[XX-92]Colt C50 i starsze - Kolo zamachowe??
gierba - 05-02-2009, 14:35 Temat postu: Kolo zamachowe?? Mam takie pytanie do was koledzy:) O ile moge odchudzic kolo zamachowe w mitsubishi colt 91r z silnikiem 1.3??
wojmi1 - 05-02-2009, 14:58
pewnie można ale trzeba to jeszcze wyważyć i dodatkowo przy 1,3 chyba nie warto mało to da --- ponad to trzeba by przed tym jeszcze zrobić porządek z panewkami bo jak są luzy to się powiększą wymienić uszczelnienia wału korbowego będzie sprzęgło nadmiernie się zużywać
Mechaniczne pytania :
Podstawowe pytanie brzmi do czego to koło służy ? ile można zyskać na dynamice? jakie jest ryzyko?
Jak będzie pracował silnik ?
[ Dodano: 05-02-2009, 15:01 ]
Gdy urywa się koło zamachowe bo np. pęka mogą być problemy z utrzymaniem życia tak w aucie jak i w okolicy
Kup okazyjnie silnik 1,8 gti albo 2,0 dohc
Owczar - 05-02-2009, 15:31
Stanwoczo odradzam odchudzanie koła zamachowego Więcej stracisz niż zyskasz....
gierba - 05-02-2009, 17:45
czyli odradzacie odchudzania kola zamachowego?? to moze mi powiecie co zrobic zeby zwiekszyc momet obrotowy?? bo mi zalezy na momecie
Anonymous - 05-02-2009, 18:11
jeśli chcesz odchudzić koło to musisz wyważyć i odchodzić również układ tłokowo-korbowy.
Ale jeśli nie masz o tym pojęcia to odradzam bo łatwo można przegiąć co skutkuje urwanymi korbowodami do tego trzeba było by zrobić głowicę
Mateusz071 - 05-02-2009, 18:42
no i niewygodne jest to w jeździ na co dzień bo po puszczeniu gazu auto szubciej zwalnia jak zwykle i jest to mało komfortowe. Najlepiej jak chcesz odchudzić to daj to komus kto sie tym zajmuje i odchudzi ci na tyle ze nie bedziesz musiał robić innych dodatkowych rzeczy, ale ogolnie to sie nie opłaca no chyba ze sprzegło zmieniasz przy okazji ;] moment zwieksz sobie tankujac werwe Opornikiem oszukaj czyjnik temp. w przepływce, wywal tłumik i katalizator o ile masz, popraw dolot powietrza, wymień rozrząd na sportowy od świątka, wymień wtedy szklanki, jak sie cchesz bawic to kapcie zmniejsz, skróć skrzynie, podnieś kompresje, załóż NOS
[ Dodano: 05-02-2009, 18:46 ]
Kiedyś tak kombinowałem w astrze 1,6 ale zobaczylem silnik 2.0 150kucy ze skrzynia i osprzetem za tysia pluz mechanik za przekladke 800zł to stwierdzilem ze chyba opyla sie silnik przekładać z duzo lepszym efektem chyba ze potrzeba Ci do KJS i chcesz w klasie do 1,4 jeździć a wykrecic maxa z auta
gierba - 06-02-2009, 08:42
A powiesz mi jaki jest koszt sportowego walka rozrzadu i szklanek?? z checia bym sobie zalozyl:P:P A o nos-ie myslalem ale jakos narazie sie na niego nie napalilem:):)
tomusn - 06-02-2009, 10:42
gierba, to już nie lepiej kupić GTi? 1.8 16v?
gierba - 06-02-2009, 10:54
Własnie chcialbym kupic 1.8 gti tylko silnik znalazlem ale elektryki nie moge znalesc bo tak to z mila checia bym przemianke zrobil:) no ale jesli nie znajde elektryki to bede musial cos z tym silnikiem pokombinowac
tomusn - 06-02-2009, 11:32
a może weź coś z Hyundaia SCoupe np 1.5Turbo 4G15T
gierba - 06-02-2009, 11:37
A no w sumie to moge:) To jest ciekawa opcja:) a orientujesz sie moze czy duzo byloby przerobek z lapami do silnika hyundaia??
tomusn - 06-02-2009, 11:41
silnik raczej jest ten sam
gierba - 07-02-2009, 02:56
łeee jak silnik jest ten sam to czemu nie mozna cos pokombinowac:) ciekawi mnie jakby to smigalo:):)
Mateusz071 - 08-02-2009, 19:48
wałek to koszt moze byc 500 zł a moze byc 1500zł musialbys zadzwonic i sie dowiedziec, jak wpiszesz na moto.allegro wałek światek to zobaczysz ;] a szklanki to tak samo ;]
|
|
|