Eclipse - Techniczne - Turbo do 4g63
Anonymous - 31-01-2009, 18:43 Temat postu: Turbo do 4g63 Witam czy do 4G63 z 1997 można założyć turbinę i podstawowe pytanie czy nie zniszczy to za wszystko pozostałych podzespołów w silniku. Znalazłem fajny zestaw na ebay
http://cgi.ebay.com/ebaym...bayphotohosting
Anonymous - 31-01-2009, 20:58
moj ulubiony temat
polecam
http://www.eclipse.net.pl/viewtopic.php?t=577
http://www.eclipse.net.pl/viewtopic.php?t=3291
Anonymous - 14-02-2009, 21:56
znalazłem do niego jeszcze kilka gratów nowe tłoki z korbowodami oczywiście kute i mocniejsze panewki mało za to nie wyjdzie ale chyba warto przerobić tylko czy układ hamulcowy w modelach z Turbo jest inny bo ten nie wyhamuje tego auta wtedy. Mam i tak 4 nawiercane tarcze wysokiej jakości i ceramiki klocki ale to wszystko jest nic nie wiem czy te hamulce są zawsze takie słabe w tych autach w Ibizie jak naduszę hamulec to stoi w miejscu
extrim - 14-02-2009, 22:31
zaloz heble od bodajze evo VIII jak cie stac :Q
Anonymous - 14-02-2009, 22:31
Kasia i Tomek, tloki i korby to polowa sukcesu... oczywisice mowimy o mniejszym stopniu sprezania, by odprezyc silnik pod turbo... sama turbina... skoro juz kujemy wiec nie oplaca sie wsadzic seriii wiec big 16g evo III jakies 3000-3500zl
uklad wydechowy trzeba wtedy juz przerobic na minimum 2,5" turboback... wiec jakies 2000-2500zl
wiekszy intercoolere z orurowaniem na laczniakch samco kolejne 2000-2500zl
idziemy dalej trzeba ogarnac elektronike... polecam ecu mastera ; stroejenie, urzadzenie montaz - 1700zl
idziemy dalej :> paliwo :> walbo 400zl, regulator 350zl, wtryski jakies 450 na dzien dobry do 300hp stykna jakies uzywki 500zl,
kolektor wydechowy no uzywaka moze byc jakies 200-300zl z 2g z jeden gie szkoda kasy
dalej
przeowdy chldzoenia, smarowanie turbosprezarki -200-300zl
dren oljowy, przerobienie miski, indywidualne
przydaly by sie jakies zegary... chocby egt, boost, oil temp, z montazem jakies 1500zl
zawro upustowy, filtr to juz swoja droga jakies 700-800zl... dojda jakies uszczelki, ktos to musi poskladac, sprzeglo przydalko by sie jakies stage 2 lub nawet 3... i tak seryjna skrzynia z GSa tego nie ogranie... i zabawa zaczyna sie miescic w 15 tysiacach :>
[ Dodano: 14-02-2009, 22:33 ]
extrim napisał/a: | zaloz heble od bodajze evo VIII jak cie stac :Q | same heble to koszt 800-1200zl za uzywko... do tego klocki ferrodo ds 2500 jakies 350zl, tarcze brembo zwykle po kompieli olejowej to koszt 1500zl, a ze to nie spasuje do eclispea trzeba kupic zwrotnice z galanta 97 2,5l obie .,... cena indywidualna... przewody hamulcowe bodajze podejda
Anonymous - 15-02-2009, 11:31
Wiesze 15 tys to jeszcze nie jest tak dużo chociaż za 19 można kupić całego w Turbo tylko nigdy nie wiesz co to jest a jak przejadę 200km i się rozleci to wolę zrobić sobie od podstaw i mieć coś co pojeździe. Ne Ebay nie są takie złe ceny nawet na te klamoty i mają wszystko w USA do niego zaczekam więc aż dolar trochę spadnie i zacznę składać to klamoty
HouseM - 15-02-2009, 12:54
Odpowiedź jest prosta. Sprzedać co sie ma za jak najwięcej, kupić turbo z wiadomymi usterkami i wpakować 5 tyś w natychmiastowe usunięcie usterek oraz wymianę elementów wyeksploatowanych .
Czytaj taniej, szybciej , pewniej.
Anonymous - 15-02-2009, 18:13
HouseM, +1
Kasia i Tomek, tylko nie ebay... tam jest tanio :> tanio nie znaczy dobrze... dobrze nie rowna sie chinszczyzna:) zakucie silnika robocizna i czesci to okolo 8 tysiecy
hammer - 17-02-2009, 11:07
Kasia i Tomek, a ja mam takie turbo do sprzedania , tylko ze big16g z evo VIII
http://www.eclipse.net.pl...p?p=69425#69425
|
|
|