To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Twarde zawieszenie z nutką sportu - jakie?

beno729 - 09-02-2009, 13:04
Temat postu: Twarde zawieszenie z nutką sportu - jakie?
Witam, wlasnie zawiozlem samochod do serwisu, beda wymieniac zawieszenie tyl, poszukuje amortyzatorow w okolicach ~300zl/szt. Moje priorytety to twardosc/wytrzymalosc, im twardszy tym lepszy:) zastanawiam sie na bilsteinem oraz kyb, tylko kompletnie nie wiem jakie modele wybrac. Moj galant to 98r sport'opcja 2.0l :) z gory dziekuje za pomoc!
pepi - 09-02-2009, 13:17

czesc

ja miałem komplet zawieszenia amorki KONI;H&R twardo bylo twardo :lol: ale komfort jazdy na dobrej drodze - fantastyczny :)
ale żeby zmieścić sie w 300 chyba będzie ciężko

beno729 - 09-02-2009, 14:18

Znalazlem cos takiego

http://www.44tuning.pl/vm...ource=nokaut.pl

oraz

http://www.44tuning.pl/za...ource=nokaut.pl

pytanie jakie beda roznice w praktyce? i ogolem nawet jesli nie koni, to mierzyć bardziej w gazowe czy olejowe? dlaczego?

nie ukrywam ze koni troszke droga sprawa, zwlaszcza ze samochod naprawiam poprzez ubezpieczyciela, moze sie ciepać:) moze jakies następne propozycje ?

Silver - 09-02-2009, 14:30

Bilstein B6
Anonymous - 09-02-2009, 15:04

oby dwa to model 8040.
Kolega Pepi sprzedał Mi model 8041. Sprężynki h&r i .......jest twardo. Polecam.
Z tych linków co podałeś to ten 2 (niższy) to nie podejdą....są inne.
Dla poglądu zamieszczam zdjęcie zawiasów od PEPI-ego.



Tak powinny wyglądać.

beno729 - 09-02-2009, 15:41

czyli rozumiem ze ten 1szy bedzie ok? a jak moze to pracowac na moich obecnych sprezynach - bedzie twardziej niz dotychczas?

p.s. zobaczcie na to:

http://www.nokaut.pl/ofer...shi-galant.html

rozumiem ze to bilstein b6? jesli tak, moglbym przeznaczyc 100zl wiecej na ten model, a co Wy o nich sadzicie?

pepi - 09-02-2009, 15:54

W ogłoszeniu jest kombi
Wiec wnioskuje ze masz kombika
Nie podejdą takie amorki pod te sprężyny co masz
Masz je za szerokie, musisz wymienić i sprężyny i amorki
Masz nivo one SA grubaśne i oryginalnie sprężyny do tych nivo tez SA szerokie inaczej by nie wlazły
Tak samo jak sprężyna zwykła nie wejdzie do nivo mino ze Amor w katalogu jest do galanta
Przechodziłem to już u siebie
Kup komplet będzie najlepiej

Anonymous - 09-02-2009, 15:58

beno729 napisał/a:
czyli rozumiem ze ten 1szy bedzie ok?


Sądząc po roczniku podanym w opisie to tak. Pamiętaj jednak aby przed zakupem zmierzyć sobie średnicę uchwytu amorka na piaście. Wystaje tam taki bolec w który jest wkręcana śruba, która trzyma amortyzator tylko aby się nie zsunął z ww bolca.......zakręciłem troszkę. Ale chodzi mi o to na co nasuwasz amorek.

Nie mam pojęcia jak to nazwać......

Ten silent-block w amortyzatorze musi mieć otwór wewnętrzny dość duży.....

A do tego co napisał kolega PEPI dodam że sprężyny od nivo są słabsze.....tzn miększe.

beno729 - 09-02-2009, 15:59

ale sporo drozej...a budzet mam okrojony niestety.
Moja nieuwaga z tym linkiem, mam sedana, a czy roznica w cenie b6 kombi/sedan jest jakas istotna? rozumiem ze żaden amortyzator (koni, kyb, bilstein) nie podejdzie pod moja sprezyne?

Anonymous - 09-02-2009, 16:00

nie nie podejdzie. TZN podejdzie tylko sachs.....czyli tenże NIVOmat.....ale on kosztuje 2000/szt......


moment....masz sedana.....nie doczytałem.....musiał byś znać jego średnicę.....ale wydaje mi się że powinien podejść.

pepi - 09-02-2009, 16:01

W ogłoszeniu jest kombi
Wiec wnioskuje ze masz kombika
Nie podejdą takie amorki pod te sprężyny co masz
Masz je za szerokie, musisz wymienić i sprężyny i amorki
Masz nivo one SA grubaśne i oryginalnie sprężyny do tych nivo tez SA szerokie inaczej by nie wlazły
Tak samo jak sprężyna zwykła nie wejdzie do nivo mino ze Amor w katalogu jest do galanta
Przechodziłem to już u siebie
Kup komplet będzie najlepiej
Jeśli byś był zainteresowany to znam gościa który ma caly komplet RALLI ART.
Bralem od niego kilka części i zaglądałem w to zawieszenie mowił cos o 600zl za całość łącznie ze sprężynami

beno729 - 09-02-2009, 16:08

ano, namieszalem troszke, mam sedana - jak tutaj wyglada sprawa? zadzwonie jutro na serwis i powiem coby srednice podali i bedziemy dzialac?
pepi - 09-02-2009, 16:20

Ok. mieszacz :lol:
Wiec jeśli masz sedana to stare sprężyny podejdą do nowego amorka i w druga stronę na nowe sprężyny założysz stare amorki
Jeśli chcesz nisko i sportowo a nie masz kasy na komplet to ja bym kupił sprężyny obniżające do starych amorków
chyba ze masz je calkiem padniete to zostaje opcja pierwsza

:lol:

beno729 - 09-02-2009, 16:23

amortyzatory sa do wymiany koniecznie pepi.
mam w granicach 700-750zl na same amortyzatory tył (kpl)

czyli mierzymy w: b4, b6, koni, kyb?

frykas - 11-03-2009, 16:58

podłączę sie do tematu żeby nie zaczynać nowego. Jestem właśnie po przymiarce w sedanie letnich felg 17 z opona 215/55r17 :twisted: i sie okazało że tylne(przód jest idealnie) zawieszenie mam zbyt miekkie i do tego za nisko siedzi bo przy załadowanym samochodzie(+ ok120kg) opona ociera chyba o błotnik i mam takie pytanie, jak mogę podnieść o 2-3cm zawieszenie z tyłu bez wymiany sprężyn i amorków (może jakieś gumowe odbojniki??? bardzo rzadko woże coś na tylnym siedzeniu... a jeśli nie ma innych sposobów to jakie sprężyny najlepiej zamontować żeby było twardziej i na normalnym poziomie(amorki sprawdzane 2miesiace temu i miały 80%) Prooooszę o jakieś wskazówki bo gal wygląda na tych oponach wyjątkowo dobrze...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group