[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Katalizator - Lancer CYxA
Anonymous - 13-01-2009, 23:58 Temat postu: Katalizator - Lancer CYxA Mam pytanko czy ktos wycinał katalizator w lancerze x ? i zakladal np. strumienice ? interezuje mnie fakt obecnoci sondy lamba ? czy beda problemy ;/ ?
tomekrvf - 14-01-2009, 00:13
kila napisał/a: | interezuje mnie fakt obecnoci sondy lamba ? czy beda problemy ;/ ? |
Brak katalizatora=ciągle świecący sie check engine.
kila, jaki Ty masz zamiary w stosunku Lancera 1.8?
Anonymous - 14-01-2009, 14:17
bede go troche przerabiał )
stożek,swiece,czipek+ mg motosport wydech;)
z 15-20 powinno w sumie dac
Uwex - 14-01-2009, 15:14
Moim zdaniem ,jeśli już coś robić , to raczej tak żeby dół był bardziej żywy ! Ale to moja opinia .
Anonymous - 15-01-2009, 19:45
kila koniecznie daj do swojego auta wydech z dwoma rurami.
piomic - 15-01-2009, 21:18
A ja sobie założyłem tylko taką malutką końcówkę z nierdzewki, że ledwie się dała wcisnąć...
Jestem zniesmaczony swoją ignorancją.
Uwex - 16-01-2009, 13:02
piomic - jesteś jeszcze w stanie patrzeć na siebie w lustrze ?
Student - 16-01-2009, 13:08
I koniecznie zagięty do góry
Wycięcie kata to proszenia się o kłopoty ale każdy robi co chce.
Powodzenia
piomic - 17-01-2009, 09:40
Uwex napisał/a: | jesteś jeszcze w stanie patrzeć na siebie w lustrze | Od miesiąca się nie golę...
koniar - 04-02-2009, 21:13
ja polecam choinke o zapachu kokosowym - tuning tanim kosztem, dodaje 15 koni
a tak powaznie to miałem chęć przerobić swojego Misia, ale sobie odpuściłem bo chyba nie ma sensu po fabryce go poprawiać, jeśli bym chciał sportowego to takiego bym kupił a nie na siłe robił ze zwyklego sportówke
pozdrawiam
Fubu - 08-05-2009, 18:50
Jeśli chodzi o tuning silników benzynowych wolnossących to wbrew pozorom da się uzyskać dobre efekty. Ale nie poprzez zastosowanie stożka, świec brisk i płyty CD pod lusterkiem. Efekt daje obróbka głowicy: polerowanie kanałów dolotowych, planowanie a także zastosowanie rurowego kolektora wydechowego. Oczywiście także modyfikacja dolotu poprzez np zastosowanie doładowania dynamicznego. Wszystko to jest potem zestrojone nowym czipem. Ma to wszystko same plusy i tylko jeden minus: BARDZO WYSOKIE KOSZTY. Oczywiście jeśli przeróbki będą robione w profesjonalnej fimie a nie u Kazka-Wynalazka.
Zrobiłem taką przeróbkę kilkanaście lat temu w polonezie 1.6 75KM (jednopunktowy wtrysk). W efekcie miał 97 KM (na hamowni) i rzeczywiście jak na poloneza to nieźle wymiatał. Zapłaciłem wtedy za to chyba z 5 tysięcy a poloneza kupiłem za 8 lub 9 tys. Sami odpowiedzcie więc czy to się opłaca... Wtedy uważałem że tak ale teraz z perspektywy czasu pewnie bym sobie odpuścił.
krzychu - 08-05-2009, 19:21
No poldka to można planować nawet u kazka wynalazka.... Słyszałem już dawno legendy o kompresji rzędu 14:1 w poldolotach. Zresztą lanosy też ponoć mają bardzo pancerny silnik. Niestety coś mi się zdaje że w Lancerze tak proste to nie będzie. Zrobienie dobrego kolktora wydechowego prosto nie będzie (tak żeby właśnie występowały w nim pożądane zjawiska falowe).
A co do tiuningu to słyszałem że czerwony kolor daje +5KM a białe paski przez środek +2KM.
Krzychu
Ps. Witam kolejną osobę z BB. Wrzuć jakieś foty w dziale regionalnym żeby można było na drodze.
Morfi - 09-05-2009, 09:23
Nie ma chipów do Lancera 1,8. A reszta zabiegów to podniesie ci moc o boskie 2KM.
Wywalenie kata w nowym silnuku nic ci nie da tylko komp zacznie coraz więcej błędów zczytywać.
Zabieg opłacał się w starszych samochodach z 1 sondą lambda w kolektorze.
Kila czym jeździłeś wcześniej ???
krzychu - 09-05-2009, 09:56
Morfi napisał/a: | Nie ma chipów do Lancera 1,8. |
Dobry tuner powinien umieć zrobić indywidualny program.
Morfi napisał/a: | Wywalenie kata w nowym silnuku nic ci nie da tylko komp zacznie coraz więcej błędów zczytywać. |
Ale to wiąże się od razu z symulacją drugiej sondy żeby nie wywalał błędów właśnie.
Fubu - 09-05-2009, 10:51
krzychu napisał/a: | No poldka to można planować nawet u kazka wynalazka.... Słyszałem już dawno legendy o kompresji rzędu 14:1 w poldolotach. Zresztą lanosy też ponoć mają bardzo pancerny silnik. Niestety coś mi się zdaje że w Lancerze tak proste to nie będzie. Zrobienie dobrego kolktora wydechowego prosto nie będzie (tak żeby właśnie występowały w nim pożądane zjawiska falowe).
A co do tiuningu to słyszałem że czerwony kolor daje +5KM a białe paski przez środek +2KM.
Krzychu
Ps. Witam kolejną osobę z BB. Wrzuć jakieś foty w dziale regionalnym żeby można było na drodze. |
Foty wrzucę jak tylko zrobię. Jak chcesz to jeżdżę codziennie trasą Bielsko - Katowice a mój lancer jast na rejestracjach katowickich + długa antena CB z lewej strony. Do zobaczenia na drodze
|
|
|