[XX-92]Colt C50 i starsze - Colt 1.5 91 r Gaśnie
Lasher - 18-01-2009, 20:10 Temat postu: Colt 1.5 91 r Gaśnie Witam
Mam Colta takiego jak w temacie i mały problem, mianowicie zostawilem auto na parkingu przychodze i nie chce palic. Po kilku probach sprobowalem "na popych" zapalil ale gdy obroty spadaja np przy zmianie biegow auto gasnie , zapalic pozniej zapali ale musze dodawac gazu bo tak to od razy zgasnie. Co moze byc powodem tego ze mam brak calkowicie wolnych obrotow??
Hugo - 18-01-2009, 20:48
Lasher napisał/a: | Co moze byc powodem tego ze mam brak calkowicie wolnych obrotow?? | Na początek wylane kondensatory w ECU. Co to takiego i jak naprawić znajdziesz na forum. Funkcja SZUKAJ Twoim przyjacielem.
Lasher - 18-01-2009, 23:34
Dzieki,poszukalem, poczytalem jutro to sprawdze.
Dzis wyjalem ECU sprawdzilem ale na moje oko kondensatory wygladaja jak nowe ...ale smierdzi czyms w tym ECU nie znam tego zapachu wiec nie wiem czy to siarka czuc czy nie...Na dolaczonej fotce widac miejsce ktore wyglada na spalone czy to moze byc przyczyna ze ECU mogl pasc??
Moje ECU
Hugo - 19-01-2009, 17:03
Lasher napisał/a: | smierdzi czyms w tym ECU nie znam tego zapachu wiec nie wiem czy to siarka czuc czy nie | Układy elektroniczne mają taki swój charakterystyczny zapach. Lasher napisał/a: | Na dolaczonej fotce widac miejsce ktore wyglada na spalone czy to moze byc przyczyna ze ECU mogl pasc?? | Zdaje się, że tak.
docencik87 - 19-01-2009, 17:51
Wydaje mi się, że napewno jedna ścieżka "wyparowała".
Napisz do Bartka (użytkownik forum o takim nicku), ona naprawia ECU.
Mateusz071 - 19-01-2009, 18:08
Wygląda jak spalone ale moze to być tylko warstwa takiego "lakiero kleju" ochronnego lekko przytopiona temperatura misisz obadac czy schodzi (zapałką delikatnie). A zeby zobaczyc czy masz całe kondensy to nie wystarcze z góry, musisz troszke poruszac i patrzec pod nie, ja mielem przypadek ze wszytsko było ok ale jak pogibałem i popatrzylem pod swiatlo to dopiero zobaczylem. Ale jak ECU zazwycvzaj jest do roboty jak check engine sie zapali sprawdz świece w kable WN (noca maske podnies i popatrz czy Ci cos nie skacze ) No i napisz do bartka tak jak docencik87 pisze
Lasher - 19-01-2009, 18:31
Dzieki za odpowiedzi
Chcialem jeszcze jedno dodac, mianowicie auto mi dzis juz nie zapalilo (jeszcze zanim wyjalem ECU) tzn niby wszystko ok odglos taki ze juz miaby tylko zapalic a niechce...aha i zapomnialem napisac ze kontrolka check engine w ogole nie swieci:( . Jutro sprobuje jeszce z elektrykiem pogadac niech zobaczy co i jak moze da rade naprawic ..
Mateusz071 - 19-01-2009, 20:44
jak jeździlem asterka to tez tak mialem i okazalo sie ze swiece byly dziabane ale musisz posluchac czy pompa chodzi i czy pompuje czy filter sie nie zapchał paprochem, a u mnie zato wyskoczylo check engine ale błedu nie ma jak zczytuje tzn. kontrolka swieci a jak podpinam diode to miga jakby bylo wsjo ok (a kondensatory wymianiealem miecha temu i sprawdzalem kompa dzisiaj i wszystko jest niby ok) zwarcie na ciodzi check ???
[ Dodano: 19-01-2009, 20:44 ]
*na diodzie check
docencik87 - 19-01-2009, 20:47
Jeśli nie świeci się CE to znaczy, że komp poszedł na spacer. Bartek pomaga wrócić
Mateusz071 - 19-01-2009, 20:59
a jezeli mi sie swieci a nie ma błędów i wyminilem kondensy miech temu i niby jest wsjo ok to wmontowalem kichne kondensy i woła mnie na spacer??
docencik87 - 19-01-2009, 22:09
Jeżeli się nie mylę, to Krzyżak pisał, że jeżeli ECU świeci a nie wyświetla błędów tzn, że też jest do naprawy i tu już raczej wymiana kondziorków nie pomoże!!
|
|
|