Sigma/Diamante Techniczne - ROZRZAD
Anonymous - 20-02-2009, 11:25 Temat postu: ROZRZAD Mam maly problem poszla mi uszczelka glowicy,a mechanik ma nawal roboty i niewie kiedy bedzie mogl to zrobic. Pomyslalem ze sam to zrobie, wiec prosze was o podpowiec. Jak ustawic rozrzad przed zdjeciem glowic i potem i w jakiej kolejnosci dokrecac glowice, chdzi mi o sruby glowic. Z gory dziekuje za podpowiedzi. Pozdro.
lukasz12 - 20-02-2009, 19:51
Tu masz link do serwisówki od silnika - troche jest opisane jak zakładać głowicę i wymiana rozrządu.
Anonymous - 20-02-2009, 21:38
Wielkie dzieki. Jest super, (tylko szkoda ze nie po polsku) troche wyobrazni, rzut okiem na obrazek i wiadomo o co chodzi. Naprawde przydatna sprawa. Jeszcze raz dzieki.
lukasz12 - 20-02-2009, 23:06
OKI. Trzeba sobie pomagać. Ale jak na ironię mnie chyba też czeka studiowanie tego bo wygląda na to że kroi sie wymiana uszczelniacza wału bo zostawiam olej ;(
Anonymous - 21-02-2009, 07:27
a z której strony Ci cieknie???
lukasz12 - 21-02-2009, 08:30
Jeszcze dokładnie nie zbadałem czy to na pewno to ale obawiam się że od strony rozrządu. Dzisiaj będe miał możliwość oglądnięcia spodu auta i wtedy ustalę dokładnie. Nie jest to jakiś ogromny wyciek (kilka kropli w ciągu dnia) ale wolę tego nie zostawiać.
Anonymous - 21-02-2009, 09:04
Wiec nie jest tak tragicznie jeśli to simering na wale da sie go wymienić po rozłożeniu rozrządu no chyba ze cieknie ci spod czujnika niskiego stanu oleju to już wtedy jest zupełnie bez problemu wystarczy spuścić olej wykręcić czujnik uszczelnić go i wkręcić jedyny problem to zdjęcie kola i osłony przy nadkolu , a te czujniki często przepuszczają olej
lukasz12 - 21-02-2009, 09:45
Wystarczy rozebrać rozrzad No tak ale wiesz ja nie ma doświadczenia i sie boję ;/. Być moze troche panikuje, wszystko sie okaże dzisiaj skąd sie leje.
Anonymous - 21-02-2009, 15:18
Kolego Cajmer jak nie wymieniałeś rozrządu to bez odpowiednich przyrządów jakie są podane w manualu nie dasz rady sam. Natomiast bez nich musisz mieć 2 pary rąk aby to wszystko ustawić, a jak na ironię losu rozrząd będzie ci uciekał bo praktycznie krzywki rozrządu ustawione będziesz miał na wierzchołkach i nie trudno o błąd bo trochę przeskoczy i o jeden ząbek na pasku się nie zgra. Oprócz tego zaopatrz się wcześniej w ściski do metalu aby sobie trochę pomóc. Ja odradzam samemu takiej wymiany bo możesz wyrządzić sobie więcej szkód niż korzyści. Oczywiście Twój wybór.
Pozdrawiam!
|
|
|