Pajero Ogólne - 3.5L V6 GDI czy nie GDI??
pki - 05-02-2009, 18:51 Temat postu: 3.5L V6 GDI czy nie GDI?? Witam serdecznie.
Proszę o podpowiedź, jak w pajero albo montero odróżnić silnik V6 3.5L zwykły od silnika GDI?
- po lampce GDI na tablicy?
- po pokrywie silnika?
- jak wygląda gdi bez pokrywy?
Będę wdzięczny, pozdrawiam.
Temat lekko pilny...
Anonymous - 05-02-2009, 19:26
No dobra, ale o które roczniki Pajero chodzi?
pki - 05-02-2009, 22:35
No dobra, 2000-2002
Anonymous - 05-02-2009, 22:55
Mnie wydaje sie ze byly tylko GDi, ale pczekamy na madrzejszych.
Napewno na obrotmierzu - predkosciomierzu napis GDi.
pki - 05-02-2009, 23:24
Chętnie zobaczył bym fotkę GDI bez pokrywy, albo jakieś inne propozycje jak jednoznacznie rozpoznam silnik. Ma tak jak zwykły wtrysk listwę wspólną z paliwkiem?
Bo jedni mówią że na USA (montero) nie szły gdi, inni to nawet napisali, ASO powiedziało że to gdi i tak dalej....
maroms - 05-02-2009, 23:33
W GDI jest kontrolka "GDI Eco" czy coś takiego.
pki - 05-02-2009, 23:37
Rozumiem że świeci się po włączeniu zapłonu?
maroms - 05-02-2009, 23:41
Nie zwróciłem na to uwagi, ale na pewno świeci się jak jedziesz spokojnie na rozgrzanym silniku.
Oto co pisze o tym instrukcja:
Jest to lampka na obrotomierzu.
Gene - 06-02-2009, 09:20
Tu masz wszystko o GDI (zdjecie tez):
http://media.mitsubishi-m.../detail215.html
W tabeli masz opisane roznice. Glowna polega na odmiennej
Jednostka benzynowa z bezpośrednim wtryskiem została seryjnie wprowadzona w kwietniu 1997. Byl to pierwszy silnik V6 GDI jaki kiedykolwiek wyprodukowano na swiecie. Różnił sie od zwyklych 6G74 na wiele sposobów, podstawowa roznica byl jego unikalny system wtrysku paliwa. Wlasnie stad nazwa GDI - Gasoline Direct Injection.
Warto tez przejrzec ten wpis: http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_6G7_engine
Oczywiscie rozpoznanie czy mamy do czynienia z silnikiem GDI czy nie moza przeprowadzic na kilka sposobow. Poczynajac od odnalezienia symboli GDI na elementach auta a konczac na roznicach w budowie.
Tu szkic zwyklego 3.5 V6:
a tu roznice w komorze silnika Pajero III:
pki - 06-02-2009, 20:03
Dziękuję. I wszystko jadne. Najprościej - zwykły V6 3.5L ma wlew oleju po stronie pasażera, GDI ma wlew oleju po stronie kierowcy.
Oczywiście potwierdzam teorię - w 2001r. występowały jeszcze zwykłe V6 3.5L. Prawdopodobnie do 2003r, wtedy zostały zastąpione jednostką 3.8L.
Anonymous - 06-02-2009, 21:14
A mnie się wydawało że 3,8 MIVEC wsadzili pod mache w 2006r...
porscheee - 22-03-2009, 14:09
jak cos...
Bardzo prosze zapoznac sie z zasadami sprzedazy na forum.
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=25
pki - 22-03-2009, 18:11
porscheee podał link do swojego ogłoszenia na allegro w związku z tym mam pytanie, jak zarejestrowałeś samochód na 7 osób jako cieżarowe z odliczeniem VAT? I jeszcze proszę wyjasnij mi od kiedy Montero "są zawsze duzo tansze i ubozsze maja tez mniej ustwien biegow terenowych". Ja silnik GDI traktuję jako wadę a nie zaletę.
porscheee - 22-03-2009, 19:53
auto w dow rej jest zarejestrowane na 5 osob , 2 tylne sa jak zapene wiesz w podłoge , co do montero to wystrczy sprawdzic ceny i postudiowac wyposazenie na dane rynki...
pki - 22-03-2009, 19:58
Możesz bardziej rozwinąc temat jak odliczyć VAT od paliwa?
Co do wyposażenia to mam Montero i uważam że mam bogatsze wyposażenie od Twojego chociażby o szyberdach i siedmiogłośnikowy infinity gold
|
|
|