[97-04]Galant EAxA/W - Układ kierowniczy Galant V6 sedan
Budzik - 27-01-2009, 15:13 Temat postu: Układ kierowniczy Galant V6 sedan Mam pytanie, mam Galanta V6 z 1999r z przebiegiem 180 000 km i brak jakiegokolwiek luzu w układzie kierowniczym (lekki ruch kierownicą powoduje zmianę toru jazdy), czy to jest normalne w tych modelach czy tylko mój jest wyjątkowy ?
Marcino - 27-01-2009, 17:17
Luz powinien być chyba. Ja nawet nie sprawdzałem u siebie. Ale czy to przeszkadza w jeździe na wprost?
czekoladka_1981 - 27-01-2009, 17:29
Marcino napisał/a: | Luz powinien być chyba |
Z tego co się dowiedziałam to dopuszczalny luz na kierownicy przy wyprostowanych kołach wynosi około 15 stopni.
Budzik - 27-01-2009, 17:32
Przeszkadza przy jezdzie w duzym deszczu ,sniegu ,szybkosci ponad140 wtedy małe drgnięcie ręki przekłada się na skręt.Proszę sprawdż przy okazji .Dzięki
Marcino - 27-01-2009, 19:14
Budzik napisał/a: | Przeszkadza przy jezdzie w duzym deszczu ,sniegu ,szybkosci ponad140 |
w takich złych warunkach sie tyle nie jezdzi!!!
Jutro sprawedze i dam ci znac, ale wydaje mi sie ze luz jest, ale czy tak duży jak napisała Czekoladka to nie wiem.
Przyszło mi na mysl ze moze coś twoja pompa wspomagania jest nie wporzadku, z tego co wiem to powinna sie odłanczac powyżej iluś tam xxkm/h, moze nie działa jak powinna?
Marti - 27-01-2009, 21:45
Układy kierownicze w Mitsubishi to do dzisiaj duma firmy i z własnego doświadczenia (dosyć skromnego - 3 własne pojazdy + masa cudzych) wiem że uklady te są mocno dokładne i lekkie ruchy sterem powodują zmianę toru jazdy bez efektu pływania czy uciekania pojazdu - te efejty często powodują kiepskie opony lub luzy w układzie kierowniczym. Nie ma się co łamać i zachodzić w głowę tylko cieszyć się że to nie nie ...... (czytaj: inna marka...)
|
|
|