To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Ogólne - [Cari 1.8 GDI] bez katalizatora

laki-14 - 09-02-2009, 16:22
Temat postu: [Cari 1.8 GDI] bez katalizatora
witam misie, mam pytanko czy gdi bez katalizatora lepiej chodzi, ponieważ myśle nad tym, ale chce najpierw poznać waszą opinie, porade, licze również ze po usunięciu kata. rozwiążą się dolegliwosći mojej cari. :lol: :lol: , czy nawet poprawią sie jej osiągi pozdr.
docencik87 - 09-02-2009, 17:15

Jeżeli Twój katalizator nadaje się na szmelc, to napewno zwiększą się osiągi. Ale napewno nie będzie iśc lepiej jak z nowym katalizatorem.

A po drugie jeśli go wytniesz to możesz pożegnać się z normalnym przeglądem. Brak kata=brak przeglądu.

Cezar - 09-02-2009, 17:20

laki-14 napisał/a:
licze również ze po usunięciu kata. rozwiążą się dolegliwosći mojej cari.

No to uwazaj abys sie nie przeliczyl 8)
Ja bym w GDI katalizatora nie ruszal.

docencik87 napisał/a:
Brak kata=brak przeglądu.

bywa i tak:
Brak kata=przeglad :wink:

Anonymous - 09-02-2009, 17:59

Hehe

Katy na złomie staniały ....... więc po co go wywalać ???

Może tak usunąć problem a nie katalizator ?????

Ogólnie - wycięcie katalizatora w GDI=WIELKIE kłopoty .......

pozdrawiam

docencik87 - 09-02-2009, 19:28

Cytat:
Brak kata=przeglad :wink:


Znam przypadki, że nawet:
Brak samochodu=przegląd.

Wszystko można, ale zgodnie z literą prawa nie można :D

Chooper - 09-02-2009, 19:32

przy dwóch sondach lambda w GDI brak kata= błąd ECU = zwiększone spalanie = kasowanie w serwisie = -+/- 100 PLN
laki-14 - 09-02-2009, 19:39

a właśnie panowie, w gdi jest jedna sonda lambda czy dwie? :?:
Piwor - 09-02-2009, 19:42

Po 2000 są dwie, jedna przed, druga za katalizatorem. Przed liftem jest jedna. Jak ktoś pisał na forum, wersja 2 lambdowa posiada o 3 KM mniej.
crimi - 09-02-2009, 22:43

Kwestia jest taka, jesli ogolnie brak kata nie pogorszy osiagow, to ja bym wywalil. Poprostu przebil odpowiedniej srednicy rure przez kata. Sonda przeciez jest przed katem, wiec jako tako bledow nie bedzie wylapywac. Chodzi o to zeby obudowa kata zostala, a w srodku przelotka z rury. Na przegladach malo kto sprawdza jakosc spalin, no chyba ze fest smierdzi to wtedy moga podejzliwie sprawdzic. Uzywany kat? Sory, ale jaki ma sens przechodzenia z zatkanego kata, na prawie ze zatkany? No chyba ze nowy, ale namiarow na nowe katy do Carismy nie spotkalem, a pozatym ceny niechcialbym widziec. Co prawde GDI jest zabardzo naszpikowany elektornika i czylu na drobne zmiany w ukl. dolotowo - wydechowym. Wiec brak kata na 99% bedzie robil problemy dla kompa.
maniak30 - 10-02-2009, 20:02

Panowie nie ma różnicy ten model ma jedną sonde przed katalizatorem.Ja mam strumienice wizualnie jak katalizator przeglądy przechodzi bez problemu :lol: .Po wymianie nie mam żadnego problemu z ECU zrobiłem ponad 20000 i nic :mrgreen: a to kosztowało mnie 100 zł strumienica 60 zł a za starego kata dali mi 2stówki :badgrin: http://moto.allegro.pl/it...ja_skoczow.html
SHARK1979 - 11-02-2009, 18:03

maniak30 napisał/a:
a mam strumienice wizualnie jak katalizator przeglądy przechodzi bez problemu :lol: .Po wymianie nie mam żadnego problemu z ECU

Tak jak kolega pisze też wywaliłem kata 3mc temu i nic się nie dzieje, mam strumienice o średnicy kata i lata, spalanie jakie było takie jest-mankament to wali mu z rury :mrgreen:

[ Dodano: 11-02-2009, 18:04 ]
kenoip napisał/a:
Ogólnie - wycięcie katalizatora w GDI=WIELKIE kłopoty ...

Co masz na myśli :?:

demeone - 11-02-2009, 21:03

U mnie wyciagniecie kata jest rownoznaczne z nie przejsciem przegladu, niestety u mnie sprawdzaja spaliny bardzo dokladnie
Jakub32423 - 28-07-2009, 19:24

Witam
Dziś dowiedzialem sie ze katalizator do Cari kosztuje 350 zl, a to troche za duzo. Postanowilem że go usune, tylko co wstawic zamiast niego?. Gosciu proponowal mi przejsciowke z lanosa za 80 zl tylko czy bedzie pasowac? czeo wy uzywaliscie?
Licze na odp
Pozdro!

Anonymous - 28-07-2009, 20:37

Chooper napisał/a:
przy dwóch sondach lambda w GDI brak kata= błąd ECU = zwiększone spalanie = kasowanie w serwisie = -+/- 100 PLN

ZEROSUPER - 28-07-2009, 21:19

kenoip napisał/a:
Ogólnie - wycięcie katalizatora w GDI=WIELKIE kłopoty .......


Mam przedliftingowe GDI. Przy okazji wymiany łącznika elastycznego wymontowaliśmy katalizator i okazało się że jest już zdrowo nabity.
Tak więc został wypróżniony z całej ceramiki i waty i wmontowany na miejsce jako pusta puszka.

Spalanie bez zmian, jeździ bez zmian, tylko głośniej brzęczy na wyższych obrotach.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group