Carisma - Techniczne - SSanie
Dawid1886 - 14-01-2009, 23:21 Temat postu: SSanie Jak moge zmniejszyc obroty.na zimnym silniku gdy sie zalancza ssanie obroty dochodza do az 2000 czy to normalne?
Anonymous - 14-01-2009, 23:27
mogą dochodzić nawet do 2200 rpm
nic nie zmniejszać, tak ma być
demeone - 15-01-2009, 03:44
Co to jest moment ssania bo moze nie kojarze? ale ja na zimnym to spoko podskoczy przy zaplonie do moze 2000 ale po sekundzie spada ponizej 1000
Piwor - 15-01-2009, 06:19
demeone, nie wiem jak w UK, ale u nas potrafi przymrozić.
Anonymous - 15-01-2009, 09:34
Piwor napisał/a: | demeone, nie wiem jak w UK, ale u nas potrafi przymrozić. |
to po pierwsze,
po drugie nie wiem jak w UK,
ale u nas rozróżniamy, że 1.6 i 1.8 GDI to całkiem różne konstrukcje
Kod: | Dawid1886
Auto: Carisma 1.6 16V 96r
demeone
Auto: Carisma '98 1.8 GDI |
Piwor - 15-01-2009, 16:23
Dawid1886, jeśli na ssaniu wchodzą takie obroty, to ok, widać potrzebuje, bo zimno. Jeśli nie przestaje po rozgrzaniu, to wtedy jest problem. Jak się nagrzeje, to trzyma 800 rpm?
demeone - 15-01-2009, 16:32
Cytat: | leser po drugie nie wiem jak w UK,
ale u nas rozróżniamy, że 1.6 i 1.8 GDI to całkiem różne konstrukcje |
No u nas tez tylko ja nie doczytałem jakie auto posiada Dawid1886
Mój błąd wybaczcie
Dawid1886 - 15-01-2009, 23:00
Tak koledzy jak zagrzaje to jest 900 .
Piwor - 15-01-2009, 23:22
Dawid1886, wszystko ok, nie ma się co przejmować.
Anonymous - 18-01-2009, 05:25
Calkiem mozliwe moj misiek na ssaniu takze dochodzi do 2200-2500 to normalne,po paru sekundach schodza fo 1500 czym bardziej sie rozgrzeje tym sa mniejsze
Spokojnie to normale w Cari
Policmajster - 03-02-2009, 20:44
Mam to samo , po około 2 minutach normują się obrot, lecz jak nabierze dobrze temperatury to ma niskie obroty 650-700. Nie ma tragedii nic pozatym sie nie dzieje, i nie mam pojęcia czy w silniku 1.8 GLX jest to normalne, przywiozłem go w grudniu z rajchu. Jeżeli te obroty sa za niskie to od czego to zależy?
Anonymous - 03-02-2009, 20:48
Kolego, mam ten sam silnik i u mnie jest to samo. Tak powinno być. Nie przejmuj się
Policmajster - 03-02-2009, 20:53
pozatym przez te obroty coś drży w kolumnie kierownicy, jak się stoi i skręci kierownice, nie wiesz czy coś mogło się tam poluzować, drgania są na wysokości regulacji kierownicy
Piwor - 03-02-2009, 22:12
Policmajster, GLS i GLX to wersja wyposażenia. Silniki to 1.6 1.8, oba SOHC (jeden wałek rozrządu) oraz 1,8 GDI DOHC (dwa wałki rozrządu oraz bezpośredni wtrysk).
Policmajster - 05-02-2009, 20:38
PIWOR. a czym się różni wyposażenie GLS i GLX. Jak pisze 1.8 GLX to wiadomo że mi nie chdzi o GDI
|
|
|