Carisma - Techniczne - [Cari 1.8] naprawa predkosciomierza :/ skrzynia automatyczn
Anonymous - 16-02-2009, 11:56 Temat postu: [Cari 1.8] naprawa predkosciomierza :/ skrzynia automatyczn zakladalem juz temat na forum ale niczego szczegolnego sie nie dowiedzialem.Problem to nie dzialajaca linka od predkosciomierza :/ od obrotow pracuje normalnie. myslalm ze to cos z linka ale nie moge jej znalesc:/ moiono mi ze mozliwe ze linka jest elektroniczna na jakas kostke ale nie wiem ktora to kostka pelno ich jest przy skrzyni bo jest ona automatyczna.
jurekkraków - 16-02-2009, 12:18 Temat postu: Re: naprawa predkosciomierza :/ skrzynia automatyczn [quote="regazzo"]zakladalem juz temat na forum ale niczego szczegolnego sie nie dowiedzialem.Problem to nie dzialajaca linka od predkosciomierza :/ od obrotow pracuje normalnie. myslalm ze to cos z linka ale nie moge jej znalesc:/ moiono mi ze mozliwe ze linka jest elektroniczna na jakas kostke ale nie wiem ktora to kostka pelno ich jest przy skrzyni bo jest ona automatyczna.[/quote
Kolego napewno nie masz żadnych linek.Wszystko od prędkościomierza i obrotomierza to elektronika.Z skrzynią automatem nie pomogę ,bo mam manualna,ale zaczni od przeczyszczenia i podgjęcia blaszek w gniazdach ,które znajdują się po lewej i prawej stronie za licznikami.Musisz po prostu wykręcić i wyciągnąć zegary z deski.Ja miałem taki problem że nie miałem dobrego styku, i jeżdząć po naszych rewelacyjnych drogach na dziurach raz miałem wskazania raz nie.Po przeczyszczeniu i podgięciu delikatnym blaszek w gniazdach wszystko wróciło do normy.
Anonymous - 16-02-2009, 12:24
ok dzisaj zobacze co i jak
Anonymous - 16-02-2009, 13:02
w workshop manualu (do ściagniecia z tego forum)
wejdź do działu automatic transmission,
znajdziesz dokładne fotki gdzie podpiety jest wtyk od prędkosciomierza
jurekkraków napisał/a: |
Kolego napewno nie masz żadnych linek.Wszystko od prędkościomierza i obrotomierza to elektronika.Z skrzynią automatem nie pomogę |
fajnie zabierać głos nie mając pojęcia,
w carismach występowały zarówno liczniki mechaniczne na linkę,
oraz elektroniczne, biorące sygnał z impulsatora,
można łatwo to rozpoznać chociażby patrząc na wskaźnik km przebiegu:
jak analogowe krążki to linka, jak elektroniczny wyświetlacz -impulsator
|
|
|