To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Galanta! - Poszukiwania Gala.

Krzysek - 23-01-2009, 12:56
Temat postu: Poszukiwania Gala.
Witajcie ! Jak narazie jezdze accordem , ale od dluzszego czasu rozgladam sie za galantem po 1999 ( 2.5litra, manualna skrzynia i ma byc to kombi ) :mrgreen: Znalazlem takie o to cos
http://suchen.mobile.de/f...de&pageNumber=1

Po studiowaniu forum i na podstawie zdjec innych aut nie dostrzegam jakis wiekszych niedociagniec tego auta (nie ma w przednim zderzaku, dolnej srodkowej listwy), ale jeszcze jestem laikiem co do gala wiec prosze Was o cene tej furki z zdjec ;) Szkoda, ze nie ma fotek srodka, zawsze to po stanie siedzen czy kierownicy mozna ocenic czy przebieg jest realny...

Jezeli bedzie wiecej pozytywow to bede meczyl kuzyna by obejrzal to auto gdyz mieszka w miare niedaleko od tego galanta :wink:

Pozdrawiam Krzysiek

Ps Jezeli ktos z forum ma na sprzedaz takie auto to ja z mila checia je obejrze... :biggrin:

marexi - 23-01-2009, 13:17

A wiec napisane jest w ogloszeniu ze instalacja gazowa nie dziala w tej chwili, wiec cos moglo sie popsuc ... i tu moga sie koszty zrobic.
Krzysek - 23-01-2009, 15:39

Koszt nowej instalacji to okolo 3tysiace zl,jezeli tylko ona by mieszala szyki to bym to przezyl gdyz tak i tak chcialem zalozyc gaz. Dzieki marexi :)
davyjohn - 23-01-2009, 15:55

Gaz za 3tyś do "fałki"?? Hmmm... albo w Olsztynie macie rewelacyjne ceny albo chcesz zamontować instalację słabszej jakości - czego nie polecam.
Krzysek - 23-01-2009, 17:16

Brc, sekwencja. Zakup i montowanie bedzie po promocji :P ale nie o gazie tu piszemy :wink:
pawliku - 23-01-2009, 17:44

chyba aukcja się skonczyła bo link nie działa :(
Krzysek - 23-01-2009, 21:29

http://suchen.mobile.de/f...de&pageNumber=1

Prosze, juz jest nowy link :)

pawliku - 23-01-2009, 21:37

gril wydaje mi się podejrzany a tak to fajny jest :)
pawliku - 23-01-2009, 22:34