To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

FAQ & How to? - Schemat podciśnień 4g63 DOHC

Bartek - 21-06-2006, 09:33
Temat postu: Schemat podciśnień 4g63 DOHC
Na prośbę Kochajj'a, ale może komuś się jeszcze przyda....
Okazało się, że przydaje się częściej niż bym sądził ;)

Schemacik wygląda tak:


I poszczególne jego elementy "live" :
Zawór EGR:


podłączony jest od trojniczka na obrazku razem z "Thermo valve":


skąd rurki idą sobie do zespołu przepustnicy:


Tyle EGR.

Teraz kontrola emisji:
Z zespołu przepustnicy rurką z czerwonym paskiem do zaworu "Purge control solenoid valve":



A z tamtąd do "Canistra" [;)] :


I dla porządku "Fuel pressure regulator":



I tyle..... przepraszam za dość obskurny wygląd silnika, jeszcze nie umyty po zimie.....

Anonymous - 21-06-2006, 10:07

Wow !!!!!!!!!!!!! Szukałem tego schematu od kilku dni, co prawda był już kiedyś na forum, ale niestety już bez fotek…. Dzięki wielkie Bartek :mrgreen:
Anonymous - 21-06-2006, 15:21

w samą porę ;-) zaraz to wydrukuję i idę dalej walczyć z galem :P
stiop3 - 07-11-2008, 18:22

Przyglądając się schematowi i zdjęciom odnosze wrazenie, że wkradł się błąd (dotyczy zdjęcia prezentującego podłączenie wezyków do zespołu przepustnicy). Wężyk oznaczony jako G powinien być wpiety do króćca oznaczonego A1 (3. w kolejnosci od frontu silnka),węzyk R do króćca E (2. w kolejnosci), wąz Y do krócca P (1. od frontu silnika) A może się mylę? Poprosze o weryfikacje.
Anonymous - 28-12-2008, 18:08

wlasnie teraz to przejrzalem to schemat przedstawia inaczej a fotka inaczej i zauwazylem ze umnie przewody do przepustnicy sa podlaczone inaczej niz w schemacie ,podlaczone sa umnie jak na fotce to juz teraz sam niewiem://
Artii - 28-12-2008, 22:36

Czy ten schemat wygląda tak samo w Lancerze 2000ccm sport?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group