To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant - Ogólne - Szukam ładnego Galant Sport - gdzie i jak.

VirMan - 23-02-2009, 22:18
Temat postu: Szukam ładnego Galant Sport - gdzie i jak.
Szukałbym fajnego Galant Sporta , z najmocniejszym silnikiem dostępnym fabrycznie , i maksymalnym wyposażeniem , nie może być starszy niż 2000r , skrzynia tiptronik ( automat lub manual do przełączania) przebieg maksymalnie 90000 km , w ładnej i agresywnej rekinowej budzie :)

Jako że siedzę w diamante/sigma - to mogę nawet nie mieć pełnego pojecia czy takie coś występuję , ale chciałbym mieć coś porówywalnego na zamianę w czasie grzebania przy diamante / galancie :)

eremita - 23-02-2009, 23:11

jak chcesz najmocniejszy to tylko Vr4 :D a za takim najlepiej patrzeć w japoni :rolleyes: lub u kolegi PLPynton swego czasu mial na sprzedasz :wink: . chyba ze myslisz o zwyklym 2,5 V6 :twisted: zobacz jaka wersja ma byc ale najładniejsza jest avance, zobacz czy jakis mitsumaniak nie che sprzedac te samochody sa zadbane :P ja osobiscie szukalem w niemczech.
VirMan - 24-02-2009, 10:28

ile ma koników wersja vr4 , i mniejwiecej wyposażenie .. :) - o sport czytałem ,ze lepiej zachowuje siena drogach niżavance :) Pozatym robie duż o kilometrów , o nie zawsze przewidzianych porach , wiec autko musi być niezawodne ( diamancik jest ) i potrzebujęcośna zamiankew razie co , więc jeśli źle szukam to od razu proszę o korektę :)

Jak rozumiem wersja vr4 ma napęd na cztery koła , skrętną tylnąoś i masę innych przydatnych bajerów powyżej 140 na godzinke , twin turbo , i żre około 12/100 :) - i mam nadzieję mże da sie załorzyć tam LPI :)
i nie jest w miarę wyciszona , i wygodna :)

jakby ktoś miał do sprzedania - to bardzo chętnie się wybiorę obejrzeć :)

Mam też nadzieję ,że wersja vr4 występuje z tiptronikiem ,żebym mógł sobie na mieście automacik zapuścić :)

Bartek - 24-02-2009, 11:01

Dokładnie ;)

Ale bez budżetu c.a. 50k zł nie zabieraj się za temat.....

[ Dodano: 24-02-2009, 11:02 ]
Ups - sorry - tylna skrętna oś występuje tylko w japońskich EC5x N/A - w turbo nie.

VirMan - 24-02-2009, 11:08

mhmhmh

Ale da sie przełożyć ? :D - dla mnie mozlie , tylko czy to jes tyle samo roboty co w Sigma/diamante czy inaczej? powiedzmy ze mogę dysponowac budzetem okolo 60k na całość.

aha i że jest w miarę wyciszona i wygodna - żę jak wysiadę za 1000 km z niego to daje będę mógł wyprostować plecy :)

Bartek - 24-02-2009, 11:25

VirMan napisał/a:
żę jak wysiadę za 1000 km z niego to daje będę mógł wyprostować plecy



Jutro zapytam PLPynton'a - dziś jedzie ze Szwajcarii do PL.....

Owczar - 24-02-2009, 11:25

Polecam dział VR4


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group