To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - [C52A 1.5] Hamulce

Anonymous - 17-01-2009, 17:04
Temat postu: [C52A 1.5] Hamulce
Witam

Od pewnego czasu pedal hamulca "opada" coraz nizej. Aby kola zatrzymaly sie w miejscu trzeba go praktycznie docisnac do podlogi. Hamulce wydaja mi sie takze bardziej "miekkie" niz w innych samochodach. Dodam ze szczeki byly wymieniane jakies 10 tys. temu a klocki z tego co patrzylem sa ok. Czy moze to byc spowodowane zapowietrzeniem ukladu hamulcowego, czy przyczyna jest inna :?:

Mateusz071 - 17-01-2009, 17:53

Może i być zapowietrzenie, tylko teraz pytanie jak sie zapowietrzyły? sprawdz jaki masz poziom płynu, moze tez masz tyci wyciek naprzyklad sróbka do odpowietrzenia, no i moze być tez to ze masz juz staaary płyn i traci swoje właściwości (zima, mrozy). Ale jestem poczatkujacym wiec moge gadać głupoty wiec sie na zapas nie martw ;]

[ Dodano: 17-01-2009, 17:58 ]
Acha moze to być jeszcze samoregulator do naprawy (jeśli zauważyłeś ze np. lewa łapie lepiej od prawej)

Krzyzak - 17-01-2009, 19:01

co prawda C52 ma spowalniacze a nie hamulce, ale opadanie pedalu, to patologia, wiec dzialac trzeba zaczac
zacznij od wymiany plynu wlasnie
obejrzyj tez przewody, bo moze jakis puchnie - zdarzaly sie pekniecia elastycznych przewodow przy kolach

josie - 17-01-2009, 21:12

Pewnie samoregulatory w bębnach nie działają i żeby szczęki doszły do bębna to cylinderki muszą się solidnie rozeprzeć, co powoduje wpadanie pedału do podłogi.
Anonymous - 17-01-2009, 21:48

josie napisał/a:
Pewnie samoregulatory w bębnach nie działają i żeby szczęki doszły do bębna to cylinderki muszą się solidnie rozeprzeć, co powoduje wpadanie pedału do podłogi.

A jaki orientacyjnie jest koszt samoregulatorow bo nie moge znalezc na allegro?

Hugo - 17-01-2009, 22:22

Pawell napisał/a:
A jaki orientacyjnie jest koszt samoregulatorow bo nie moge znalezc na allegro?
To się nie psuje, więc się i nie naprawia. Należy zdemontować, wymyć w benzynie, nasmarować smarem (najlepiej miedzianym) i po sprawie.
josie - 18-01-2009, 17:32

Hugo napisał/a:
Należy zdemontować, wymyć w benzynie, nasmarować smarem (najlepiej miedzianym) i po sprawie


I przede wszystkim dobrze złożyć, bo można założyć na 2 sposoby a tylko w jednym działa (tak, żeby zębatka regulatora była bliżej blaszki która tą zębatkę obraca)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group