To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Carisma hamulce - serwo ?

Anonymous - 27-02-2009, 11:56
Temat postu: Carisma hamulce - serwo ?
Witam, mam problem z hamulcami w mojej Cari. Wymienilem wczoraj tarcze oraz klocki (czytajac posty na tym forum zdecydowalem sie na fime ATE i, jak na razie, nie zaluje swojej decyzji) ale hamulec nadal nie jest taki jak powinien, tzn przy delikatnym nacisnieciu nie hamuje prawie wcale, dobrze hamuje dopiero jak przycisne pedal do konca i uzyje przy tym troche sily. Wydaje mi sie, ze wspomaganie nie dziala i stawiam na wymiane serwo. Co Wy o tym myslicie? Jesli serwo to czy do mojego auta pasuje z Cari z 99r? Znalazlem takie cos i wydaje mi sie, ze warto http://www.allegro.pl/ite..._8_gdi_99r.html (nowego nie kupie bo za drogo ;) )
Pozdrawiam !

rasiak1980 - 27-02-2009, 13:05

wydaje mi się że nie tu problem leży bardziej podejrzewał bym pompkę, bądz zapowietrzony układ, sprawdź na wyłączonym silniku czy pedał przy delikatnym bardzo wciśnięciu (dosłownie jak "piórkiem") nie zapada ci się powoli w podłogę.
Anonymous - 27-02-2009, 18:59

jezeli wymienial tylko klocki i tarcze bez otwierania ukladu hamulcowego to nie mogl go zapowietrzyc
Jaro1974 - 02-03-2009, 20:09

Zgadzam się ze spooner-em zapowietrzyć bez ingerencji w hydraulikę układu się nie da. Proponuję sprawdzić działanie hamulców na włączonym a następnie na wyłączonym silniku. Wtedy będziesz mógł sprawdzić czy serwo działa czy trzeba szukać gdzie indziej. Bo z tego co piszesz to prawdopodobnie twoje przypuszczenia są trafne ale zanim kupisz to sprawdź jak napisałem.
Anonymous - 08-03-2009, 01:37

Nie ma zadnej roznicy podczas hamowania na odpalonym czy zgaszonym silniku. Czyli jednak serwo? W starej i nowej Cari serwo jest takie samo?
Dodam jeszcze, ze przy hamowaniu podnoszą mi się nieznacznie obroty silnika

Jaro1974 - 09-03-2009, 20:18

Powiem szczerze że nie wiem czy serwo w cari przed i po lifcie jest takie samo. Nie zagłębiałem się w tym temacie. Jeżeli nie ma różnicy to znaczy że coś jest walnięte z układu podciśnieniowego który odpowiedzialny jest za wspomaganie hamulców. Do tych elementów zalicza się też serwo. Może też być walnięty jakiś zawór podciśnieniowy. Zapomniałem ci wcześniej napisać - a czy po uruchomieniu silnika słychać jakieś syczenie przy silniku a po wyłączeniu ustaje? Bo może być tak że układ podciśnieniowy się rozszczelnił i to może być przyczyną.
Anonymous - 10-03-2009, 23:38

Dzieki za odpowiedz. Nie, nie slychac zadnego syczenia czy czegos podobnego. Kupie serwo, wymienie i dam znac czy pomoglo. Pozdrawiam !
Ppiotr - 17-03-2009, 21:00

jak sprawdzić serwo jeśli na zgaszonym silniku naciśniesz kilka razy pedał wtedy będzie twardy pedał jeśli już to zrobisz wciśnij chamulec i odpal silnik jeśli pedał tobie opadnie to serwo sprawne. może tłoczków nie rozruszałeś prowadnic też nie będzie chamować i może coś uszkodzić Piotr
Anonymous - 23-05-2009, 11:31

Witam.
Podepnę się pod temat.
Brat ma Cari 1.8 GDI '98. Poszukuje serwo do samochodu. Czy pasują z innej wersji silnikowej np. 1.6, 1.8 lub innego samochodu np. Space Runner'a?
Pzdr

maniak30 - 23-05-2009, 15:46

Witam co do serwa to nie pasuje od 1,3 i 1,6 wiem bo szukałem a serwo mam do sprzedania.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group