Pajero Ogólne - Tylne lampy Pajero long 93'
SEBOL_MKS - 14-02-2009, 22:35 Temat postu: Tylne lampy Pajero long 93' Witam wszystkich maniaków Mitsubishi 4x4
Od dawna jestem związany z japońską motoryzacją, ale do tej pory były to tylko samochody osobowe ... od niedawna mam takie cudo jak Pajero Long z 1993 roku 2,5 TD i autko jest super. Jest to moje pierwsze auto z napędem 4x4 i w zasadzie dopiero uczę się nim jeździć i go obsługiwać ... generalnie mówiąc jestem jeszcze laikiem jeśli chodzi o takie auta, ale obiecuję, że ogarne się szybko
Forum czytam od dłuższego czasu, ale teraz odpiero postanowiłem się zarejestrować i coś napisać. Do tego konkretnie skłonił mnie mój problem a raczej pytanie które dla większości z Was będzie wydawało się banalne (proszę nie wyśmiejcie mnie).
Chodzi o tylne lampy ... cały czas się palą tylko te dolne a te boczne nie ... steruje się tymi lampami, można przełączać które mają się palić w danej chwili? Czy np te boczne załączają się dopiero po podpięciu przyczepki? Bardzo proszę o pomoc, ponieważ całą kabinę przeszukałem i nie mogę się połapać jak to jest z tymi światłami ...
Pozdrawiam
Anonymous - 14-02-2009, 23:11
Witaj,
boczne są tylko przeciwmgłowe i cofania. Postój, kierunki i stop w dolnych
zbyszekm2 - 15-02-2009, 08:09
I tylko na dole mają się palić . Rozumiemy twoje zdziwienie, są jednak tacy,którzy przerabiają instalację i podpinają lampy górne (w karoserii)
jawaldek - 15-02-2009, 08:59
Witaj na forum. Tak jak poprzednicy napisali. A włączają się te światła,na karoserii,gdy zapalisz przeciw mgielne (nie halogeny) ->klawisze na desce po lewej stronie.I tak to już jest jak nie mamy opisu różnych przycisków->> miałem ten sam problem Pozdrawiam
SEBOL_MKS - 16-02-2009, 01:43
Wielkie dzięki za jakże istatną pomoc
Ogólnie te forum to skarbnica wiedzy i na pewno zagoszcze tutaj na dłużej
Pozdrawiam
Anonymous - 16-02-2009, 14:26