3000GT/GTO Techniczne - jaki napęd??
racer - 28-01-2009, 12:07 Temat postu: jaki napęd?? jaki napęd ma mitsubishi 3000gt? w ''auto świecie'' czytałem że przedni albo na cztery koła a w ''top gear'' że tylny . jak to w końcu jest??? jaki napęd ma najmocniejsza wersja??? zastanawiam sie czy w przyszłości kupić takie auto, a dla mnie napęd jest ważny i chciałbym to wiedzieć a przy okazji 3000gt jest awaryjne? a części drogie?
pozdro ziomki
Sz@kal - 28-01-2009, 12:32
Z tego co wiem to wersje SL są FWD a VR4 AWD Chyba ze sie nie znam
udi - 28-01-2009, 15:02
W wersji VR4 naped jest na 4 kola,w wersji SL(bez turbin) i BASIC (Silnik 12 zaworowy)na przednie,choc spodkalem sie ze w SL byl tez na 4 kola,ale zazwyczaj tylko na przod.Na sam tyl nie bylo napedu.Co do awaryjnosci to jak auto jest z glowa traktowane i odpowiednie czesci zakladane i oleje dobrej jakosci to nie psuje sie(pod warunkiem ze nie kupisz juz zajezdznego).W dzisiejszych czasach czesci jest duzo i nie sa az tak drogie,oczywiscie w serwisie mozna czasem zrobic Natomiast przyjemnosc z jazdy bezcenna
Anonymous - 28-01-2009, 21:57
Z tego co wiem to niektóre GTO miały napęd AWD w wolnossaku.
racer - 29-01-2009, 19:06
a jakie dokładniej wolnossące wersje mają napęd AWD?
witek.w-wa - 29-01-2009, 20:44
żadne !
Tylko wersja turbo !!
ma naped na 4 kola plus tylna os skretna
Sławek vr4 - 29-01-2009, 21:57
z tego co sie orientuje to japonska wersja GTO wolnossąca równiez miała naped na 4 koła...moge sie mylic...jeśli tak to poprawcie
TommiCrazy - 29-01-2009, 22:22
w japoni mitsubishi robi nawet ponad 200konne rodzinne miniwany ...... trzeba patrzyc co jest w europie .
co do silnika to wersja bez turbo tez chyba ma 24 zawory, chyba tylko w slabszej wersji sigmy bylo 12 zaworow... moge sie mylic... ale rozsadek podpowiada mi wlasnie tak
Anonymous - 29-01-2009, 22:40
Sprawdziłem wiec z napędem AWD i 4WS była wersja wolnossaca 24V GTO na rynek z kierownica po prawej stronie.
witek.w-wa - 29-01-2009, 22:56
TommiCrazy napisał/a: | .....
co do silnika to wersja bez turbo tez chyba ma 24 zawory, .... |
Niestety robili tez wersje z mniejsza iloscia zaworow, ale to juz za przeproszeniem wogole nie jezdzilo...
racer - 30-01-2009, 10:08
a te 4 koła skrętne nie przeszkadzają jeździć z poślizgami ?? bo lubie drift awd
TommiCrazy - 30-01-2009, 11:29
jak poszukasz na youtube to zobaczysz ze sie da... ale samochod wazacy 1700kg raczej nie jest do tego stworzony, auto Gran Turismo daje przyjemnosc z szybkiej jazdy, od baczkow i driftow masz male lekkie rajdowki i drifto wozy.
przyklad 3000gt ze sie da:
http://uk.youtube.com/watch?v=wpKfIsqWmu0
http://uk.youtube.com/wat...feature=related
ale po takiej zabawie to niedziwie sie ze ludzie zaczynaja nazekac na zajechane skrzynie
zbyszek05 - 30-01-2009, 17:07
w sigmach były silniczki 170KM - kombi , 177 koni sedan / 2 zawory na cylinder /
i 205 koni /teoretycznie / sigma 24 zaworowa 4 zawory na cylinder - napisałem teoretycznie bo można uzyskać ok 225 KM - moja tyle ma około ! te same silniki montowane były w 3000GT fwd i "stelcie" seryjnie a VR4 to inna bajka silnik ma dwie turbinki które dają dla 6G72 24 zaworowego dodatkowe 100koników i moment ok 500 Nm-proszę poprawcie mnie fani tego ślicznego wózka jak się mylę .jednak są osoby które z silnika 6G72 GTO robią konwersję i uzyskują te 100 lub ponad 100 koni... ale na przedniej osi ....tak jest w sigmach - jak ktoś ma dostatecznie dużo kasy chodzi o kasę wolną ok 10000 zł.to do sigmy może wpakować takie coś i będzie ok.320 koników na przodzie - pytanie jaki jest sens???
a co do driftu ... to zejdż może na inny samochód niż 3000GT bo 3000GT i tak ma złą opinię tzn. samochód nie warty pieniedzy zacytowałem słowa wyczytane w necie .a to jest naprawdę śliczny wózek ...ale nie do driftów . swoje hobby powinieneś przenieśc na bmw albo nissana ....to są doskonałe samochody do driftu ....albo poloneza .pozdrawiam
witek.w-wa - 30-01-2009, 18:19
dokladnie to nie auto do driftu.
A opinia ktora wyczylales o 3kgt w necie niestety bierze sie stad, ze 90% tych autek w Polsce to......lepiej nie pisac.
Ale jesli ich podstawowa cecha ma byc po pierwsze niska cena, po drugie niska cena, po trzecie niska cena to coz sie dziwic.....
Choc niewatpliwie, niektore rozwiazania w VR4 mogly byc lepiej zrobione (patrz Supra Turbo idealna do tuningu mocy). Ale i z Vr'a da sie duzo wycisnac, tylko niestety duzo wyzsza kasa i niestety nie u nas. I to moze nie ze wzgledu na brak wiedzy profesionalnych tuningowcow, ktora ciagle rosnie, ale braku doswiadczenia w tuningowaniu tych autek w naszym kraju.
Auto to zreszta nigdy oficialnie nie bylo do Polski importowane przez MMC.
A ja kupujac swoje z 5 letnia gwarancja. ktora oczywiscie juz trwala, otrzymalem w naszym serwisie mitsu info, ze gwarancja choc europejska nie jest u nas honorowana. Najblizej to Berlin.....na szczescie az do jej konca nic nie dzialo sie z autem
slawekpurc - 31-01-2009, 11:49
witam.. tak da sie 3000gt zrobic baczki i pojsc bokiem.. tylko po co?
przyznam sie szczerze ze zrobilem tak 2 razy ( tzn donut) i tylko z ciekawosci na co stac to auto i wiem ze wiecej tego nie zrobie...jesli chodzi o drift to propnuje BMW z jakims v6/v8 powyzej 250KM i jesli chodzi o drift bedzie duzo duzo fajniej.
natomiast to co fajne jest w vr4 to mozliwosc ciasnego pokonywania zakretow, niezla trakcja jak na ta mase. no i biturbo.....kazde wyjscie z zakertu to frajda , podczas gdy w becie bedziesz walczyl zeby sie nie obrocic... no ale co kto lubi...
|
|
|