Chcę kupić Galanta! - Galant 2500cm3 i 210 KM ?
winter1986 - 20-01-2009, 22:49 Temat postu: Galant 2500cm3 i 210 KM ? http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C6830183
Co o tym sądzicie ?
Zhan - 20-01-2009, 22:57
moim zdaniem to bajka, jak zobacze wydruk z hamowni to uwierze
gosc pewnie dodal sobie wzrosty mocy, ktorymi producenci dodatkow tuningowych kusza nabywcow i tyle mu wyszlo... koles kiedys mial auto z fabryczna moca 270 KM i mial wydech, ktory wedlug producenta podnosil moc o 30 KM wiec sie chwalil zawsze, ze ma 300 KM a na hamowni wyszlo, ze nawet 270 nie ma...
Piter.v8 - 20-01-2009, 23:32
Poza stożkiem nic nie widać żeby coś był przerobione wydech jest seryjny a do takiej mocy wydech muszą być zwiększone średnicą i chociaż kolektory powinny być zrobione.A tu widać że seryjka siedzi coś nie tak z tymi koniami a może tylko się czepiamy.
pawliku - 20-01-2009, 23:35
a może gościu był po kilku głębszych jak pisał ogłoszenie i mu się cyferki pomyliły
swinks_UK - 20-01-2009, 23:59
No co wy...?
Był "zmieniony układ rozrządu"...: pasek GoodYear'a na Contitech
pablodc - 21-01-2009, 01:03
Coś tani ten samochód mi się wydaje...
p.s. angol i wszytsko jasne- już myślałem że za swojego przepłaciłem:)
swinks_UK - 21-01-2009, 01:04
Tyle kosztuje te auto w Anglii, nie ma tu nic dziwnego.
Piospi - 21-01-2009, 02:06
Tylko, że ten Galant ma coś srebrnego obok silnika (po prawej stronie), to nie to cudo co daje trochę KM ? Jeśli źle myślę, to nie bijcie mnie
pawliku - 21-01-2009, 06:31
Piospi napisał/a: | ma coś srebrnego obok silnika | ma filtr stożkowy i coś mu tych koni może przybyło
pepi - 21-01-2009, 08:10
pawliku napisał/a: | Piospi napisał/a: | ma coś srebrnego obok silnika | ma filtr stożkowy i coś mu tych koni może przybyło |
czy ja wiem czy ma wiecej przez to nawet jak wymienisz filtr i pozbedziesz sie katalizatowa to zyskasz moze 5 koni
najszybciej podniesiesz moc ( czego nie widac golym okiem) to zamiana i przeprogramowanie kompa
rozmawialem z jednym magikiem to przez to mozna podniesc moc o jakies 30 koni, ale nie bierze odpowiedzialnosci za to czy silnik wytrzyma
i rozmowa z nim zaczyna sie od 1500
a jak nie bedzie sie meczyc tego auta to mysle ze i wydech wytrzyma
trzeba by zobaczyc bo ze zdjec to mozemy tu sobie dyskutowac
pozdrawiam
Serek - 21-01-2009, 10:50
Nie działa
Tucho4 - 21-01-2009, 11:53 Temat postu: Tajemnicza moc Strona już wygasła... Pewnie to była tylko pomyłka i autor wstawi ogłoszenie jeszcze raz ale już poprawione! Chociaż kto wie...
swinks_UK - 21-01-2009, 11:54
Ludzie, nie bierzecie tego na serio, co?
Biorąc różnicę 210 a oficjalne 165KM to wychodzi że dodane jest 45KM. Nie ma szans. Nie zapominajcie, że przyrost mocy podawany przez tunerów jest kalkulowany na bazie procentowej bazowej mocy wyjściowej, czyli tu mamy 165KM. Niestety najczęściej te dane są oparte na znacznie mocniejszych autach, a więc przyrost 30KM wynika z 10% przyrostu mocy w aucie które ma 300KM, itd.
Co prawda różne magic-chipy dotają do 30KM i filtry stożkowe następne 20KM, ale:
- chipowanie powoduje tylko, że jeździ się na bogatszej mieszance, możliwy przyrost mocy o jakieś 5-10KM, ale za to mamy ruinę zaworów, tłoków, kat przepalony. Nie warto.
- mapowanie silnika też wiele nie da (może do 15KM) i wyklucza chipowanie (obie metody się wykluczają). Takie mapowanie silnika na przykładzie VR4 podniosło moc z 280KM do 302KM i był to maxymalny bezpieczny wynik dla silnika z podwójnym turbo (dane z CVR4).
- filtr stożkowy, akurat w przypadku Galanta V6 obniża moc . Potwierdzione badaniami na hamowni przez Club VR4. Daje obniżkę o wartość 4 - 12 KM (zależy od kształtu i prodcenta). Okazuje się, że patent Mitsubishi z dolotem jest najbardziej optymalny z filtrem wielowarstwowym HKS (podnosi coś o 3KM do 5KM). Ewentualnie filtr "grzybkowy" HKS w miejscu aku, oddzielony żaroodprną kurtyną i z wentylacją przez maskę jak Evo (do 10KM, ale lepszy AFR w zakresie 4500 - 6500rpm).
- brak kata, teoretycznie do 10% (czyli tutaj 17KM).
- przeróbka silnika... a jaki sens, bez modyfikacji układu paliwowego? I skąd graty? Nie widziałem jak dotąd nic tuningowego do silnika 6A13 SOHC, a jedynie 6A13TT DOHC.
I wszystkie te modyfikacje w UK kosztowałyby conajmniej połowę ceny wywoławczej auta.
Panowie bjda na kółkach na podstawie napisów na gadzetach tuningowych z eBaya, typu 30KM tu, 20KM tam i razem z 165KM da ten wynik.
RoveR - 21-01-2009, 16:54
Dzwoniłem o to auto zanim jeszcze ukazało się na allegro, bo znalazłem ogłoszenie w gazecie. Właściciel przyjechał nim z anglii gdzie użytkował go na co dzień dołożył mu stożek i kompletny wydech wstawił jakieś tam firmy ze strumienicą. Generalnie twierdził że auto było importem z Japonii gdzie fabrycznie silnik ten miał zmienioną fazę rozrządu co dawało ponoć większą moc. Pamiętam że na forum już było pisane coś na temat rozrządu ustawionego nieco inaczej jak by na to wskazywały znaki, mechanik po przejażdżce tym galem stwierdził że chodzi on lepiej jak omega MV6. Z tym że trudno mi powiedzieć jakie osiągi ma MV6 bo nie miałem okazji sprawdzić.
Bartek - 21-01-2009, 17:11
Znaczy, że JDM? - Jak przyśle VIN, to rozszyfruję
|
|
|