Outlander I Ogólne - MAP Mitsubishi Motors Assistance Package
TomekSz - 22-01-2009, 10:07 Temat postu: MAP Mitsubishi Motors Assistance Package Nie znalazłem więc otwieram nowy temat - ewentualnie dostanę po łapach od Hiszpana i przeniesie go tam gdzie ewentualnie jego miejsce.
Wszyscy na coś narzekają coś wynajdują a ja chciałem z innej beczki lepiej późno niż wcale.
Chciałbym na forum bardzo podziękować osobom z działu Assistance za pomoc w dniu 6VII 2008 - nieszczęsna opaska, banalna rzecz a uziemiła mnie z rodzinką w niedziele na hiszpańskiej ziemi.
Pomimo niedzieli bardzo miła pani w bardzo krótkim czasie zapewniła mi odholowanie samochodu do serwisu i samochód zastępczy (miałem ok 40km do hotelu) i kilka telefonów z zapytaniem czy wszystko w porządku, czy już odholowali, czy już mam samochód zastępczy, czy jestem zadowolony żeby się nie martwić bo ona rano zadzwoni do serwisu i poinformuje o czasie naprawy co uczyniła następnego dnia rano i za niedługo że już mogę odebrać mojego Misia ale nie ma pośpiech --- jeszcze raz bardzo dziękuje
Ja wiem że to " tylko" jej praca - ale zrobiła to w bardzo profesjonalny sposób. A jeśli ktoś był choć raz w Hiszpanii to wie że tam wszystko jest "maniana" a jeszcze w niedzielę przez telefon z drugiego końca europy.
Oby więcej właściwych osób na właściwych miejscach.
Prośba do Hiszpana - może jest możliwość przekazania podziękowań komuś z działu MAP - dzięki.
Anonymous - 22-01-2009, 19:29
Do tego warto dodac ten link: http://www.depesz.com/ind...el-polish-only/
Hiszpan - 23-01-2009, 08:59
TomekSz, coś spróbowałem zrobić. Jeśli nie będzie odpowiedzi, spróbuję innymi kanałami
Generalnie - tylko na plus
I tylko się cieszyć, że mamy Mitsu
ppowski - 19-03-2009, 17:00 Temat postu: MAP dla "niepolski" Mam pytanie do kolegów dot. MAP dla samochodu kupionego w Niemczech a sprowadzonego z Danii - na karcie jest numer do Danii i do Francji - czy można dzwonic do MAP w Polsce ( jaki numer telefonu ?) i czy jest to załatwiane OK ??
pozdrawiam PPowski
cebull - 20-03-2009, 08:57
Nie jestem pewien ale chyba mitsu w polsce nie uznaje zagranicznego MAP, tak przynajmniej wynikalo z rozmowy z dealerem przed kupnem naszego outka, rozwazalismy sprowadzenie autka z zagranicy wiec wypytywalismy i o to
mitsu00 - 20-03-2009, 12:02
Ja mam Outka zakupionego i zarejestrowanego w Szwecji. 2-krotnie korzystałem już z usług MAP i dzwoniłem do Szwecji o pomoc z problemami na terenieRP. Żaden problem, pomoc nadeszła błyskawicznie. Musiałem tylko podać dokładny adres gdzie auto w danej chwili się znajdowało.
Tak więc wal śmiało do Danii lub Francji. Pomoc napewno otrzymasz.
pozdr.
|
|
|