To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - elastyczność 2,5 V6

pompec - 17-02-2009, 00:48
Temat postu: elastyczność 2,5 V6
czy któryś z Mitsumaniaków mierzył może elastyczność jednostki 2,5 V6 w Galancie EA5X? chodzi dokładnie o 60-100 km/h na IV biegu i 80-120 na V biegu...
tommyc1 - 17-02-2009, 08:19

nie mierzylem, ale w odczuciach bardzi slaba, z 60-100 jak chce przyspieszyc zwawo, to na 3 biegu, bo na 4 to slimak, ponizej 3500obr/min zapomnij o sensownym przyspieszeniu, to nie diesel, to sie musi krecic szybko :)
pompec - 17-02-2009, 11:12

tommyc1 napisał/a:
nie mierzylem, ale w odczuciach bardzi slaba, z 60-100 jak chce przyspieszyc zwawo, to na 3 biegu, bo na 4 to slimak, ponizej 3500obr/min zapomnij o sensownym przyspieszeniu, to nie diesel, to sie musi krecic szybko

no tak... ale jest przecież osławiony już moment obr. Vałki... napewno nie jest słaba... pytanie tylko ile...

KamilR10 - 17-02-2009, 11:37

z 60-100 km/h polecam drugi bieg :twisted:
Owczar - 17-02-2009, 14:24

KamilR10 napisał/a:
z 60-100 km/h polecam drugi bieg :twisted:



Eee tam, kto by cisnął na drugim, ja bym na jedynce pociągnął :P

A tak, w ogóle to pytanie chyba dotyczyło IV i V biegu...

KamilR10 - 17-02-2009, 14:28

Owczar napisał/a:
A tak, w ogóle to pytanie chyba dotyczyło IV i V biegu...

Na IV biegu to jeszcze jakoś, ale na V to jak czołg :P

pompec - 17-02-2009, 14:39

ciekaw jestem jak się ma elastyczność 2,5 do 2,0... ja swoim 2,0 mierzyłem i 60-100 na IV wychodzi koło 10s. a 80-120 na V koło 15s. myślę, że różnice powinny być rzędu 3 s. ale chcę to potwierdzić empirycznie...
yam1530 - 17-02-2009, 15:26

Ciekaw jestem jak by wypadł test porównawczy elestyczności silników galantów EA no i na którym miejscu uplasował by sie 4d68.
Bartek - 17-02-2009, 15:40

pompec napisał/a:
tommyc1 napisał/a:
nie mierzylem, ale w odczuciach bardzi slaba, z 60-100 jak chce przyspieszyc zwawo, to na 3 biegu, bo na 4 to slimak, ponizej 3500obr/min zapomnij o sensownym przyspieszeniu, to nie diesel, to sie musi krecic szybko

no tak... ale jest przecież osławiony już moment obr. Vałki... napewno nie jest słaba... pytanie tylko ile...


W tym zakresie obrotów (do 3500 rpm) jest słaba niemiłosiernie......

60-100 tylko 2 bieg :twisted:
80-120 w automacie 2, w manualu 3.....

[ Dodano: 17-02-2009, 15:41 ]
yam1530, jakby porównywać minimalne czasy, to raczej na szarym końcu, jakby porównywać czasy na wysokich biegach - na czele tabeli....

Za jakiś miesiąc zamieszczę wyniki - w obecnym automacie (w MSW) nie mam możliwości blokowania biegów.....

koniar - 17-02-2009, 16:01

hmm ja mam taki problem w swoim 2.5 że jak włącze V bieg przy 180 czy 190 km/h to nie ciagnie juz w ogole... nie wiem czym to jest spowodowane, a elastyczność z niskich obrotów tego auta uważam że nie jest najgorsza, jak mi sie nie spieszy jeżdże do 2500-3000 obrotów, co innego że prawie zawsze mi sie śpieszy wiec wtedy jest non stop max :P

pozdrawiam!

pompec - 17-02-2009, 16:56

Bartek napisał/a:
W tym zakresie obrotów (do 3500 rpm) jest słaba niemiłosiernie
no już bez przesady... chyba nie aż tak niemiłosiernie... albo mi się zdaje, albo jako jedną z zalet 2,5 V6 wymienia się często elastyzcność... napewno czasy na poszczególnych biegach są lepsze (co najmniej nieco) od 4G63, a i tu już nie jest tragicznie... jak czytam gazety to zwracam uwagę na elastyczność poszczególnych jednostek i czasy takie jak ja zmierzyłem dla silników benzynowych są uważane za przyzwoite...

[ Dodano: 17-02-2009, 17:20 ]
yam1530 napisał/a:
Ciekaw jestem jak by wypadł test porównawczy elestyczności silników galantów EA no i na którym miejscu uplasował by sie 4d68.

nic prostrzego... stoperek w rękę i mierzysz... poczekamy jeszcze jak ktoś zmierzy 2,5 i 2,4 i już jakiś polgląd będzie... dodam, że ja pomiarów dokonywałem oczywiście na płaskim, prostym odcinku drogi, bez pasażerów i z 1/4 baku... wyniki powtarzalne również w innych pomiarach...

tommyc1 - 17-02-2009, 18:13

jak ja jechalem 180km/h na V biegu i wcisnalem gaz, to auto zaczelo wyraznie przyspieszac-no, wgniata w fotel oczywiscie juz tu niema, ale wyraznie przyspieszal do 200km/h (przy tej predkosci zdjalem noge z gazu bo to polska autostrada byla :P )
kooks - 17-02-2009, 18:20

...
mar111cin - 17-02-2009, 19:54

no nie przesadzajcie. W końcu galant to dość ciężki wóz i uważam że bardzo dobrze się zbiera. Musielibyście pojeździć czymś z silnikiem 1.3 żeby zobaczyć jak się mylicie :P Jakoś u mnie automat na ostatnim biegu jak przyśpiesza w granicach 100-140 to nawet tego nie zauważam jak szybko to zrobił.
Drugą dziwną rzeczą jest dla mnie to, że wszyscy tutaj gadają że do 3500obr/min galant nie jedzie, a mimo to palą wam galanty po 10litrów :P ja jeżdże praktycznie do 3500rpm i pali jednak troche więcej :P Zresztą nawet jazda powyżej 3500rpm po mieście to jednak troche agresywna jazda jakby nie było.

tommyc1 - 17-02-2009, 20:19

wiesz, jak sie szybko jezdzi to oczywiscie, ze pala nam po 10l/100, ale na autostradzie :la:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group