ile pamiętam, to w ASO dorobienie klucza (zlecają komuś) i zaprogramowanie (zgranie immo z ECU) kosztuje 200 zł.
Mi też haczył w środku bębenek na jednej zapadce - rozebrałem stacyjkę, wyczyściłem, sprawdziłem co haczy, spiłowałem lekko pilniczkiem 1 zapadkę, nasmarowałem, złożyłem i jak nowa.
Anonymous - 09-06-2006, 22:48
Kilka razy spotkałem się z takim patentem:
W samochodzie wyposażonym w fabryczny immobiliser została uszkodzona stacyjka. Myślicie, że właściciel dorobił stacyjkę pod kluczyk, czy kupił nową z kluczykami i je wkodował? NIE! Zdemontował pentle znajdującą się na stacyjne, przyłożył do niej jeden z właściwych kluczyków, szczelnie obkleił taśmą klejącą i całość schował pod tapicerką. Samochód odpala każdym kluczykiem, który pasuje do stacyjki
Anonymous - 10-06-2006, 22:56
Laki023 imobilaizer to taki mały chip w kluczyku.. ja na Twoim miejscu rozciał bym stary kluczyk wyciagnal z niego ten chip i jakos estetycznie włozył bym w obudowe nowego kluczyka.. to chyba lepsze rozwiazanie...
Anonymous - 11-06-2006, 10:22
zyraff85, jeżeli ma się jeden kluczyk to jestem innego zdania. To nie jest dobre rozwiązanie.
Anonymous - 11-06-2006, 10:51
Można też zamówić kluczyk z immo - w serwisie lub u Japaneze. Pierwsze rozwiązanie jest drogie
Bartek - 11-06-2006, 11:14
Oba rozwiązania nie są tanie - mnie dorobienie kluczyka (od Japaneze) z wkodowaniem w immo kosztowało w sumnie prawie 300 zł.... ale jest to jedyne rozsądne rozwiązanie w tym przypadku..... Można metodą podaną przez Bartka_nkm pozbawić się kłopotu, ale to rozwiązanie jest bardzo wygodne dla potencjalnych intruzów - ich uniwersalne kluczyki radzą sobie doskonale z misiowymi stacyjkami, więc cała nadzieja w immobiliserze....
Anonymous - 11-06-2006, 11:33
Fabryczny immobiliser nie stanowi problemu dla złodzieja, nie mam tu na myśli amatorów. Przy zastosowaniu mojego patentu polecam montaż nawet najprostrzego ukrytego wyłącznika zapłonu. Przekaźnik, dwie diody prostownicze i przycisk to koszt max 10zł.
brodzky - 11-06-2006, 19:41
bartek_nkm napisał/a: | Przekaźnik, dwie diody prostownicze i przycisk to koszt max 10zł. |
Po co diody?
Bartek napisał/a: |
wygodne dla potencjalnych intruzów - ich uniwersalne kluczyki radzą sobie doskonale z misiowymi stacyjkami |
Co to jest uniwersalny kluczyk? Taki co zmienia ksztalt? Ma ktos foto czegos takiego?
Anonymous - 11-06-2006, 19:44
Pierwsza dioda na cewkę przekaźnika, żeby się pozbyć przepięcia. Druga żeby podtrzymać "plus" na cewce.
Klucz uniwersalny to inaczej "łamak", czyli przyrząd do wyłamywania zamków
Anonymous - 08-04-2008, 16:28
Temat umarł? Nie ma możliwości ominięcia tego dziadostwa? U mnie ta sama sytuacja...
cactooz - 09-04-2008, 15:55
Ja rozebrałem obudowę kolumny i na plastikowe zaciski przymocowałem kluczyk z immo, jeżdżę już tak ok 2 tygodni i wszystko gra.
Anonymous - 09-04-2008, 18:19
Mógłbyś podesłać fotkę gdzie dokładnie ten kluczyk zamocowałeś? Byłbym bardzo wdzięczny...
Z góry wielkie dzięki!
Anonymous - 09-04-2008, 18:31
Jedz do elektryka i niech Ci wywali ten immo bo t ylko problemy stwarza, zwlaszcza ze dzis i tak nikt nie kradnie takich samochodow a jak bedzie chcial to poradzi sobie nawet z tym
|
|
|