[92-96]Galant E5xA - Brak mocy silnik telepie na wolnych obrotach
Pawcio21 - 06-02-2009, 09:03 Temat postu: Brak mocy silnik telepie na wolnych obrotach Witam mam teki problem. Mianowicie bylem pare dni temu w Krakowie i tam mialem wystrzal gazu na bum klapce spadla gumka i wszystko wygladalo standardowo. Zalozylem i posprawdzalem wszystko czy nie ma lewego powietrza i odpalam silnik, a tu na gazie nie da rady jechac praktycznie za kazdym razem strzela no to przelaczylem na bezynke i niby wylo wszystko ok ale zaczelo telepac autkiem na wolnych obrotach na skrzyzowaniu nawet chcial gasnac ale krokowiec go podtrzymywal. balem sie wracac tak do mielca ale nie mialem innego wyjscia no to jade i tu 1 przypadlosc brak mocy przy ruszaniu szarpie autkiem i przyspiesza jak by mial o polowe mocy mniej z wydechu slychac dziwny dzwiek jak by conajmniej i garek nie chodzil jak wracalem na trasie to po kazdej redukcji na luz silnik gasl az musialem go podtrzymywac gazem. No i dojechalem tak do domu zaczolem sprawdzac caly uklad dolotowy ale wszystko jest ok. Odczytalem bledy i wywala mi 3 to jest; 12,13,25. czyli wszystkie zwiazane z przeplywka ale po odlaczeniu przeklywomierza na wlaczonym silniku silnik nagle sie przydlawia i prawie chce gasnac ale potem przechodzi na tryb awaryjny i chodzi ale jest wyrazna roznica w jego zachowaniu po odlaczeniu przeplywki dlatego mysle ze jest przepl. ok. krokowiec byl czyszczony jest ok przepustnica tez jest ok. nie wiem co to moze byc auto daje od poniedzialku do mechanika niech go ogladnie ale nie mam pojecia co to moze byc. Jak macie jakies pomysly to bardzo wdzieczny bym był za pomoc:) Pozdrawiam Wszystkich:)
pipi_ja - 06-02-2009, 11:52
A sprawdzałeś czy na wszystkich świecach masz iskrę? Może strzał gazu spowodowany był brakiem iskry na którymś cylindrze. Nie wiem co to za instalację masz zamontowaną ale spytam z ciekawości jaką masz zczelinę na świecach? Wg tego co wiem powinno być 0.8mm. Sam jeżdżę na gazie i w niedziele też przeżyłem strzała.Nie miałem pojęcia dlaczego. Kopułka, palec i przewody nowiuteńkie a fura strzliła. Okazało się, że świece miały już dosyć. Kupiłem nowe NGK, ustawiłem na 0.8 i śmiga aż miło.
Tak swoją drogą objawy o których piszesz miałem u siebie i winne było lewe powietrze. Wykręć może jeszcze raz cały wąż łączący filter z kolektorem ssącym i dokładnie obadaj. Może pękł gdzieś na zagięciu i nie widać. (mam na myśli tą niby harmonijkę)
Krzyzak - 06-02-2009, 16:27
rozpizyles przeplywomierz - potrzebna wymiana i sprawdzenie przewodow podcisnienia
skoro byl strzal, to do wymiany swiece, kable WN
josie - 06-02-2009, 20:56
Strzały LPG to nie tylko przewody i świece. Bardzo często to zła regulacja (za uboga mieszanka)
Pawcio21 - 07-02-2009, 09:15
Wydaje mi sie ze przyczyna moga byc te swiece z wydechu czuc wyraznie zapach bezyny czyli wychodzilo by na to ze jakas swieca nie domaga bo przeplywka wydaje mi sie ze jest ok. jeszcze raz odczytam bledy i sprawdze to (lewe) powietrze. wczoraj resetowalem mu bledy zobacze jak jest dzis? Jak oddam auto do mechanika to mu podpowiem najwyzej zeby przygladnol sie swieca:) Narazie dzieki Koledzy jak cos bede wiedzial to dam znac:) Pozdrawiam:)
[ Dodano: 05-03-2009, 10:54 ]
usterka dalej nie rozwiazana a teraz mam takie obiawy czyli wibracje przy przyspieszaniu i lekkie szarpanie i to wszystko zaczelo sie od wystrzalu gazu:( Przeplywke wymienilem na dobra swiece ok i kable oraz na 100% nie bieze lewego powietrza, juz nie wiem co to moze byc. no i w dodatku pali wiecej bezyny a na gazie nie chce chodzic tylko strzela i prycha:( juz nie wiem co to moze byc??:(:(:pozdrawiam
|
|
|