To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CAxA] brak paliwa, wyparowalo?

Anonymous - 22-01-2009, 17:22
Temat postu: [CAxA] brak paliwa, wyparowalo?
Mialem dzis dziwny problem :/ Nie mgolem dzis odpalic samochodu. Normalnie krecil ale nie chcial odpalic wiec pomyslalem ze nie ma paliwa bo nawet bylo slychac pompe. Zatankowalem ostatnio 9 litrow i na liczniku mam zrobione 32 km. Wprawdzie wskazowka byla troche ponizej rezerwy, ale czesto tak mam bo przewaznie jezdze na km a nie na wskazowke :P Dolalem ze 3 litry wachy lecz niestety od krecenia padl akumulator :/ Po naladowaniu samochod normalnie odpalil. Dziwne troche bo normalnie ostatnio dojechalem, bez zadnego szarpania itp. Mam troche problemy z nieszczelnym zbiornikiem i podczas tankowania wycieka paliwo w dodatku kiedys jak chcialem zalac caly zbiornik to po jakis 25 zaczelo sie wylewac :/ Takie mam pytanie czy w ciagu dwoch dni stania samochodu moglo wyparowac tyle paliwa zebym nie mogl odpalic? Troche w to watpie bo czasami dluzej stal i paliwo bylo. W kazdym badz razie co sie moglo stac? Moze pompa padla?? :|
Miroslaw1305 - 22-01-2009, 18:05

przy zbyt słabym akumulatorze-nawet nie odczuwamy tego -nie odpali będzie kręcił słabieji nie odpali .Miałem tak raz jak niedomknąłem drzwi.świeciło się światło w środku.Aku.osłabł,ale rozrusznik krecił.Wydawało mi się że normalnie .Samochód nie odpalił .Tknęło mnie coś i podłączyłem prostownik i po godzinie ponowiłem próbę odpalenia z powodzeniem .Po rozmowie z elektrykiem samochodowym o zaistniałej sytuacji stwierdził że rozrusznik musi obracać szybko .Jeśli jest słaby prąd też obraca,ale wolniej i może nie odpalić .Ponawiając próby rozładowuje się coraz bardziej i efekt jest następujący-rozładowane aku i brak możliwości uruchomienia samochodu .Nie radzę odpalać na pych jak już to z 3 biegu .Istnieje duże prawdopodobięństwo przeskoczenia paska rozrządu.
Anonymous - 22-01-2009, 18:19
Temat postu: Re: brak paliwa, wyparowalo?
SlaVkoEg napisał/a:
jak chcialem zalac caly zbiornik to po jakis 25 zaczelo sie wylewac
czasami dluzej stal i paliwo bylo.
W kazdym badz razie co sie moglo stac?

Może korozja dalej postępuje i należałoby zainteresować się zbiornikiem :?:

Anonymous - 22-01-2009, 21:06

hmm calkiem mozliwe i chyba w poniedzialek bede musial sie za to wziasc... W dodatku chyba wezem sie tez za wymiane kondensatorow w ECU bo sie troche przestraszylem ze to wlasnie Ecu padlo... :/
Tomekp - 22-01-2009, 22:00

Przy odpalaniu samochodu potrzeba nie tylko energii na rozrusznik, ale też na iskrę na świecy, jeśli kable i/lub świece są już leciwe to miał prawo nie odpalić nawet kręcąc rozrusznikiem.
Miroslaw1305 napisał/a:
Nie radzę odpalać na pych jak już to z 3 biegu .Istnieje duże prawdopodobięństwo przeskoczenia paska rozrządu.

Nie chcę się spierać, ale jeśli już trzeba odpalać na pych, to czasem nie z 2go biegu?

Anonymous - 22-01-2009, 22:37

Tomekp napisał/a:
Miroslaw1305 napisał/a:
Nie radzę odpalać na pych jak już to z 3 biegu .Istnieje duże prawdopodobięństwo przeskoczenia paska rozrządu.

Nie chcę się spierać, ale jeśli już trzeba odpalać na pych, to czasem nie z 2go biegu?


Ogolnie to staram sie nie odpalac na pych chyba ze juz trzeba :P Jak juz to robie to na 2gim biegu ale w Colcie tego nie robilem bo zazwyczaj jak mi sie rozladowal akumulator to juz tak ze tylko ponowne naladowanie pomoglo :P


Co do kabli i swiec to jeszcze ich nie wymienialem a od kupna przejechalem okolo 15 tysiecy. W kazdym badz razie nigdy nie bylo problemow z odpaleniem. Zawsze odpalal po przekreceniu kluczyka, nigdy nie musialem go dlugo krecic. Po naladowaniu aku to w sumie dobrze odpalil ale na pcozatku tak pochodzil jakby mial zgasnac, tak jakby dopiero zasysal paliwo.

rosomak1983 - 23-01-2009, 00:07

SlaVkoEg napisał/a:
swiec to jeszcze ich nie wymienialem a od kupna przejechalem okolo 15 tysiecy

po kupnie nie wymieniłes swiec???? :roll: :roll: :roll: SlaVkoEg, zrób to jak najszybciej...

Anonymous - 23-01-2009, 00:18

Nie wymienialem bo nie bylo koniecznosci :P Silnik odpalal i jezdzil bez zadnych problemow, a jak cos dziala to poco wymieniac?? (nie mowie oczywiscie o olejach, rozrzadzie itp.)
josie - 23-01-2009, 01:10

SlaVkoEg napisał/a:


Nie wymienialem bo nie bylo koniecznosci


Świece akurat wymienia się tak jak rozrząd czy olej (po określonym przebiegu) w przypadku świec co 20-30 tyś km.
Nie opłaca się czekać, aż się zmęczy i np porcelanka z niej zacznie latać w cylindrze.
A co do odpalania to przy takiej ilości benzyny wystarczy że auto stało trochę pochylone na bok albo przód/tył i już benzyny nie zasysało, bo ta była w innej części baku.

Anonymous - 23-01-2009, 17:52

Nom niby tak ale swieca mi raczej nie peknie i nie spowoduje uszkodzenia silnika wiec jak wszystko z nia bylo Ok to nie widzialem koniecznosci wymiany :P

[ Dodano: 23-01-2009, 22:35 ]
W poniedzialek postanowilem zdjac zbiornik i zobaczyc co sie tam dzieje. Biore pod uwage ze bede musial wymienic zbiornik i mam pytanie. Znalazlem na allegro zbiornik ale z rocznika wychodzi ze to z C50. Czy bedzie pasowal do CA0??

http://www.moto.allegro.p...a_colt_90r.html



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group