To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - [C52A 1.5] pomoc w odczytaniu bledow ecu

Anonymous - 17-02-2009, 13:37
Temat postu: [C52A 1.5] pomoc w odczytaniu bledow ecu
witam :) prosze o pomoc w odczytaniu cyferek z fimiku w moim colcie :) prosze tylko o cyferki, reszte sobie znajde na stronie krzyzaka. oto link:

http://www.wrzuta.pl/film/cQ599yAywb/mov02297

filmik moze byc dostepny po kilku godzinach (tak pisalo) wiec jakby co to zajrzyjcie pozniej i pomozcie

Anonymous - 17-02-2009, 14:07

wedlug mnie to blad nr 23 :P

[ Dodano: 17-02-2009, 14:08 ]
a jednak nie :P zle popatrzylem :P

u157 - 17-02-2009, 14:13

Witam.
Ja tu widzę takie kody:
-13
-15
-21
-25

Powodzenia. :finga:

Anonymous - 17-02-2009, 14:16

wychwycilem tam 13, 15 i co jeszcze ale nie wiem co to jest :P

[ Dodano: 17-02-2009, 14:16 ]
o :P

Krzyzak - 17-02-2009, 17:15

u157 napisał/a:
Witam.
Ja tu widzę takie kody:
-13
-15
-21
-25

Powodzenia. :finga:

czyli padlo ecu

Anonymous - 17-02-2009, 18:23

u157 napisał/a:
Ja tu widzę takie kody:
-13
-15
-21
-25


czyli mowisz ze takie 4 bledy sa ;/

Krzyzak napisał/a:
czyli padlo ecu

Krzyzak, czemu tak sadzisz, skoro po kodach widac, ze auto ma problemy tylko (albo az) z powietrzem? :?:

docencik87 - 17-02-2009, 20:02

Taka kombinacja błędów zazwyczaj świadczy o padaczce ECU.

13 ma związek z przepływomierzem,
15 i 21 z przpustnicą
22 z aparatem zapłonym.

Raczej zazwyczaj wystąpić może błąd związany z jednym "urządzenie". Ale trzy naraz to już padaka ECU

u157 - 17-02-2009, 22:32

Na forum są osoby z dużo większym doświadczeniem w tych sprawach, ale ja w swoim miśku po sprawdzeniu kodów aż usiadłem. Poczytałem forum, zastosowałem parę dobrych rad i teraz jak sprawdzam kody to jest 9,9,9,9,,,,,,.
Może na początek sprawdzić kondensatory w ECU, ewentualna wymiana, nawet zapobiegawczo. Następnie posprawdzać kable, wtyczki i inne złączki. Jest możliwe że ECU pamięta rozpiętą wtyczkę a sam element jest OK. Warto spróbować.
Powodzenia. :occasion5:

Anonymous - 18-02-2009, 07:43

docencik87 napisał/a:
Taka kombinacja błędów zazwyczaj świadczy o padaczce ECU.


a ja mimo to sprobuje :)

docencik87 napisał/a:
22 z aparatem zapłonym.

blad 22 u mnie nie wystepuje

docencik87 napisał/a:
Raczej zazwyczaj wystąpić może błąd związany z jednym "urządzenie". Ale trzy naraz to już padaka ECU


hmm, a jak masz popsute trzy rzeczy w aucie, to znaczy ze jak wymienisz ecu, to wszystko sie samo naprawi :?: :!: wedlug mnie najpier trzeba usunac usterke i wtedy patrzec ECU :twisted:

ehhh... pesymistyczne macie co niektorzy podejscia. momo to pozdro

Bartek - 18-02-2009, 07:46

Usterką jest ECU, a dokładniej zespół przetworników odczytujących w/w czujniki..... uwierz mi naprawiłem wiele ECU takich jak Twoje ;)
Anonymous - 18-02-2009, 08:00

Cytat:
Usterką jest ECU, a dokładniej zespół przetworników odczytujących w/w czujniki..... uwierz mi naprawiłem wiele ECU takich jak Twoje ;)


to ja poprosze o taka naprawe :) jaki koszt?

docencik87 - 18-02-2009, 11:58

Powinno być 25. Pomyliłem się. Tu fakt, jest od przepływki.

Zresztą Bartek już rozwiał wątpliwości.

jerrylos napisał/a:
pesymistyczne macie co niektorzy podejscia. momo to pozdro


Może i pesymistyczne ale prawdziwe :roll:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group