Pajero II - [2.5 TD] Swiece Zarowe - Sterownik
Anonymous - 13-02-2009, 10:59 Temat postu: [2.5 TD] Swiece Zarowe - Sterownik Witam. Problem polega na tym, że świece przy zimnym silniku grzeją bardzo krótko, około sekundy, przekaźnik szybko wyłącza, stąd utrudniony rozruch.Akumulator i świece są nowe, działają, sprawdzałem na krótko. Proszę o pomoc w naprawie i zdobyciu części.
Auto to Pajero II 2.5 td 1994 r
Pozdrawiam
Gene - 13-02-2009, 11:39
Przemol napisał/a: | i zdobyciu części | Ta sprawe zalatw na PW ze moderatorem dzialu ZbyszkiemM2.
Jesli masz kase to komputer sterujacy w ASO 3200 pln. Sam przekaznik 800 zl.
Najlepiej podac VIN
Gene - 13-02-2009, 11:46
Moim zdaniem albo masz zle dobrane swiece albo sterownik szlag trafil.
Poczytaj tu: http://forum.mitsumaniaki...p=426469#426469
silnik ten sam
tu rysunek pogladowy czego szukac:
a to instalacja:
lisek116 - 13-02-2009, 12:43 Temat postu: gdzie jest streownik od podgrzewania swiec pajer sport. WITAM !!!
mam problem od pewnego czasu z porannym odpaleniem pajero sport 2,5 td ( musze go długo kręcic )
szukałem juz wielu przyczyn i teraz musze sie dobrac do sterownika swiec zar ale niewiem gdzie go szukac pod maska.
podejzewam terz ze mam zapwietrzony układ paliwa , czy ktos moze wie jaka moze byc przyczyna zapowietrzenia i jak ja usunąc. pozdrawiam artur.
Anonymous - 13-02-2009, 14:14
A w pojarce to sterownik nie koło nóg pasażera (nie kierowcy jak na rysunku)?
Gene - 13-02-2009, 14:44
Elili, no chyba po tej co aku. U mnie jest po lewej. Kurrr... w taka pogode mnie do samochodu wypychac.
Gene - 13-02-2009, 14:49
Mokry i zmarzniety potwierdzam zgodnosc rysunku z prawda. U mnie w Pajero Sport jest caly ten unit miedzy akumulatorem a sciana boczna komory silnika.
Anonymous - 13-02-2009, 15:34
Gene napisał/a: | Kurrr... w taka pogode mnie do samochodu wypychac. |
Gene przepraszam. Nawet przez myśl mi nie przyszło ganiać Cie. I to w taką pogodę.
Ale poczytałem co chłopaki z rajdów o świecach pisali. A utkwiło mi w głowie bo mitsu wymyśliło system QGS z podgrzewaniem na świecach 6,2V Chłopaki odkryli, że zamontowanie złych świec powoduje problemy.
Nie będę ich dublował. Wszystko jest tu oraz tu .
W tym drugim topicu (chyba piąty post na drugiej stronie) jest fotka pokazująca gdzie w pojarce jest sterownik od świec.
Gene - 13-02-2009, 15:51
Fakt tak Gossy napisal. Ciekawe, ciekawe... Moze to tez sie zmienialo wraz z modyfikacjami systemu paliwowego.
Gene - 13-02-2009, 15:53
Przemol podaj VIN to sie wszystko wyjasni.
[ Dodano: 13-02-2009, 16:44 ]
He he u mnie podobno w ogole nie ma takiego sterownika jak byly w II. Pojde jutro ze srubokretem i aparatem, dobiore sie do tej zaslepki slupka i zobaczymy kto jest wiekszy cwaniak.
U mnie chyba jest tylko przekaznik a reszta steruje komputer silnikowy.
Gene - 13-02-2009, 17:04
Tak to jest jak sie czlowiekowi wydaje a sie ch** zna.
Podobno ja juz tego nie mam. Jutro bede wiedzial a nie gdybal.
Anonymous - 13-02-2009, 17:59
Gene napisał/a: | Tak to jest jak sie czlowiekowi wydaje a sie ch** zna. |
To jeszcze forum zostaje
Anonymous - 13-02-2009, 20:09 Temat postu: nr VIN Podaje nr VIN JMB0NV440PJ305941
W katalogu NGK znalazłem takie
www.ngkntk.pl/index.php?i...uehkerzen/11682
myślę,że to te, proszę o potwierdzenie. Pozdrawiam
Faraonix - 13-02-2009, 21:49
Gene napisał/a: | [... Sam przekaznik 800 zl. ... |
Przekaznik 800zl ? To lepiej kupic w sklepie elektronicznym 4 przekazniki 40A za 4zl + 4 podstawki za 3zl, podlaczyc zasilanie i sterowanie rownolegle a od kazdego przekaznika osobno kabelek do kazdej swiecy.
Jak by sie zepsul potem to najwyzej jeden tani przekaznik za 4zl
Gene - 14-02-2009, 10:36
Faraonix, dokladnie. Juz gdzies o tym pisalem. Upalacze, majacy pojecie o elektyce najczesciej w swoich kaszlakach robia sami ta instalacje. Czesto tylko z "manualnym" sterowaniem.
|
|
|