To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - ABS znowu

Anonymous - 30-01-2009, 20:03
Temat postu: ABS znowu
Witam wszyskich wiem że temat ABSu był już poruszany n razy ale nie znalazłem zadużo info co do tego mojego błędu

Świeci mi się ABS - świeci i nie działa
byłem dzisiaj na kompie i wyleciał błąd 53 wiem co to oznacza (opcja szukaj działa i polecam) tylko nie wiem haj to wyleczyć a niechciał bym się dać naciąć

czekam na info i pozdrawiam

Anonymous - 31-01-2009, 14:31

radex, wklej opis tego błędu będzie łatwiej Ci pomóc :)
Anonymous - 31-01-2009, 19:40

przypomne bo może się przydać innym


11, 12, 13, 14 - czujniki prędkości kół (po kolei: prawy przód, lewy przód, prawy tył, lewy tył) - brak sygnału
15 - czujnik prędkości auta
16 - zasilanie (aku, alter)
21, 22, 23, 24 - identycznie jak 11-14, ale zwarcie
33 - problem z lampami stopu
41, 42, 43, 44 - elektrozawór sterujący hamowaniem koła - po kolei, jak 11-14
51 - przekaźnik główny abs
53 - przekaźnik główny silnika
63 - ECU systemu abs


u mnie wyskoczył błąd 53 - przekaźnik główny silnika

[ Dodano: 29-04-2009, 08:02 ]
Ma ktoś jakiś pomysł ??

bo dalej się świeci
???????

brodzky - 02-05-2009, 18:10

Wedle manuala wymienic pompe dla kazdego bledu od 41 w gore. Nic innego chyba nie wymyslimy chyba, ze zajrzysz do pompy i ja naprawisz - 53 = Motor relay problem (stays off).

Znaczy jakis przekaznik w pompie sie nie zalacza?

Anonymous - 04-05-2009, 11:45

to wiem
niestety nie mogę znaleźć POmpy

pytanie do speców

czy pompa od 2.0 (inne oznaczenia) będzie pasowała do 2,5
??
mam inne ustawienie przewodów hydraulicznych 4 od góry i 2 od przodu
a takiej pompy na aledrogo nie znalazłem przynajmniej nie do 2,5 litra :(

Owczar - 04-05-2009, 13:23

Tutaj różnice mogą wynikać raczej z wersji auta a nie samego silnika.

Wersje przedliftowe miały inne zaciski tarcze, sport edition były jeszcze inne, a wersje poliftowe po 2000 roku miały jeszcze inne hamulce. Stąd pewnie te różnice. Jak podasz mi swój VIN i vin tego auta 2.0l to sprawdzę czy numery katalogowe się zgadzają.

Anonymous - 04-05-2009, 14:52

ok postaram sie wyciągnąć VIN od sprzedawcy z Allegro

bo jak usłyszałem cenę u magików to zmiękłem :)
Danke

Anonymous - 05-05-2009, 01:45

2.5 litrowe v6 mialy od 2001 roku wlasnie takie pompy i takiej msisz szukac. pomimo ze pompa z wczesniejszych moze pasowac elektrycznie to tylnie przewody hamulcowe sa inne. dodatkowo o czym wie bardzo niewielu pompy przed i po (2001 w 2.5 v6) maja odwrotna płec gniazd takze szukaj wlasciwej pompy, co bedzie kosztowac.
Anonymous - 05-05-2009, 13:08

Tos mnie pocieszył

jeden magik podejrzewa co to może być :) o ile Galanty mają coś wspólnego z Volvo oprócz tarcz :)

[ Dodano: 05-05-2009, 13:09 ]
PLPynton napisał/a:
2.5 litrowe v6 mialy od 2001 roku wlasnie takie pompy i takiej msisz szukac. pomimo ze pompa z wczesniejszych moze pasowac elektrycznie to tylnie przewody hamulcowe sa inne. dodatkowo o czym wie bardzo niewielu pompy przed i po (2001 w 2.5 v6) maja odwrotna płec gniazd takze szukaj wlasciwej pompy, co bedzie kosztowac.


No tak tylko że ja mam rpodukcję 2000 *

ja juz nic nie kumam

Bartek - 05-05-2009, 21:16

2000 po maju będzie po lifcie, czyli model '01

Rzeczoną pompę znajdziesz w space wagonie 3g i Evolucji 7-9, jeżeli nie masz ASC (Active Stability Control)

[ Dodano: 05-05-2009, 21:18 ]
PS. homoseksualizm (poliftowa pompa i przedliftowe przewody) gniazd i przewodów przechodzi pod warunkiem dobrego ich skręcenia - w drugą stronę nie testowałem ;)

Owczar - 05-05-2009, 21:30

Bartku no właśnie auto ma pompę wkładaną do Gali między 05/1999 02/2000. Czyli bardzo krótki okres. Z tego co wyczytałem to była też wkładana do gali 2.0 i 2.0TD, zarówno sedan jak i wagon. Ale to i tak zawęża krąg poszukiwań.

Zastanwailiśmy się z Radexem czy dałoby radę zaadoptować młodszą lub starszą pompę zamiast tej przejściowej. Poza tym jest możliwa regeneracja tej pompy? Zgłasza błąd 53, czyli problem z przekaźnikiem.

Bartek - 05-05-2009, 21:48

Tyle, że ten przekaźnik jest wewnątrz pompy....
Owczar - 05-05-2009, 21:58

To wiem, zastanawiam się czy jest możliwe przełożenie przekaźnika z innej pompy, ewentualnie adaptacja innej.
Space wagon od 99 do 2004 miał montowaną (według katalogu) pompę o numerze: MR475991, czyli oznaczenie różni się ostatnią cyfrą od tej którą ma Radex. Ciekawe czym mogą się różnić te dwie pompy.

Bartek - 05-05-2009, 22:00

Na 99% niczym ;)

[ Dodano: 05-05-2009, 22:00 ]
a tych wagonów jest jak psów po szrotach.....

koza - 06-05-2009, 20:41

Podepne się sam mam problem z pompą ABS-u mam wersję Elegance 2001 produkcja 2,5V6. Pompa na razie nie do zdobycia.
U mnie komp nie pokazuje nic.
Zastanawia mnie dlaczego mitsu tak zmieniało części skoro nie są one montowane w innych autach.
Jeśli bylibyście w stanie pomóc w zdobyciu pompy do mojego byłbym wdzięczny.
pozdr



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group